Ea bea buksetrold

Hvorfor

5 indlæg i dette emne

Hej Alle I søde brugere.

Jeg er en af dem som på forhånd er gift på rådhuset. vi blev gift for ca. 3 år siden, og har nu endelig planer om at holde vores kirke bryllup.....om 2 år!! ( ved godt der er længe til, men ved vi har pengene på det tidspunkt. )

Mit problem er at, i familien, mest svigerfamilien, er der ikke nogen der har ønsket os tillykke, da vi fortalte at vi ville holde bryllup. Svarene var : " hvorfor det, I er jo gift???", hvorfor vil de ikke bare sige tillykke, og så bare holde deres tanker for dem selv. Jeg ved godt, det måske er tosset at blive gift først på rådhuset og derefter i kirken, men det var altså betingelsen, og det er der ikke nogle andre end os der skal bestemme!!

Er der nogen af jeg, der er gift på forhånd, der også har været i samme situation???

Håber I kan hjælpe.

Hilsen

Ea.

PS. hmm...det blev vist lidt langt det her!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg faktisk !!

Jeg er gift - blev gift i Florida, paa Orlando's Raadhus.

Og skal giftes igen her i Danmark om nogle aar !!

Vores familier og venner synes det er fedt fordi de fleste ikke var med foerste gang!!

Men ved du hvad? Jeg synes du skal glemme deres sure miner!

Der er mange i den aeldre generation som ikke forstaar al "palaveret" omkring folks oensker om det store bryllup - og det er deres problem.. ikke dit!

Du skal bare glaede dig... og hvis de ikke kan glaede sig sammen med dig/Jer, saa er det bare aergerligt for dem!!

Bedste Hilsner, Mette :hjerte:

0

Del dette indlæg

Jeg tror da at jeres model efterhånden er ret almindelig!

Umiddelbart tror jeg nu heller ikke at jeg ville sige tilykke til et par i jeres situation. Faktum er jo at I allerede er gift, så principielt har de vel allerede sagt tillykke med ægteskabet. Derimod ville et "Ihhh, hvor vi glæder os til at fejre jer og deltage i en dejlig fest" bestemt være på plads! For uagtet om I er bleevt gift tidligere og skal holde festen nu - så er det jo for at fejre brylluppet - og det er man da et skarn, hvis man ikke glæder sig til at være med til!

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Hej du!

Selvom jeg ikke har været gift før, så har jeg oplevet samme reaktion fra min moster. Da jeg overglad ringer til hende dagen efter min kæreste friede til mig, for at fortælle hende den glade nyhed, sagde hun bare "Ja, i har jo også været kærester længe" (vi havde på det tidspunkt kendt hinanden i 2.5 år) Jeg blev så ked at det! Kunne hun ikke bare være glad på vores vegne? Men nej! Der er bare nogle der skal være sure når andre er glade. Det er nok rønnebærrene.... Efter et stykke tid tænkte jeg bare "sure F....!". Hun meldte da også afbud til festen. Så hun kan rende mig kan hun!

Mit råd til dig er derfor: glem de sure og være glad på trods!

TILLYKKE med jeres beslutning om at blive gift igen! Det da fedt!

Krammer, Oktoberbrud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer