Guest wendy

til fru nusser

6 indlæg i dette emne

hej fru nusser

jeg kunne vildt godt tænke mig at ide hvordan du holder ddv derhjeme.

jeg vil syntes det er svært. Jeg er skeptiker med stort S. at underkaste sig en kostplan som skal vare hele livet? det er ik lige mig. jeg ville synde og ta det hele på når "de" ikke kigger.

gider du at give nogle fif? jeg vil så genre, men mangler inspiration....

knusser fra wendy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Tjaaa, det er et rigtig godt spørgsmål... Jeg ved af erfaring, at jeg taber mit hurtigt, hvis jeg følger kuren. Desværre er mit svar nok lidt dobbeltmoralsk, for jeg er faktisk heller ikke tilhænger af kuren, da jeg ikke er gearet til at følge en stram kostplan hver dag... Så her i starten vil jeg følge den for at få noget motivation og lyst til at tabe mig - ved at se hurtige resultater.

Om jeg kan holde den selv - uden at gå til DDV, det vil tiden vise. Jeg kan nok desværre ikke rigtigt give dig nogle fif, andet end at min mand støtter mig 100%.

Øh, det var vidst et mærkeligt svar. Skriv endelig igen.

Fru Nuser.

0

Del dette indlæg

Jeg holder også kuren derhjemme da jeg heller ikke brød mig om tonen hos DDV.

Jeg står dog i en lidt anden situation end mange af de andre herinde. Jeg har nemlig ikke problemer med at jeg tager hurtigt på. Jeg har bare spist meget usundt siden jeg flyttede hjemmefra så jeg har taget på. Så jeg følger kuren helt ind til jeg er nede på det jeg vil veje og så begynder jeg at spise normalt igen. Dog vil jeg selvfølgelig ikke spise det samme som før. Flere grønsager og mindre slik mm.

Det var lige min fortælling

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej fru nusser.

det lyder som en smadder god ide,

jeg syntes jeg prøver at holde en nogenlunde sund kost og går til spining, men der sker ikke en skid, så noget må jeg gøre forkert.

men hvordan tager vi fat med den klub? udveksler email adresser eller hordan havde du tænkt dig? jeg er ingen haj i pc'ere så det skal ik være for indvilet. hihi jobbar :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer