viv

Stem på Mary

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

*SUK* Gid man kunne stemme på Alexandra....

Hun vandt sidste måneds afstemning, så du får chancen igen, når der skal stemmes om vinderen for hele 2004 :(

Tænk hvis vi også kan få Mary med, så har vi hele 2 danske kandidater og PRINSESSER med i opløbet :denmarkflag:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu skal vi i gang igen hvert 15 minut.....

Jeg vil bare lige fortælle jer, at vores kongehus er meget populær i England de skriver utrolig meget om Mary i bladene og det er meget sjovt at læse. De skriver også en del om Alexandra og Joachim i øjeblikket, men de er ikke slemme. De går meget op i, hvordan de klare situationerne med prinserne.

Knus Winnie

0

Del dette indlæg

Undskyld, men jeg synes nu, at der er mange andre kvinder, som har en noget flottere udstråling og attraktivitet end Mary. Så..... min stemme gik desværre til en anden.

/Knus Fru Nuser.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har kun respekt for din mening!

Jeg synes Mary er en meget smuk og elegant kvinde, og det viser jo kun, at vi har forskellige meninger heldigvis. Meningen med denne tråd er jo, at vi er meget stolte af, at det danske kongehus er i sådan en afstemming. Jeg må sige, at jeg synes, det er utrolig flot af både Alexandra og Mary, at de bliver omtalt i udenlanske aviser på en positiv måde.

Du har da ret i, at der er nogen, der er smukkere end Mary, men som nævnt i en tidligere tråd, så stemmer jeg på det danske kongehus fordi, det er blæret, sjovt og en lille smule af pligt....

Knus Winnie

0

Del dette indlæg

Ikke nok med at hun er elegant og smuk - men skønhed kommer jo bekendt indefra - og de øvrige berømtheder er for det meste kendte pga deres skønhed, så det er en hård kamp at være oppe mod.

Forøvrigt; hvor mange ville ønske at komme efter Alexandra og stadig tro på, at man kunne imponere befolkningen?

Mary har fået min stemme fordi hun er blevet kastet for løverne (læs: pressen) og håndterer det SÅ FLOT.

:heppe: FrkMadsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meningen med denne tråd er jo, at vi er meget stolte af, at det danske kongehus er i sådan en afstemming. Jeg må sige, at jeg synes, det er utrolig flot af både Alexandra og Mary, at de bliver omtalt i udenlanske aviser på en positiv måde.

Du har da ret i, at der er nogen, der er smukkere end Mary, men som nævnt i en tidligere tråd, så stemmer jeg på det danske kongehus fordi, det er blæret, sjovt og en lille smule af pligt....

Helt enig, Winnie - kunne ikke have skrevet det bedre selv. Så nu har jeg lige stemt på Mary igen.....

KH Fladstjerne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer