Musen-Balle

Min kjole lugter

8 indlæg i dette emne

Hej piger!

Nu varer det jo ikke længe før den store dag oprinder - dejligt :)

I onsdags hentede jeg min flotte brudekjole sammen med min veninde. Vi kørte hjem til min mor hvor jeg fint hang den i stuen - pakket ind i den pose man nu engang får når man køber kjolen. Så flot den altså er :hug:

Men ok - nu til sagens kerne. I går var jeg lige ude hos min mor og jeg skulle jo lige kikke på den igen. Jeg lynede op - kikkede lidt nærmere på perlerne ved overdelen og så - åh nej - mor hvorfor lugter den så underlig?? Min mor stod også meget tæt opad kjolen og hun kunne også lugte det. Det var en mærkelig lugt - det er svært at forklare hvordan lugten er men ligesom lidt kemisk eller sådan noget. Min mor sagde, søde, så må vi nok hellere lukke lidt op for posen. Men den hang stadig i selve posen. Jeg fik jo at vide fra ekspedienten at jeg bare skulle lade den hænge i posen - så det gjorde jeg så ;)

I dag ringer jeg lige til min mor og spørger hende om hun ikke lige lan lugte til den igen. Desværre - den lugter stadig men måske ikke så meget siger hun som i går. :lol: Sådan noget P..!! Jeg tager fat i knoglen og ringer til butikken. De har aldrig hørt noget lignende men råder mig til, at tage kjolen ud af posen og simpelthen lade den hænge frit i soveværelset. Forsvinder lugten ikke inden for en uge så skal jeg enten sende den eller køre til butikken med den ( skal lige siges at det er 1 1/2 times kørsel til dem) Derefter bliver den så renset hvis den stadig lugter - selvfølgelig skal den være lugtfri siger ekspedienten - ja, hm.... det må man jo nok sige - vil jo ikke gerne lugte fælt den dag :)

Men nu håber jeg altså bare at den bliver "lugtfri" - ekspedienten sagde at jeg skulle ringe om 1 uge igen - ja pyha.... det er ligesom kun 14 dage til mit bryllup!!!! Men nu må jeg ikke male fanden på vægen ( er godt i gang :) ) men ringer derfor til min mor hver dag at hun skal lugte til den. Det var bare lige det jeg ville sige!

Undskyld den lange smøre - men jeg er altså ved at få hede ører af det her!!

Mange hilsner fra ming

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej øv altså...det er da federe at lugte af Dior end kemisk. kan godt forstå du er træt af det, men rart at butikken er villig til at hjælpe dig.

Kan kjolen ikke hænge i gennemtræk nogle dage hjemme ved mor og far?

Håber lugten forsvinder af sig selv.

KH Rikke

P.S det var da godt du fik åbnet for posen i så god tid inden brylluppet...katastrofe hvis du først havde åbnet den på selve dagen taz

Redigeret af Frøken Linding
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, havde også tænkt på at hænge den lidt udenfor - men tænk hvis der kommer en fugl og sk.... på den ;) :hug:

Det er altid koldt i min mors soveværelse - hun har konstant vinduet stående åben, så vi prøver lige på den måde.

Jeps - det var godt at jeg lukkede den op inden - tænk hvis jeg skulle lugte sådan hele dagen!

0

Del dette indlæg

Det er nu ikke ualmindeligt at tøj (og stof) der har har været lukket ind i plastik - især i sommerhden - kommer til at lugte skummelt (lidt bedstmoragtigt synes jeg) - udluftning plejer at løse problemer - hvis badeværelset ikke gør det så prøv med at par timer udendørs.

Fru Malice

0

Del dette indlæg

Det er helt normalt at et nyt stykke beklædning lugter af kemisk rens, fordi stoffet det er syet af aldrig er blevet vasket og derfor indeholder en masse reststoffer, jeg plejer at ligge en duftpose i tyl ind i skabet, med tørrede lavendler. Du kunne jo ligge noget ved som du syntes dufter godt. Så tror jeg det hele ender godt :hug: så du kan dufte godt på dagen :hjerte: Ayoe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer