Guest The Wedding Organizer

Brudekjoler fra England...

13 indlæg i dette emne

Hvis du indimellem er i England på week-end, ferie eller forretningsrejse, er dette måske noget for dig!

The Wedding Organizer samarbejder nu også med den dygtige designer, Hilde Pollet.

Hun kreerer de smukkeste brudekjoler, designer dem så de bliver unikke og lige som du vil have det!

Her er en smagsprøve, men du kan se mere på The Wedding Organizer / Hilde Pollet

:hjerte:

Postet billedePostet billedePostet billede

Prisen på en Hilde Pollet Design Brudekjole ligger fra 15000 kroner og man skal regne med 3 prøver hos hende.

Bedste Hilsner, Mette :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

så er det jo lige jeg spørger....... "HVORFOR samarbejde I ikke samme for et år siden"  :shoot: 

Ja, det var ikke så godt timet !! :bearhug:

Men hun kunne alligevel ikke have lavet en smukkere kjole til dig end den du havde på ;) ;)

Det er total WOW Mette!!!!!  :heppe:  :heppe:

Stort knus Winnie

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, W, Thessie og Pernille... og jeg må give Jer ret, de er bare WOW !!

Hilde er simpelthen knalddygtig og uden sidestykke !!

Knus, Mette :hjerte:

Redigeret af The Wedding Organizer
0

Del dette indlæg

det er nogle rigtig flotte kjoler! men de minder da meget om en de kjoler man kan få i danmark, jeg kan bare ikke huske hvor det er den er fra...

<{POST_SNAPBACK}>

Det er den samme kjole på alle 3 billeder !!

Mange brudekjoler minder om hinanden og stil følger tiden år efter år når alle designerne kommer med nye kjoler... men Hildes kjoler er specialsyede og designet ud fra en bruds ønsker og Hildes input. Hun laver altid kun et eksemplar af hver kjole, så helt ens er de ikke, hvis den minder om en du har set et andet sted !!

Bedste Hilsner, Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er nogle rigtig flotte kjoler! men de minder da meget om en de kjoler man kan få i danmark, jeg kan bare ikke huske hvor det er den er fra...

<{POST_SNAPBACK}>

Det er den samme kjole på alle 3 billeder !!

Mange brudekjoler minder om hinanden og stil følger tiden år efter år når alle designerne kommer med nye kjoler... men Hildes kjoler er specialsyede og designet ud fra en bruds ønsker og Hildes input. Hun laver altid kun et eksemplar af hver kjole, så helt ens er de ikke, hvis den minder om en du har set et andet sted !!

Bedste Hilsner, Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke for noget... men det kan da ikke være den samme... Snøren går på det første billede hen over stof og er væsentlig kraftigere end på billede 2. På billede 2 er der jo direkte kig til huden...

Er det bare mig eller?!?!?!?

Knuz M

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer