kærbær

Systue???

7 indlæg i dette emne

Jeg har haft øjeblikket... det der hvor man står i KJOLEN og med en lille tåre i øjenkrogen.

Problemet er bare at jeg ikke følte mig særlig tryg ved butikkens personale og har haft veninder med meget dårlige oplevelser med deres systue. Men som i nok ved når KJOLEN er fundet er butikken lige gyldig. dog tør jeg ikke helt overlade tilretning af KJOLEN til sådanne mennesker.

der ville jeg høre om nogen af jer måske vidste om det kan lade sig gøre at få tilretningerne gjort andre steder? eller evt kender en god og pålidelig systue i Kbh?

håber i kan befri mig for mit dilemma, som altid i er jo for seje til gode råd!!

Knuzzer fra Kærbær

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hejsa....vil også lige stemme i med ros af din kjole. Men kan desværre heller ikke hjælpe dig med dit spørgsmål. TIl gengæld har jeg nogle til dig hvad hedder kjolen og hvor meget skal du give for den?

badutski

0

Del dette indlæg

hejsa....vil også lige stemme i med ros af din kjole. Men kan desværre heller ikke hjælpe dig med dit spørgsmål. TIl gengæld har jeg nogle til dig hvad hedder kjolen og hvor meget skal du give for den?

badutski

Hehe, den hopper jeg med på.

Hvis jeg ikke tar fejl er det en romantica model.

Men vil da gerne høre prisen (og rettes hvis det er forkert?)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer