Guest marisen

Corsage uden stropper med push up look

10 indlæg i dette emne

Der ikke meget på marked af den efterspørgelse: Corsage/Korsetter uden stropper, ned til hofterne og med push up look.

Det er svært at finde i en str. str. 42- 44.

jeg har fundet denne som jeg nok prøver at bestille hjem ,men det er en str. 42 og så håber jeg at jeg kan have den på til kjolen, det kan jeg godt være i tvivl om. Hvis jeg overhovedet kan komme i den. :denmarkflag:

Jeg har prøvet andre men de virker konet og jeg får madonna bryster (De spidse I ved http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif ) De sidder underlig på mig synes jeg.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

post-8595-1096310175.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har nøjagtig samme problem som dig..jeg leder som en sindssyg efter en corsage uden stropper med push up.jeg har set på den samme som dig, men det ligner at stoffet er rigtig tykt..og jeg vil ikke strammes ind i en tyk corsage og så have en lige så tyk overdel på ud over(det er selve kjole overdelen jeg mener)så tror jeg ikke jeg kan bevæge mig..så skal vi ikke aftale hvis en af os støder på en genial corsage så kan vi lige sende en pm til hinanden?

0

Del dette indlæg

Det er korrekt at den corsage, er lidt kraftig i stoffet... men pæn !

Jeg bestilte den corsage, men sendte den retur... da jeg syntes den maste brysterne, der er nemlig ingen skåle i.

Købte så denne (som billed), der er godt nok, ikke direkte push-up i den.. altså ingen gele, indlæg eller lign. men den sidder rigtig godt og løfter barmen flot.

:denmarkflag: Britt

post-5126-1096562895.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde en corsage du viser på det øverste billede - og var MEGET glad for den. Når du gerne vil have at den går ned til hofterne er det jo nok af samme årsag som mig: at den skal holde ind på lidt ting og sager :denmarkflag: (jeg har en ikke så fast graviditetsmave) Og det gør den virkelig godt. Overdelen af min kjole var for resten også en corsage af tykt stof, men det var slet ikke noget probem. Fordelen er at der er snøre bagpå, så den er nem at regulere så man ikke føler sig indsnørret.

Håber du får glæde af den!

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Hej

Tak for de mange kommentar.

Det er jeg glad for at høre du siger Ten. Jeg bestilte en corsage der minder om den øverst, men den var af så ringe kvalitet at jeg sendte den tilbage. Nu har jeg bestilt den øverst, så håber jeg den er god til kjolen, den ser ihvertfald flot ud. Jeg kan skrive og fortælle hvordan det går.

Den blonde corsage der er lagt ind som billed går ikke ned over hofterne, så det skal ikke være sådan eén, men tak for forsøget. Den er ellers sød.

Knus

Marisen

0

Del dette indlæg

Hej Hej

Den øverste corsage kan du få ved at gå ind på www. google.dk og søg under:

Schwartz mode : Der er den billigst op til en str. 42

Ellers er der: Kybele (Har også i store størrelser)

Eller kig på adr. www.gitte1.dk (Har også i store størrelser)

Jeg skal ud at købe den imorgen, den er kanon. Har prøvet corsagen et nummer for lille og skal ud og købe den imorgen et nummer større hos gitte1 som ligger i middelfart.

Der er en hjemmeside du skal se, jeg blev helt vild da jeg så siden www.absolutecorsets.com Der er så mange flotte, men til pebert priser.

Knus marisen

Redigeret af marisen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer