Guest Msk

romantisk weekendophold o.lign

16 indlæg i dette emne

Hej -

er der nogen, der kan anbefale et sted, man kunne overraske sin mand med at tage hen i forbindelse med hans 30-års fødselsdag (holder fest på et andet tidspunkt)? Jeg forestiller mig måske en hyggelig kro, lille hotel eller et eller andet kursted.... Det gør ikke ligefrem noget, hvis det ligger i idylliske omgivelser.

kom endelig med alle de forslag, I kan komme i tanke om.

:denmarkflag: Marlene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved i alt fald at min mor gav hendes kæreste et weekend ophold på Rold Kro - hedder den vist - ligger lige i nærheden af Rold Skov og de var aldeles vilde med det... ellers kan man gå ind på google.dk og søge under weekendophold... så får man en del hits.

Håber i får en dejlig dag

Thessie

0

Del dette indlæg

Nu bed jeg ikke hvor i landet du bor eller hvor langt I er villige til at køre for at overnatte???

Men Rold Stor Kro kan varmt anbefales samt Store Restrup herregård tæt på Nibe...her friede JEG :) til kæresten på en surprise-overnatning sidste år.

Rønbjerg feriecenter har også en wellness-afdeling hvis I er til så´n noget med massage, dampbade osv....kan læse mere på deres hjemmeside.

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg kan anbefale et sted der hedder "Prindsen", som ligger ved Roskilde, har godtnok ikke været der, men har fået tilsendt materiale og det er et FANTASTISK sted ser det ud til.

Jeg har i hvertilfælde tænkt mig at overraske min dejlige kæreste med et ophold der engang ved lejlighed.

Mange hilsner

Mette

0

Del dette indlæg

Hvad med en tur til Oslo eller England.

Der er afrejse hver dag.

Knuser fra Majer

<{POST_SNAPBACK}>

Lige som en sidebemærkning kan jeg fortælle at prisen på en tur Esbjerg/England... (hvad søren er det nu byen hedder?!?!? Kan slet ikke komme i tanke om det... :) ) i forbindelse med åben båd på Dana Sirena er sat ned til kr. 198,00. pr. pers. Og kan så bruges frem til først i november.... (8.???)

Ellers kan jeg lige sætte et link til den tur jeg overvejer at give min kæreste i fødselsdagsgave (bliver godt nok 36 så det er ikke specielt rundt eller noget *GG*)

Shoppetur i Helsingborg (den nederste)

Vi har længe snakket om at skulle til Helsingborg og se ringe ved Hellkes som annoncere herinde... Men hvis du surfer lidt på ovennævnte hjemmeside kommer du også frem til andre guldsmede bl.a. denne som også har utrolig mange flotte ringe.

Held og lykke med din søgen. Og god weekend når I kommer dertil

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige som en sidebemærkning kan jeg fortælle at prisen på en tur Esbjerg/England... (hvad søren er det nu byen hedder?!?!? Kan slet ikke komme i tanke om det...  ) i forbindelse med åben båd på Dana Sirena er sat ned til kr. 198,00. pr. pers. Og kan så bruges frem til først i november.... (8.???)

Det er Harwich du tænker på men det kræver at man rejser fra Jylland. Alternativet er jo Norges båden. Vi nåede da at opleve Mac Donalds i Norge da vi tog den tur.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Lige som en sidebemærkning kan jeg fortælle at prisen på en tur Esbjerg/England... (hvad søren er det nu byen hedder?!?!? Kan slet ikke komme i tanke om det...  ) i forbindelse med åben båd på Dana Sirena er sat ned til kr. 198,00. pr. pers. Og kan så bruges frem til først i november.... (8.???)

Det er Harwich du tænker på men det kræver at man rejser fra Jylland. Alternativet er jo Norges båden. Vi nåede da at opleve Mac Donalds i Norge da vi tog den tur.

<{POST_SNAPBACK}>

*G* Ja det er vist kun 4 timer man har i Harwich, så det er ikke den store shoppetur der bliver lagt op til.

Men netop derfor satte jeg også shoppelinket på... her er der en overnatning på hotel i Helsingborg med aftensmad med i prisen. Så kan der powershoppes.... :) Egentlig ret heldigt at jeg er endt med en mand der godt kan lide at shoppe selv. *GGG*

0

Del dette indlæg

Hej

Kommandørgården på Rømø skulle også være rigtigt, rigtigt godt. Vi skal snart selv derned og nyde en weekend - noget med ankomst lørdag eftermiddag, sønderjysk kaffebord, 3 retters om aftenen (og vist noget dans, men det er ikke så meget os), overnatning og brunch søndag. Det der gør dem specielt er deres "wellness" - de har nærmest et kurcenter med massager, kurbade, ansigts,- negle- og fodbehandlinger osv osv... Der er SÅ meget at vælge imellem! Man betaler selvfølgelig, men det gør jeg gerne for lidt forkælelse. Ophold uden behandlinger koster 650,- pr. person.

Vi glææææder os! :)

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej jeg ved ik' hvad det må koste men nu sagde du jo romantisk,jeg kommer fra en lille by på fyn der hedder Gudme og jeg kender dem der har godset broholm det er et helt fantastik sted og meget romantisk har selv boede i en af deres lejligheder,og så ligger det ikke langt fra svendborg som er et rigtig dejligt sted.du kan pröve at gå ind på deres hjemme side på www.broholm.dk håber at du kan bruge det til noget.

kram nova

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer