Guest Msk

"babyklar-dk"

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er godt nok et overstået kapitel for os, men måske jeg sender oversheriffen derind, da vi har en del babytøj m.v. som jeg gerne så at hun fik afsat. Mon ikke hun napper brugernavnet Mrs. Diskobil, eller Dk's yngste DJ's da det jo er deres tøj m.v. der skal sælges. Et mere passende navn ville dog være DISKOBIL-bossen. Det er jo hende der bestemmer alt :)

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er helt klart også med inde på babyklar.dk. Vi prøver at få børn.

Jeg er tit derinde, men er endnu ikke så aktiv med indlæg... kommer vel, når der begynder at ske noget mere hos os. Lige nu er brylluppet vores lille baby...

Stemningen er også utrolig hyggelig derinde, og man føler sig velkommen med det samme, og selvom man ikke lige er gravid endnu.

Knus Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

Er også med derinde med samme brugernavn. Læser dog mest - skriver ikke så meget endnu, men det kan jo være når der "sker" noget.... :bearhug:

Jeg er også selv i "allertidligste" fase af alt det her - skal lige vænne mig selv til tanken om at det er næste "projekt"... og ved jo at sådan noget med forums hurtigt kan tage overhånd (nogen der sagde bryllupsklar.dk?).... og jeg vil helst ikke være så mentalt påvirket at jeg begynder at få indbilske symptomer på graviditet osv...

Så - indtil videre læser jeg næsten udelukkende, men skal nok komme rigtigt i gang, når/hvis der er "bingo"....

Carina

0

Del dette indlæg

Jeg er også selv i "allertidligste" fase af alt det her - skal lige vænne mig selv til tanken om at det er næste "projekt"... og ved jo at sådan noget med forums hurtigt kan tage overhånd (nogen der sagde bryllupsklar.dk?).... og jeg vil helst ikke være så mentalt påvirket at jeg begynder at få indbilske symptomer på graviditet osv...

ja, det er også det jeg er bange for - altså at det skal tage overhånd, før der er noget om snakken. Man hører jo så meget om, at psyken kan udsætte det, hvis man er alt for opmærksom på det. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Ja jeg har også bevæget mig ind på babyklar selv om jeg ikke er gravid endnu. Så det bliver mest til læsning og et par enkelte indlæg eller svar.

Kender godt til den der med ikke at være derinde for meget i "frygt" for at blive alt for fokuseret på at blive gravid. Vi er nu på 2 måned af vores projekt, så det gælder jo også om ikke at gå i panik og sådant. Så lige nu tager jeg en lille pause derfra, ikke fordi jeg ikke har lyst til at være derinde, men mest fordi jeg har sådan lidt brug for ikke at blive alt for fokuseret. Så tag den med ro, kig derind ind i mellem og ja se hvad der sker. Det er i hvert fald det jeg har planer om. Så må vi se om den holder :bearhug:

KH

Karina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer