Guest didi

House of Brides?

9 indlæg i dette emne

Hej,

Har forelsket mig i KJOLEN, som jeg skal ind og "besøge" den igen senere på ugen. Den er fra House of Brides/Brude og Feststudiet i Taastrup. De virker sindssygt kompetente og søde derinde, men ville bare lige høre om nogen af jer har erfaringer med dem? Har I evt. billeder af kjoler, som I har købt der?

Jeg er nok lidt en forsigtigper, men jeg vil nødigt blive snydt eller få en dårlig oplevelse - det er jo "once in a lifetime".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Jeg kan desværre ikke sige, at jeg har en særlig god erfaring med dette sted.

For at gøre en lang historie kort: bestilte min drømmekjole den 24. marts 2004 - var til 1. prøvning 4.august en måned før mit bryllup og så var kjolen kommet hjem i en forkert farve! Den ellers meget venlige sælger forsøgte at "snyde" mig ved at komme med et ligeså forkert farvet slør og sagde at det altså var den rigtige farve. Til alt held havde jeg fået en farveprøve da jeg bestilte kjolen og den matchede langt fra den kjole, der var kommet frem. Leveringstiden på den "rigtige" kjole var 14 uger og kunne derfor ikke lade sig gøre.Jeg endte med efter møje og besvær at få pengene tilbage og købte kjolen et helt andet sted.

Så jeg måtte en del prøvelser igennem før min bryllupsdag!

Mange hilsner fra en lykkelig gift :hearts:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg har kun gode erfaringer med dem.

købte min brudekjole derude og de var bare så søde og hjælpsomme, den dag jeg købte kjolen, samt da jeg var til 1.prøvning og da jeg hentede den.

Jeg sætter et billede ind fra selve dagen :):) jeg har ikke noget billede af den helt tæt på, men foran øverst havde den perler og pailletter spredt ud og den havde også slæb.

knus fra Pernille

post-1023-1097945905.jpg

0

Del dette indlæg

[hej hej..

har lige været ude at vælge drømmekjolen idag..de var så søde og ærlige derinde..selvom jeg havde min 9 md gamle datter med der bare skreg i vildens sky :bearhug:

kan klar anbefale stedet...meget at vælge imellem og masser af tålmodighed..ærgeligt man kun ska funde sin drømme kjole 1 gang i livet.... pøj pøj med det knuz

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer