reeb

Får snart et nervøst anfald!!!!

7 indlæg i dette emne

HJÆÆÆÆÆLP!!!!

Må bare få klage mig lidt. Vi skal giftes nu på lørdag. Der kommer 49 gæster til festen og ca halvparten kommer fra Norge (min familie og venner).

Idag ringede viceverten der hvor vi har lejet gildesalen og spurte min kæreste om det var i orden at de laver en LILLE revne der er i væggen. Dum som han er ( ja unskyld mig, men i dette tilfeldet var han dum) siger han ja.

Når han så kommer hjem og forteller det til mig så kommer han i tanker om at det måske ikke var så smart alligevel, og vi tar op i gildesalen sammen med min mor.

Så kommer vi op i gildesalen og opdager at de har revet ned tapetet på HALVE VÆGGEN!!!!!!!!!!!!!!!! (ca 2 meter). JEG VAR VED AT BESVIME!!!!!!!!! :angry1: Vi skal have nøglen imorgen kl 12 for at dekke borde o. l. Maleren siger at han MÅSKE vil være ferdig med at sparkle til imorgen.

De var også ved at rive ned tapetet på væggen i gangen ( det er et lille hul i tapetet bagom spejlet), men vi fik stoppet dem.

Og som om ikke dette var nok.................

Vi har lejet 5 gæsteværelser gennem boligforeningen til alle dem som kommer

langvejs fra. Da jeg bestilte dem spurte jeg højt og tydelig om der var badeværelse i alle værelsene og fik besked om at det var der.

da min kærestes farfar kom i aften fandt vi ud at det IKKE er badeværelser (bruser) i nogle af de 5 værelser!!!!!!! Det vil si at de 10 personer der skal bo på de 5 værelser skal i bad hjemme hos os + mig, min kæreste, mine foreldre og min svigerfar. Vi må stå op kl 4 for at alle skal nå at komme i bad.

Tør ikke at tænke på hvad mere der går galt.

Redigeret af reeb
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

taz taz taz taz taz taz Jeg havde blevet stik tosset. Givet mig til at hyle lige i hovedet af dem, at de bare havde at finde egnede lokaler og værelser. :horse:

Det er sku da et bryllup og ikke et svendegilde.

Skøn dig og ring rundt, forklar din nød og prøv om du ikke kan få fat i et andet lokale. :bud:

Jeg kender faktisk nogen, der skulle giftes for år tilbage. Havde bestilt lokale på fin restaurant......1 måned før brylluppet skulle stå, gik det på tvangsaktion........

så er man sku da på den; men de fandt lokale; men dyrere.

Jeg mener jeg er sikret, da vores hotel er med i en forening og hvis de ikke lever op til det der er blevet lovet, kan vi kræve erstatning. :hug:

Stort kram til Jer og håber at I vil få et godt bryllup, det bliver ihvertfald et I ikke glemmer.

Hvis I bliver nød til at holde festen der, kan I hænge et kæmpe stort dannebrogsflag op evt også det norske.

:):)

0

Del dette indlæg

Tør ikke at tænke på hvad mere der går galt.

At huset falder sammen :hug:

Spøg til side. I kan naturligvis prøve at dække hullet med noget udsmykning. Naturligvis skal I klage til udlejeren, men lad det ikke ødelægge Jeres fest og optakten til det.

Dette og kikset vedr. badeforholdene vil uanset hvor irriterende det er lige nu være noget som folk vil kunne huske og grine af længe som en sjov episode, og de glemmer ikke Jeres bryllupsfest.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt ærligt Bent !! At man kan grine af det om nogle år hjælper jo altså ikke ret meget lige nu !!!!! ;)

Jeg vil osse mene at et "hul" på 2 meter måske kan dækkes med noget nervøst velour, som fås i en million forskellige farver, måske en kontrastfarve til de øvrige vægge og som matcher bordpynten ?

Toilet/badeforholdene er jo noget l.... !! Har I måske naboer eller lignende i nærheden som kunne hjælpe med at låne bad ud ?

Eller måske nogle af gæsterne kunne tage et bad om aftenen før ?

Jeg var osse blevet rasende og frustreret et par dage før sit bryllup har man dælme ikke brug for den slags "udfordringer"

Håber I får løst det !

:hug:

0

Del dette indlæg

Ihhh hvor må det være irriterende sådan liiiige op til brylluppet! Hvad i alverden har de tænkt på sådan bare at lave en revne lige op til et arrangement!!

Alt efter hvordan jeres udsmykning ellers er, kan I måske også bruge nogle blade, grene samt lave et stort hjerte med jeres navne eller noget i den stil....

Jeg håber I finder nogle løsninger og får en dejlig dag!

Cirkeline

0

Del dette indlæg

Puh...........så er bryllupet over..............og det hele gik godt!

Tak for alle trøstende ord.........TAK TAK TAK.......I er bare søde.

Angående væggen så fik jeg et flip der og da og skældte ud den stakkars maleren der skulle lave arbejdet. Det var ikke hans skyld, men nogle skulle det gå ud over.

Han arbejdede hele natten og fik både tapetseret og malet. Væggen var stadig våd da vi kom dit i lørdags, men vi stillet gavebordet foran.

Gæsterne blev sendt rundt til venner og naboer og alle 15 kom i bad inden vielsen.

OG som om det ikke var nok........... min mands onkel (han er fotograf, men arbejder ikke som det) der skulle tage billederne af os ringede kl 19 fredag aften og sa at hans fotoapparat var I STYKKER!!!!!!!!!

MEN.....det ordenede sig det også

Havde et FANTASTISK BRYLLUP!!!!!

Skal nok legge ind nogle billeder, men hvordan gør jeg det?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer