Guest ninna

Bøger..

8 indlæg i dette emne

Jeg har på kun 2 dage læst Liza Marklunds " Forelskede sig til et mareridt"

og den var hamrende god ! men på en dyb tragisk måde..

Historien som er en virkelig beretning, handler om en kvinde der forelsker sig i en mand som er dybt voldelig.. De får et barn sammen og hun prøver at komme fri af forholdet efter mange slag og psykisk terror...

Der findes en 2 er... den hedder Asyl... og den skal jeg ned og hente i dag..

Har i læst nogle bøger i kan anbefale ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er helt pjattet med Herbjørg Wassmos forfatterskab - men har kun nået at læse "Dina" bøgerne. Er lige nu i gang med "Det syvende møde" som er ved af fange mig :bud:

I en helt anden genre kan jeg nævne Bridget Jones bøgerne af helen Fielding (meget aktuelle lige nu) De er underholdende - ind gennem øjnene og ud igen...men sjove er de jo!!!

Er der nogen der har læst Familien Gregersen??? Kan jeg lige høre en anmeldelse...har set forfilm til filmen og læst om historien i bladene, men hvad mener I??? Overvejer at ønske mig bøgerne til jul.

KH Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg er lige for tiden igang med Dan Brown's Angels and Demons - det er også ham der er forfatteren til Da Vinci Mysteriet.

Det er nok en af de bedste "detektiv bøger" jeg nogensinde har læst - godt nok er denne udgave på engelsk men jeg har set den oversat til dansk... den er helt klart værd at tygge igennem...

Thessie

:jul5:

0

Del dette indlæg

Synes der er så mange fantastiske danske forfattere. Er selv vild med Peter Høeg, IB Michael, Johannes V. Jensen, I. P. Jacobsenl, Peter Seeberg og Svend Åge Madsen, så det var da et par muligheder. Synes iøvrigt ligesom Rikke, at Herbjørg Wasmo er suveræn

Hvis man er til fortsatte romaner har Kirsten Thorup lavet nogle dødgode, der bl.a indbefatter romanen "Himmel og Helvede", den kan virkelig anbefales

knus Hyacinth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

@Rikke:

Jeg læste Kampmanns romanserie om familien Gregersen for 20 år siden (hold OP man er gammel!) og jeg kan tydeligt huske at de fængslede mig meget og gjorde stort indtryk på mig.

Jeg har overvejet at genlæse dem i stedet for at se filmen.

Så jeg vil da anbefale dig at ønske dig bøgerne til jul - de er udkommet i to bind i forbindelse med biografpræmieren.

Jeg er lige startet på "Girl with a pealearring". Jeg så filmen som var utrolig smuk og fik lyst til at læse romanforlaget. Bogen lover indtil videre også godt.

Min yndlingsforfatter er John Irving. Jeg har vist læst alle hans bøger.

God læselyst!

Hilsen, Oktoberbrud :jul5:

Redigeret af Oktoberbrud
0

Del dette indlæg

Marianne Frederikson: Paradisets børn! Suveræn...

Elsker mange bøger - kan ikke lige nævne dem. Jo, Jostein Gaarders "Kabalemysteriet". Den er godt nok en børne/ungdomsbog, men HOLD DA OP!

Har andre læst den?

Marlene

JEP!!! Sofies verden fængede mig overhovedet ikke - men til gengæld "Kabalemysteriet" - den er GENIAL!!!

Jeg er personligt VILD med Alice Hoffman og har læst alle hendes bøger flere gange.

Derudover "Dystopia" af Dennis Jürgensen og "Den uendelige historie" af Michael Ende, hvis man er til fantasi.

Fru Nuser.

0

Del dette indlæg

Marianne Frederikson: Paradisets børn! Suveræn...

Elsker mange bøger - kan ikke lige nævne dem. Jo, Jostein Gaarders "Kabalemysteriet". Den er godt nok en børne/ungdomsbog, men HOLD DA OP!

Har andre læst den?

Marlene

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg elsker at læse og Jostein Gaarder mener jeg også er helt vidunderlig... Har læst Kabalemysteriet, Sofies Verden, Julemysteriet og Vita Brevis... og jeg bliver aldrig trær af ham...

Thessie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer