Guest 2005 bryllup

Ide'er til gode rejsemål (bryllupsrejse)

18 indlæg i dette emne

:bearhug::bed: Hejsa

Sad lige og læste indslag omkring de forskellige emner herinde i bryllupsforum, men sýnes der mangler noget om bryllupsrejser og ide'er til rejsemål...evt. links osv.. og så ville jeg da bare lige høre Jer, som er blevet gift eller skal giftes, hvad I evt. har planlagt osv.

Mvh. Rikke :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi er netop kommet hjem fra en uges bryllupsrejse - stor success. Vi var i Umbrien i Italien og havde lejet os ind på en gård/borg/slot fra 1200-tallet i bjergene. Vildt romantisk og utrolig god behandling!!!!! Check hjemmeside: www.sanvittorino.it (der er også engelsk tekst). Vi havde bestilt gennem arrangøren in-italia (www.in-italia.dk) og købt flybillet ignnem Flyplus (kbh-perugia t/r). Vi havde lejet en bil ved Avis i Perugia lufthavn i hele ugen og var så helt fri til at køre rundt til de små bjergbyer osv. Perfekt.

Det var alletideres, undtagen lige vejret i den uge, men det kan man jo ikke garantere (så meget desto mere grund til at hygge sig :bearhug: ).

Kan varmt anbefales!!!!

San Vittorino havde ydermere den fordel, at de havde en hund på 10 år og en hvalp på 3 mdr - så det faldt på et tørt sted for mig. Nogle af jer har måske læst i smalltalk, at jeg mistede min 11 år gamle hund for 3 uger siden! Så lille Nike på bryllupsrejsen hjalp lidt på det hele.... :bearhug:

Knus fra

Marlene

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har aftalt med min kommende mand at brylluprejsen skulle han stå for. Hvis man så skal tro på ham skal vi på cykeltur gennem Sverige i September :bearhug: .

Håber virkelig han laver sjov med mig, ellers er bryllupsrejsen :banned: .

Hvis jeg selv skulle planlægge en rejse ville jeg gerne til Prag igen, eller til Grækenland, dette er realistiske rejsemål. Drømmen ville være at komme 3 uger til USA og kører rund der over. Eller at komme til Indien:ryger:, jeg vil gerne se Tashmahal, et indisk silke marked og prøve at gå ned gennem et indisk kryderimarked og mærke alle duftene.

Dette var hvad jeg kunne tænke mig, men jeg glæder mig til at høre andre skal/skulle på deres bryllupsrejse.

KH

Susanne

0

Del dette indlæg

:bearhug: Vi har endnu ikke helt bestemt os!!

Men vi har snakket om et sted her fra Østen........ Det blir bare ikke Kina (her bor vi) Men snakken har været Hawaii... og Java, både fordi det er exotisk og har nogen fine rene strande, men også fordi min Peter er lystfisker........ :yeah:

Han ville vildt gerne ud og fangen et monster på størrelse med sig selv!! Og så kunne jeg jo blive forkælet med massage og sån imens ()()

Men for os handler det meget om at kunne gå lange tur :bed: og ha nogen lange nætter :griner:- og bare være mega forelsket :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

.. jeg har ikke været på bryllupsrejse, og kommer det nok ikke. Min kommende er selvstændig, så der er nogle andre prioriteringer ..

Men følgende rejsemål jeg har været på, vil være YDERST velegnet til en bryllupsrejse i kærlighedens tegn:

:hjerte: 1) Mallorca's nordkyst .. Alcudia ..

:hjerte: 2) Kreta

:hjerte: 3) Caribien .. jeg var på Isla Margarita - skønt skønt

:hjerte: 4) Længere væk kan nævnes Kenya - Mombasa .. der er SÅ idylisk, når man først er kommet frem til hotellet på halvøen Mombasa .. HVIDE hvide sandstrande

:bearhug: Trine

0

Del dette indlæg

Vi har endnu ikke været ude at rejse - både grundet manglende muligheder for at tage fri og økonomien. Men vi fik nogle rejsegavekort i bryllupsgave og har planer om at tage afsted i maj/juni når div. eksamener og aflevering af opgaver er overstået.

Rejsen er endnu ikke bestilt, men vi er næsten 100% sikker på destinationen - vi vil til Rom.

0

Del dette indlæg

Der er en del tid til vi skal på bryllupsrejse, men det bliver nok Seychellerne :heppe: Jeg hælder egentilig selv mere mod Maldiverne, men da det er min forlovede der står for det sååååå... Seychellerne heller ikke så ringe endda! Det er jo meningen det skal være en hemmelighed, men han har altså viftet med en vognstang og så igår kom jeg til at gå ind i vores "computerrum" hvor han lige sad og surfede på en hjemmeside for et hotel i Seychellerne. Men det gør jo egentlig ikke sommerfuglene i maven mindre :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi har snakket om Egypten, Mexico, Thailand, Bali og andre eksotiske rejsemål, det er svært ... men det vigtigste for os bliver muligheden for en uges ferie hvor det hele bare handler om os to :bearhug: ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mikkel overraskede mig med en tur til Mauritius :hearts:

Kan varmt anbefales!!!!!!

Den lange flyvetur var det hele værd. Flotte hvide strande og kanon service. :bearhug:

Problemet med bryllupsrejsen, er at der er så mange steder at tage hen, og man vil gerne det hele. Så jeg var meget glad for, at jeg ikke skulle bestemme, for så havde jeg nok stadigvæk siddet og kigget på forskellige muligheder.

Held og lykke

Knus Winnie :hjerte:

0

Del dette indlæg

Jamen der er jo mange dejlige rejsemål :bearhug:

Hvad med Sardinien (ø ud for Italiens kyst). Utrolig smuk og meget romantisk sted. Amalfikysten, Ischia eller Capri er bestemt heller ikke til at gå fejl på! Disse er alle steder i Italien.

Men det kommer jo an på hvad type bryllupsrejse I søger, samt jeres budget. Jeg ved at Nyhavn rejser er ret gode til at arrangere bryllupsrejser.

Mvh Cirkeline

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Kan fornemme herinde, at der er mange gode rejsmål, er varm på de hvide sandstrande, men kunne også gerne tænke mig at høre mere om de steder nede ved Italien, da jeg har været en del gange i Italien!!!!

Har endnu ikke tænkt over økonomien og hvor man ge penge vi skal bruge på ferien, men synes pt ikke vi står og mangler penge, så vi har da mulighed for allerede at spare op, hvilket vi jo også gør da vi jo skal giftes d. 20 August 2005... :bearhug:

Men Tak for jeres gode ideer til hvor rejsern kan gå hen...

Mvh. Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm det bliver nok ikke nogen bryllupsrejse for os lige med det samme.. Vi holder en kæmpe fst med over 100 til reception og 75 gæster til middag. Så økonomien rækker nok ikke lige til til en rejse. jer er også først færdig som pædagog i januar og skal så lige have et job.. ja og så skal jeg jo også have ferie.. Og der er jo ikke optjent det store på studiet.. SNØFT..

Meeeen derfor kan jeg da godt komme med forslag. I sommers var vi i Kroatien. Vi kørte rund på en halvø der hedder Istrien. Det var bare skønt! Det var også her han friede.. Du finder både små "gammeldags" landsbyer og virkelige store turistområder.. De har meget at byde på. Ja og så er det jo stadigt rimeligt billigt..

Kreta eller Santorini i det græske øhav kan også varmt anbefales..

Ja der er jo uendelig mange muligheder.. God rejse.. Jeg vil tænke på Jer..

Knuz Heidib :ph34r:

Redigeret af HeidiB
0

Del dette indlæg

Vi har endnu ikke været på bryllups rejse (sparer sammen :bearhug::bearhug: )

Til februar er vi invitert af mine svigerforældre til ægypten (det er ikke vores bryllupsrejse) men glæder mig helt vildt.

Vi sparer selv sammen til evt. en tur til østen bl.a. vil vi meget gerne til Hong Kong, da vi før har været der og er utrolig glade for det sted

knus fra Pernille

0

Del dette indlæg

Hej Alle.

Hvis det er pengepungen det kommer an på er Thailand et oplagt rejsemål. Man kan komme afsted 2 personer for ca. 12.000 kr. (Flybillet)

At bo og leve i Tailand er super billigt. Har været afsted en måned, 2 personer. Og vi levede, boede og morede os for 10.000 kr.

Så afsted, afsted til Thailand...

:plante: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal til sydafrika på safari :bearhug:

Sidste sommer var vi på en lille græsk ø, der hedder Kalymnos. Rigtig lækkert, ikke vildt mange turister, lækre strande, mums.

Man flyver til Kos og sejler så med færge til Kalymnos.

Sydafrika, kan jeg desværre ikke sige noget om endnu, andet end, at jeg glæder mig hel vildt.

0

Del dette indlæg

Vi skal til sydafrika på safari  :bearhug:

Sidste sommer var vi på en lille græsk ø, der hedder Kalymnos. Rigtig lækkert, ikke vildt mange turister, lækre strande, mums.

Man flyver til Kos og sejler så med færge til Kalymnos.

Sydafrika, kan jeg desværre ikke sige noget om endnu, andet end, at jeg glæder mig hel vildt.

Og med rette!! Min forlovede er sydafrikaner og jeg har været der en del gange over længere tid og så har vi også et dejligt hus dernede. Sydafrika er et fantastisk land, så varieret både i naturen og kulturen. Jo, der er stadig problemer racer og klasser imellem, men landet er kommet langt på bare 10 år. Men på safari mærker du nok heller ikke så meget til sociale problemer ;)

Nyd det, jeg ved det kommer til at leve op til dine forventninger!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer