Demeter

Brudekjole og lingeri..

10 indlæg i dette emne

Hej allesammen...

Nu har jeg været en tur i byen for at købe noget sødt undertøj til den store dag... Hmmm....fandt hele tre sæt undertøj, som jeg ikke kunne lade være med at købe men har bare et lillebitte problem...eller måske ikke...

Synes I, at det gør noget, at man kan se stropperne på min bh under kjolens spagettistropper? Det er en meget sød bh-strop i blonde - ikke bare jævn og almindelig - og i præcis samme farve som kjolen... og så ser bh-stropperne næsten ud, som om de er designet til kjolen..

Hvad synes I? Tager gerne imod lidt respons på det her, for hvis det ikke dur, så skal jeg jo ud og shoppe igen... :denmarkflag:

Kram

Demeter

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det synes jeg også sagtens at du kan. Hvis det vel at mærke er en pæn bh, så er det absolut ikke bare én der skal gemmes væk. De fleste bh´er idag tåler sagtens dagens lys http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Jeg synes faktisk ofte at en bh-strop kan være med til at pifte op, og så længe farven også er den samme, så er det jo bare helt gennemført.

Knus :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg synes også godt, at du kan have synlige stropper.... i det hele taget behøver man ikke være så påpasselig med det der. Jeg selv var lidt i tvivl om, hvorvidt min kjole var for udringet, for man kunne se en ret dyb kavalergang, men alle der så kjolen inden sagde, at det så meget flot (og ikke vulgært) ud. Det kan jeg godt selv se på billederne nu... Og jeg giver min kære far ret, når han siger, at man godt må vise, hvad man har (sagt af en stolt far). Og det gælder for dit vedkommende også en pæn bh!

Marlene :hjerte:

0

Del dette indlæg

Et billed af det ville gøre det nemmere at vurdere. Sådan en "dobbelt-strop" kan i nogle tilfælde se ganske frygtelig ud og i andre kan det passe så godt sammen at det faktisk ser bedre ud end den enkelte strop. Hvis de to stropper flyver rundt i hver sin retning eller de to stoftyper ikke passer sammen, synes jeg at det er for rodet. Men hvis det, som du siger, er ens i stoftypen og farven og de ellers ligger pænt sammen, kan det sagtens være at det ser rigtig godt ud. Og som de fleste har skrevet, så er undertøjet idag ikke nødvendigvis noget som skal skjules 100%.

Men som sagt synes jeg det er svært at udtale sig om når vi ikke har set din kjole/undertøj (hvilket vi jo vældig gerne vil... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif ). Jeg fandt en kjole med corsagetop uden stropper mod al forventning (jeg er kun en 75A og troede at det ville se dumt ud til mig). Men for første gang fik jeg købt mig en stropløs bh og det var en stor succes (også mod al forventning)! Og efter hvad jeg kan læse herinde har dem med større former heller ikke problemer med at finde én, så var det ikke også en mulighed?

Ja undskyld, nu har jeg sikkert været mere til forvirring end til gavn.. :denmarkflag: Håber du alligevel kan bruge det til noget!

Knus Tina :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal I have... :)

Ville nok have valgt en bh uden stropper, hvis det ikke lige var fordi, at kjolen er åben med snører bagtil og temmeligt langt ned - så hvis jeg sørger for, at lukningen bliver lav og usynlig mellem snørerne, så ryger hele molevitten af... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Så jeg tror nu, at jeg vælger bare at vise bh-stropperne... man kan faktisk næsten skjule kjolens egne stropper UNDER bh-stropperne...

arjjj...for meget forklaring...prøver at lokke undertøjsdamen til at tage billede af mig i dag iført kjole og bh...så kan I bedre bedømme det...

Hvis jeg altså kan finde ud af at lægge billedet ind... :denmarkflag:

Kram

Demeter

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer