Guest Msk

REGN

7 indlæg i dette emne

Hej piger...

Jeg skal jo så giftes på lørdag - uha uha. Vejrudsigten har set fin ud indtil nu, men nu melder de regn i Skanderborg! Øv øv øv.

Jeg har bare lige brug for en lille tanke for nogen af jer, der måske er blevet gidt i regnvejr. HVordan var det? Hvad gjorde I udenfor kirken?

:)

Marlene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vejrguderne er ikke flinke når de sender regn på en bryllupsdag :) .

Vi blev viet i skoven , vi vidste ikke med vejret så vi havde købt en havepavillion så kunne vi da stå under den under vielsen. - det regnede på dagen - så nogle af vores venner kørte ud i skoven og satte den op. - folk havde paraplyer med - men det var hellere ikke voldsomt regnvejr lige under vielsen. - regnede hold så heldigvis op idet vi sagde ja til hinaden :) - bilen blev kørt helt op så jeg kom skotørret ind i bilen og ud til det sted hvor vi skulle have taget billeder - så få nogle af dine nærmeste familie til at stå med paraplyer når I kommer ud af kirken - hvis det regner voldsomt så vendt med at få taget pryllupsbillederne til det er stilnet af - så går det nok - HEld og lykke

mange knus

Maria

0

Del dette indlæg

Jeg ser sådan på det, at regnen kan give en helt speciel stemning ved brylluppet. Der skal bare være masser af paraplyer, og så skal man have udtænkt en plan B.

Som regel har fotografen en løsning, når det gælder bryllupsbillederne, se bare på Abba Fotos hjemmeside Abbafoto.dk :) . Det er "vores" fotograf, så vi er helt rolige.

Man skal vist bare huske at hanke godt op i skørterne, og undgå det værste mudder og vådt græs, når man går går fra kirken.

Det er helt rigtigt at I havde sørget for tag over hovedet til jeres bryllup i skoven,

Stort tillykke med brylluppet

fra Asta :)

0

Del dette indlæg

Held og lykke med dagen - jeg krydser fingre for vejret.

Selv var vi meget heldige. Om fredagen var det det værste vejr, regn det meste af dagen og styrt-regn, lyn og torden fredag aften da vi kørte hjem efter at have ordnet det sidste på feststedet. Var begyndt at blive lidt nervøs - specielt fordi vi efter vielsen skulle have kaffe i mine forældres have. Var dog mulighed for, at vi kunne trække ind i stuen - men det blev heldigvis ikke nødvendigt. Lørdag var vejrguderne med os, og vi fik super vejr hele dagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev gift sidste lørdag - en helt fantastisk dag. Efter vielsen var vi uden for kirken, fik taget lidt billeder, og alle fik sagt tillykke. Efter 10 min begyndte det at regne - og os selv og alle gæsterne "løb" tilbage ind i kirken, så stod vi der og ventede lidt, virkelig hyggeligt, og intimt på en anden måde. Jeg er sikker på det er en ting fra vores bryllup gæsterne husker..... Mændende hentede paraplyer, og vi kom derfra næsten i tørvejr.... Lidt regn på bryllupsdagen betyder jo held for bruden eller sådan noget i den retning. Det kan ikke ødelægge en fantastisk dag!

0

Del dette indlæg

Ja, man skulle jo tro, at når man bliver gift i august, så kan vejret kun være godt, men der var de mørkeste skyer på himlen på vores bryllupsdag. Det holdt tørt om formiddagen, og da vi kom ud af kirken kl. 12, tittede solen faktisk frem. Hele vejen ud til den strand vi skulle fotograferes på, lynede og tordnede det, men vi sad trygt inde i limousinen. Da vi nåede frem, var det holdt op med at regne, men blæste lidt. Efter en halv times fotografering begyndte det at dryppe igen, og vi skyndte os ind i limo'en og afsted til feststedet.

Jeg har også set regnvejrsbillederne under 'fotografens billeder', og de er virkelig gode.

Vi fik taget billederne privat, og jeg synes faktisk, det ser ret fedt ud med alle de skyer i baggrunden.

Paraplyer med i bilen er helt sikkert en god idé. Om ikke andet så til at holde regnen væk (sådan plejer det jo at være med paraplyer. Har man dem med, holder det tørt. Har man glemt dem, regner det).

Ellers tror jeg, det er vigtigt, ikke at lade sig slå ud af vejret. Sig til jer selv, at det ikke kan ødelægge jeres lykkelige dag. Det er jo ikke det, der gør det til en god dag.

Og så siger man jo, at regnen er sølvstænk, som vil gøre parret rige i fremtiden. :bearhug:

Held og lykke med brylluppet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer