diskobil

Annoncør
  • Content count

    15,870
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    85

diskobil last won the day on April 10 2021

diskobil had the most liked content!

Community Reputation

357 Excellent

About diskobil

  • Rank
    Rullende bryllupsleverandør
  • Birthday September 27

Kontakt

  • Hjemmeside
    http://www.DISKOBIL.dk

Profile Information

  • Type vielse
    Have
  • Køn
    Mand
  • Lokation
    Nordsjælland men spiller i hele landet

Recent Profile Visitors

70,711 profile views
  1. Jeg er bange for at det (restriktionerne) er noget vi kommer til at leve med fremover i en eller anden form (forhåbentlig dog ikke 22 kravet). Tvivler på at alt bliver som før.
  2. Good point PS. Hvem er Tourettes ?
  3. Og det har du garanteret fra mig Det er nemlig en rigtig god festsal med en rigtig god akustik.. Eneste råd jeg vil give er: Lad være med at få maden fra et vist cateringfirma i Holstebro det kan værtsparret - dvs. dem der står for det - helt sikkert fortælle mere. De er helt nede på jorden og flinke/imødekommende folk/ægtepar.
  4. Fis nu af - Kom ind i kampen Ki
  5. Det er korrekt og det med dans hele natten kan vi også sørge for Jeg ville nok kigge på Grundfør Forsamlingshus, Dinesens I Solbjerg (det er så en komplet løsning) og Kaløvig Center (der lejer I det hele med overnatning). Personligt var jeg dog taget lidt længere ned i retning af Herning og valgt Sinding Feriecenter. Udover at de har en rigtig flot og god festsal så er der overnatning til gæsterne og det er samtidig - ikke - mindst billigt.
  6. Jeg kender og har oplevet flere bryllupsfotografer derovre og ville kigge på følgende: Enrique Christensen Tina Liv Jesper Albrechtsen Thomas Rousing Knudsen
  7. en stor del af den "fritid" vi fik da Corona meldte sin ankomst medio august brugte vi på at lave en ny hjemmeside som folk tog rigtig godt imod. Corona har så tilsyneladende nogle gode venner som har formået at scamme vores hjemmeside i den korte periode der gik fra vi gik online til den - efter planen - skulle over til et prof hostingfirma, fremfor at ligge hos "en god ven af huset". Vi håber og tror på at han bliver ved med at være det og får løst problemet som lovet men lige nu virker det som at der ikke sker noget. Derfor: kontakt os på en af følgende måder hvis I ønsker et tilbud på musik eller bare ønsker at høre mere om hvad vi kan tilbyde jer til Jeres bryllupsfest: Skriv direkte til mig via Bryllupsklar.dk Kontakt Lone på Lone@diskobil.dk eller tlf. 52 112 911 Kontakt os via Facebooksiden https://www.facebook.com/Diskobil Her lidt billeder fra den sidste måneds aktiviteter som faktisk alle har været havefester
  8. Der er sikkert også sket meget med priserne på 10 år I øvrigt lidt pudsigt at de har en "Elite elev" som også hedder Julie men det kan selvfølgelig være et tilfælde
  9. Har spillet flere gange på Kolonien Solborgen i Vig (og i nogle tilfælde har jeg selv anbefalet kunderne stedet). Der er også overnatningspladser og værelser og masser af grønne områder og der er ingen naboer eller andre I kan genere. Det er også så tæt på vandet at jeg flere gange har set gæster komme tilbage til festen efter at have været i vandet ved 4-5 tiden (hvor den var ved at slutte). Hermed også være sagt at I kan feste igennem så længe I lyster. Jeg kan kun pege på en ulempe og det er at "festsalen" ikke er så stor. Der kan måske være 60 personer men det er jo netop ikke noget problem når/hvis I vælger at holde festen i telt.
  10. Vi var lige kommet i gang med bryllupssæsonen 2020 i februar/marts for så at blive stoppet af Corona. Så kom vi så endelig i gang igen her i august (billederne) og så vandt AGF bronze Selvom der formentlig ikke lukkes ned for de private fester igen så kan man tydeligt mærke at folk i de sidste 2 uger er blevet mere tilbageholdende med at booke musik til fester i nærmeste fremtid. Der bliver run på i 2021 så vær ude i god tid. De to første billeder er fra forrige lørdag hvor jeg spillede rund fødselsdag for et par som jeg spillede bryllup for i 2018 samme sted så der kendte jeg forholdene; det var nemt at komme til. Ved bryllupsfesten i lørdags (det sidste billede) bandede jeg derimod mit setup langt væk. Gæsterne var inviteret til kl. 16.30 så jeg tænkte at jeg kunne nå at få det hele ind i teltet inden ved at ankomme ved 15.30 tiden. Jeg blev hurtigt klogere Èt er at der kun var adgang til baghaven/teltet via husets køkken Noget andet er at baghaven ikke var meget mere end 10 m2 større end teltet. De første gæster var der allerede da jeg ankom og da klokken var 16 var der proppet med folk i haven Hensynet til dem og dørkarme/interiør mv. gjorde at alt det der normalt bare kunne trilles ind på hjul måtte bæres ind. Det var hårdt og det blev lidt af en kamp men det blev godt og kunderne var glade og tilfredse, hvilket er hovedsagen.
  11. Jeg har oplevet begge dele. og jeg vil ikke anbefale det Senest oplevede jeg "fotografen" forrige lørdag hvor jeg spillede rund fødselsdag for et par (og en tidligere bruger herindefra) som jeg spillede bryllup for i 2018 :) Jeg vil ikke anbefale det til et bryllup.Tidsplanen er som regel meget presset under middagen og I har ikke på samme måde som hvis det var brudeparret selv der arrangerede det, mulighed for at placere det under "receptionen". Oplever også af og til "Skøre tjenere" og det kan være hylende morsomt men jeg har også oplevet hvordan det egentlige personale reagerer på det for det er ikke altid at de alternative tjenere lige kender deres egne begrænsninger. Det næste er at det sjældent er noget som er særligt personligt set i forhold til brudeparret I kunne lave noget show med en projektor hvor I finder billeder m.v. frem fra jeres opvækst og af dem og knytter nogle ting til. Det kunne også være et eventyr om prinsen der fik sin prinsesse etc. Den klassiske er brudeparret der skal sidde på stole op imod hinanden og svare på forskellige spørgsmål ved at række den ene sko op. Den er mere eller mindre fast inventar ved alle bryllupsfester så vil ikke just kalde det anderledes
  12. Jeg vil anbefale et simpelt Excelark. Der kan du lave undergrupper og emner via ark og hvad budgettering og økonomi angår er Excel jo genialt.
  13. Udover at læse om det vi leverer, kan I også få nogle råd og fif til planlægningen, valg af feststed m.v. og læse lidt om vores erfaringer fra de mange bryllupsfester vi har været ude til og ikke mindst fra vores virke her på bryllupsklar gennem mange år: https://diskobil.dk/bryllupsfester/ https://diskobil.dk/bryllupsplanlaegning/ https://diskobil.dk/bryllup-og-traditioner/ https://diskobil.dk/brudevals/ https://diskobil.dk/feststed/ https://diskobil.dk/toastmaster/
  14. De fleste kalder det for en tidsplan - Det andet er så formelt Jeg kan fortælle dig lidt om hvad vi plejer at opleve Årsagen til at mange holder "reception" er netop for at udnytte tiden op til middagen, hvis man da ikke laver tidlig middag. De kalder det en reception selvom deltagerne måske er de samme som skal med til selve festen. Mange brudepar skal ud og fotograferes og det går der nemt 1-2 timer med. Så kan gæsterne hygge sig lidt ved "receptionen" imens. Er der receptionsgæster med som ikke skal med fra middagen så overvej at I selv tager med til receptionen fra start og når I så senere - måske - tager ud for at blive fotograferet er det oplagt at sige farvel til receptionsgæsterne samtidig. En reception bør umiddelbare ikke vare meget mere end 2-3 timer. Ved de fleste af de bryllupsfester, hvor der ikke er fast sluttidspunkt på fra stedets side, kan folk typisk ikke mere når klokken går hen og bliver 4. Vi kører ikke selv med et fast sluttidspunkt og ofte er der kun 10-15 personer tilbage efter kl. 4 men skal brudeparret selv lukke og slukke (og låse af) går man typisk og pakker lidt ned imens, så de ikke skal sidde og vente. På de steder hvor festen skal slutte eksempelvis kl. 2 giver det sig selv. Vi har faktisk skrevet lidt om det du stiller spørgsmålstegn ved her https://diskobil.dk/bryllupsfester/ https://diskobil.dk/bryllupsplanlaegning/
  15. Hvorfor er det dumt Rigtig mange af de "receptioner" der holdes, er netop kun med deltagelse af folk som også skal med til festen. Tænker faktisk at det er tilfældet for de fleste af dem. I skal selvfølgelig gøre helt som I vil. Grunden til at folk gør det, er at dagen går lynhurtigt i forvejen, programmet om aftenen er meget presset og mange brudepar skal ud og fotograferes efter vielsen. Hvad skal gæsterne så lave i mellemtiden. Ved at servere bryllupskagen om eftermiddagen giver det mere luft" senere og samtidig får man udnyttet de timer der ligger op til selve middagen. Det der måske er dumt er at man kalder det en reception men man kan jo kalde ting hvad man vil Jeg har også svært ved at se hvordan det skal kunne løbe op i 20K, medmindre det er hvad feststedet skal have for at stå for det, og ja så er det "dumt" :) Der kunne I jo overveje at holde "receptionen" et andet sted. Mange gør det i deres egen eller nogle forældres have.