Knirke

Frieri

27 indlæg i dette emne

Hej Folkens!

Ville bare komme med sidste nyt "fra fronten".

Ja, hans frieri har jeg nu givet afkald på, og vi er i al fredsommelighed blevet enige om, at jeps vi skal giftes. So far so good.

Jeg har valgt at tage en ting ad gangen og er begyndt at indhente tilbud, undersøge markedet for dette og hint, samt selvfølgelig hente aaaaaaaal den inspiration jeg overhovedet kan herinde - kort sagt hygger mig rigtig.

Vi har lige nogle småting der skal afklares endeligt førend vi kan sætte en endelig dato - men har selvfølgelig lagt reservationer ind "ring lige hvis andre henvender sig på den dato" - så der begynder så småt at komme form på det hele.

Hilsner

knirke :heppe:  :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Knirke

Dejligt at i har fundet en løsning :bearhug: Skal brylluppet stå i år så? Ser frem til at høre den endelige dato

k.h. Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er så lige spørgsmålet... svigerfar skal have dato for en operation først, og så må vi se hvornår brylluppet så kan blive - det er noget med at han bagefter skal forholde sig i ABSOLUT ro... Foreløbig satser jeg på august i år - men det er langt fra sikkert at det holder. Ja, det har mit planlægningsgen det virkelig dårligt med - men jeg kan jo ikke helt gøre noget ved at hans dårlige ryg!Øv!

Hilsner

knirke :band:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer