Oprettet November 29, 2004 · Rapportér indlæg Hej, Inspireret fra et emne på babyklar.dk... en sjov leg.... Jeg starter med at skrive noget jeg HAR gjort og noget, jeg ikke har gjort. For at svare på min besked, skal man have gjort det, jeg ikke har og så skrive noget nyt man selv ikke har. f.eks: PERSON 1: Jeg har været på skadestuen men jeg har aldrig været indlagt PERSON 2: Jeg har været indlagt men jeg har aldrig smidt en drink i hovedet på en person. OG SÅ VIDERE. Jeg siger nu til at starte på: Jeg har sprunget ud med faldskærm fra 3 km men jeg har aldrig fløjet i luftballon 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2004 · Rapportér indlæg Godt initiativ , men jeg har desværre ikke fløjet i luftballon, så jeg må venter til jeg kan være med... Mette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2004 · Rapportér indlæg Sjovt, det var lige den leg, jeg var på vej til at skrive om Men jeg må også vente, den med luftballonen er også en smule svær.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2004 · Rapportér indlæg Jeg HAR fløjet i luftballon Men jeg har aldrig sprunget elastikspring (for nu at blive i det med højder) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2004 · Rapportér indlæg Hej Jeg har sprunget i elastikspring :heppe: Men har ikke været i Tailand Knus S. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Aj-aj, øv - er der slet ikke nogen der har været så heldige???? Jeg VILLE gerne, men...... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Jeg har været i Thailand (på bryllupsrejse!) Jeg har aldrig fået hevet en tand ud! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Jeg har fået hevet en tand ud, men jeg har aldrig været i U.S.A 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Har været i USA mange gange - sidst blev jeg bl.a. gift i Las Vegas! :-) Men jeg har aldrig ejet en pels (i disse kolde tider... brrr!) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Jeg har ejet en pels - savner den i disse dage... Jeg har aldrig sunget kareoke (hvordan staves det???) Mette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 (redigeret) · Rapportér indlæg det har jeg, pinligt Jeg har aldrig været i Tivoli, København Redigeret November 30, 2004 af HenrietteS 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Tihi.... mangler der ikke et "aldrig"....? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Tihi.... mangler der ikke et "aldrig"....? Jo der gør På banen igen Henriette, med et aldrig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg ups, det er rettet. Jeg har faktisk gået hærvejsmarchen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Jeg har været i Tivoli, København!! - men jeg har aldrig spist sushi!! (er det stavet rigtigt?) /arno 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Det har jeg - et par gange. Første gang var en fornøjelse - anden gang var noget "pap" noget (samlebånds!) og det kan ikke anbefales! Men jeg har aldrig taget stoffer af nogen slags.... :yeah: (Mangler en engel-smiley) Carina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Det må jeg med skam erkende, at jeg har Hash 2 gange på min højskole - mærkede ikke en sk.. Har bestemt ikke behov for at prøve igen. Jeg har aldrig svømmet nøgen... Mette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Jeg har svømmet nøgen, men jeg har aldrig prøvet yoga 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 · Rapportér indlæg Jeg har prøvet yoga, men aldrig prøvet at køre på motorcykel. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2004 (redigeret) · Rapportér indlæg det har jeg, det var vildt. naturlige bryster eller fake Redigeret December 1, 2004 af HenrietteS 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2004 · Rapportér indlæg Hmmm... måske er du for tidligt på den, Henriette? Vi er jo alle sammen i vores prime - i den giftemodne og frugtbare alder, og så er der forhåbentlig lang tid til vi skal til den slags.... Carina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2004 · Rapportér indlæg <Så laver jeg den lige lidt om. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2004 · Rapportér indlæg Tihi.... er du i gang med juleglöggen? Undskyld min næsvished, men der meningen at du skal skrive "men jeg har aldrig >og så et eller andet som du aldrig har gjort>"... Carina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2004 · Rapportér indlæg Hvad siger I , tøser, skal vi starte forfra? Er vi gået lidt i stå her? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2004 · Rapportér indlæg Okay - det gør vi så: Jeg har været kæreste med en landmand men jeg har aldrig sovet på en bondegård ;-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites