Guest ninna

din yndlingsduft ?

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min yndlingsduft har længe været D´ete fra Kenzo (den der er formet som et blad), men har selv forsøgt at udvide min horisont på det seneste...det kan jo ikke passe man skal være så autistisk at man ikke kan skifte parfume, vel? :)

Derfor har jeg nu flere superdufte stående i skabet: Lacoste for women, Gucci Rush 2 og Chanels Change (den sidstnævnte er lidt tung/drøj, bruger den kun om aftenen).

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er helt vild med J'adore fra DIOR, den er meget lækker. Ligeledes kan jeg også godt lide Green Tea fra Elizabeth Arden.

Jeg har bare det problem at lige meget hvilken parfume/eau de toilette jeg bruger så forsvinder den i løbet af ½-1 time på mig...hvilket jo er lidt træls. De eneste der holder lang tid på mig, er de rigtig tunge (såsom Opium m.v.) og med dem stinker jeg desværre som et helt horehus :) .

badutski

0

Del dette indlæg

Har de fleste af dem der bliver nævnt her, men er fuldstændig tosset med Ralp Laurens "blå" (den hedder vidst bare "Ralph" og er lyseblå)..... Den købte jeg til mit bryllup og har brugt den hver dag siden! (Se billedet)

Ellers havde vi jo en masse prøver i gaveposerne og blandt resterne fandt jeg Eternity Moment, som er lækker.

Ellers: Glow by J.Lo (selvom jeg ikke kan fordrage hende!), Deep Red (er dog en af de tungere) og Gucci Envy....

Carina

post-4851-1097652147.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan kun sige..."Light Blue" fra Dolce Gabbana og "In love again" fra YSL. Prøv dem......................

<{POST_SNAPBACK}>

Tilslutter mig "Light Blue" fra Dolce Gabbana og "Deep Red" fra Hugo Boss.

Men ellers vender jeg også ofte tilbage til "Laura" fra Laura Biagiotti...uuuhmmm

Mullepige

<{POST_SNAPBACK}>

LIGTH BLUE RULES!!!!!

0

Del dette indlæg

....og det gør 5'th Avenue fra Elizabetg Arden i øvrigt også.... Den er min mand så vild med, at det er lige før han selv bruger den :) Det var i øvrigt den jeg brugte til brylluppet, men hvis det kun skulle have været for min egen skyld, så havde jeg snuppet "Light Blue"!

Og DÉT er ganske vist.... :)

Redigeret af ckr
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan kun sige..."Light Blue" fra Dolce Gabbana og "In love again" fra YSL. Prøv dem......................

Tilslutter mig "Light Blue" fra Dolce Gabbana og "Deep Red" fra Hugo Boss.

Men ellers vender jeg også ofte tilbage til "Laura" fra Laura Biagiotti...uuuhmmm

Mullepige

LIGTH BLUE RULES!!!!!

ENIG ENIG ENIG !!!

Derudover Sensi fra Armani, Woman fra Hugo Boss og mange af de andre, der er nævnt !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer