Guest Novemberpigen

Når brudens far ikke er der

13 indlæg i dette emne

Jeg er så uheldig at min far døde for knap 2 år siden og derfor ikke kan være der på min store dag. Det har givet mig nogle tanker mht hans rolle og hvem der skal fylde den ud. Jeg vil spørge min farbror om han vil følge mig op af kirkegulvet, men skal min farbror så også overtage min fars plads ved bordet? og hvad så med hans kone? Og hvem skal ellers sidde ved siden af mig (end min kæreste selvfølgelig :hearts: )? og skal min mor så holde den første tale som min far jo ellers skulle have gjort? Kan I følge mig? Nogen der kan fortælle hvordan I gør det?

Mange hilsner fra Novemberpigen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Det er altid en meget svær situation og selvom følgende forslag er lidt slapt, skal du have det alligevel: jeg synes at du skal gøre præcis som du føler! Hvis du føler at din farbror er den rigtige til at følge dig op og sidde ved siden af dig, så skal han selvfølgelig det. Føles det kun en af delene rigtigt, så er det sådan du skal gøre.

Kh

Maja

0

Del dette indlæg

Jeg er så uheldig at min far døde for knap 2 år siden og derfor ikke kan være der på min store dag. Det har givet mig nogle tanker mht hans rolle og hvem der skal fylde den ud. Jeg vil spørge min farbror om han vil følge mig op af kirkegulvet, men skal min farbror så også overtage min fars plads ved bordet? og hvad så med hans kone? Og hvem skal ellers sidde ved siden af mig (end min kæreste selvfølgelig  :hearts: )? og skal min mor så holde den første tale som min far jo ellers skulle have gjort? Kan I følge mig? Nogen der kan fortælle hvordan I gør det?

Mange hilsner fra Novemberpigen.

Min far dødede desværre også for 9 mdr. siden.. Øv ærgeligt at han ikke nåede at opleve denne dag.. Men min bror skal følge mig op, og skal sidde ved siden af mig ved middagen. Håber da også han holder en lille tale for mig -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

Jeg har også mistet min far, derfor er det min bedste ven igennem livet der skal følge mig op ad kirkegulvet. Men det er min mor der kommer til at sidde ved siden af mig.

Men jeg vil sige til dig at du skal følge dit hjerte, for jeg tror ikke vores råd vil gavne dig. Træf det valg du har det bedst med.

Knuz Maria

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har også mistet min far og vælger derfor at få min lillebror til at følge mig op af kirkegulvet. Hvem der skal sidde hvor ved jeg ikke, men måske er det min mor som skal sidde ved siden af mig? Det finder vi nok ud af når vi skal til at lave bordplanen.

Knus fra Tinchen

0

Del dette indlæg

Hejsa :)

Min far er osse død , desværre...og kunne derfor heller ikke føre mig op af gulvet.Jeg spurgte min storebror og han gjorde det :bearhug::super::) godt.

Vi havde gjort det sådan , at min storebror sad der hvor min far skulle ha siddet dvs ved siden af mig , og så sad hans kone ved siden af min lillebror , det fungede rigtig godt.

Min storebror var osse den først der holdt tale (som iøvrigt var SÅ fantastisk på alle måder :) ).

Håber du/I finder den rette løsning for jer.... ()()

0

Del dette indlæg

hej

min far skal heller ik følge mig op af kirkegulvet ... det er ikke fordi han er død for det er han ikke men jeg har bare ikke haft nogen kontakt til ham i de sidste snart 7 år....så derfor har jeg valgt en person som betyder meget for mig og er en go ven.............

Jepser kommer nok til at sidde ved siden af mig......... men vi regner også med at hans kærste Ghita skal sidde ved hoevdebordet men det er altsammen noget vi lige skal ha fundet ud af ......med tiden ..

men jeg håber da at du/i finder den rigtig løsning .......

knuz mariemusen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg har mistet begge mine forældre, og har derfor valgt min storbror til at følge mig op ad gulvet. Til bords har jeg taget min onkel og hans kone som betyder meget for mig. Så mit råd til dig vil nok være at du skal vælge med hjertet hvem du har lyst til skal "overtage" pladsen. Jeg gjorde også det at jeg har lavet hovdebordet til 10 personer, så båden min bror og hans kæreste og min kommende mands søster og forlovede får en plads ved bordet.

Knuz Kathe

0

Del dette indlæg

Hej :bearhug:

.. jeg har også en uheldig familie ... dog er min mor og far ikke borte (døde) .. men så godt som. Ingen af dem skal med til fest, og min far er slet ikke inde i billedet.

Min farfar, som jeg har specielt forhold til, skal følge mig op af kirkegulvet ... Mine plejeforældre skal repræsentere min forældre og sidde på hver side at Lars og jeg ... og Vagn skal holde den første tale, som min fader ... men det er squ besværligt ... Min mor lever stadig og bor lge ved siden af os og taler med min mormor .. men bliver alligevel ikke inviteret - kun til Kirken, hvis hun vil sige tillykke ....

Det drejer sig om, at man foretager nogle valg, man selv kan leve med .. og som sikre at vi/I som brudepar får en uforglemmlig dag

:) Trine

0

Del dette indlæg

Jeg står også i den situation med en "manglende" far - han døde for over 3 år siden. Men min dejlige mor mener at hun nu er stærk nok til at følge mig op.

Da vi skal sidde ved runde borde og have de nærmeste venner ved vores er det ikke det store problem med at finde ud af hvor min mor skal placeres.

Jeg mener dog at det er dit bryllup og hvis du vil have en til at følge dig op og en anden til at sidde ved siden af dig ved bordet er det jo i den sidste ende dit bryllup og derfor også dit valg.

Håber du finder en løsning

Knuzer

Anja

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har også mistet min Far, og står derfor i samme situation.

Os er der faktisk mange af!

Min storebror skal fører mig op gennem kirken.

Til festen skal min Mor sidde ved min side og så min Bror ved siden af hende.

Det er rart at der kan findes en løsning på det, selvom jeg vil savne og mangle min Far på denne særlige dag.

KH Lene :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min far døde, da jeg var 17 år. Min datter på 4 år og jeg går sammen op ad kirkegulvet...og hun går også vildt meget op i, at Jan ikke må se hendes kjole før brylluppet -HAHA-

Min mor skal sidde ved siden af mig til festen. Det med talerne styrer toastmasteren...jeg ved ikke, om min mor vil sige noget..

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer