pthomsen

Brud for anden gang :-=

36 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg er ny her på dette forum, men er faldet pladask for det.

Min kæreste har lige friet til mig (4/1) og selvfølgelig skal der kikkes på kjoler :griner:-

Det er anden gang jeg skal op af kirkegulvet. Min kæreste er "ren" http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif og da rådhuset ikke siger mig noget, ja hvad er så mulighederne, men det er vi enige om. Vil lige sige at det er ikke samme kirke -HAHA-

Men mht kjolen..... nogle dage vil jeg være den romatiske hvide brud, og andre dage tvivler jeg om det passer sig.... der er også den enkle kjole, og så er der de farvede.... puha jeg synes det er svært...

Så.... kan i ikke lige fortælle mig om jeres tanker omkring det ? evt. fra andre som har været i samme situation...

Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle

Jeg er ny her på dette forum, men er faldet pladask for det.

Min kæreste har lige friet til mig (4/1) og selvfølgelig skal der kikkes på kjoler  :griner:-

Det er anden gang jeg skal op af kirkegulvet. Min kæreste er "ren"  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif og da rådhuset ikke siger mig noget, ja hvad er så mulighederne, men det er vi enige om. Vil lige sige at det er ikke samme kirke  -HAHA-

Men mht kjolen..... nogle dage vil jeg være den romatiske hvide brud, og andre dage tvivler jeg om det passer sig.... der er også den enkle kjole, og så er der de farvede.... puha jeg synes det er svært...

Så.... kan i ikke lige fortælle mig om jeres tanker omkring det ? evt. fra andre som har været i samme situation...

Pia

Hej Pia

Jeg skal også giftes for anden gang den 28 maj. Jeg havde en helt hvid kjole den første gang men den her gang bliver det en creme farvet. Jeg synes ikke at en helt hvid kjole passede når det var anden gang. Jeg har lige været ude og købe kjole i dag og det blev en flot kjole med perler og slæb. Jeg havde da også tænkt på om kjolen skulle være lidt mere enkelt anden gang men når man først ser de flotte kjoler så er man helt solgt. Jeg synes det er helt okay så længe kjolen ikke er helt kridhvid.

Håber at jeg kunne hjælpe dig lidt.

Hilsen Funny :mar:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er ikke selv blevet gift før, men her kommer min mening alligevel http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Jeg kan ikke se noget problem i at blive gift i en creme eller mokkafarvet kjole, jeg ville nok heller ikke gå efter den kridhvide kjole til bryllup nr. 2, men en lys farve er helt ok for mig.

Da min mor blev gift med min stedfar, fik hun syet en elfenbensfarvet kjole, med et langt slæb (så vi små blomsterpiger havde noget at holde -HAHA- ). Hun valgte dog ikke at bære slør men en lille hat, da hun mente at sløret kun var for første gang; uskyldig og alt det her :griner:-

Det var så min mening, jeg håber det kunne bruges. Held og lykke i din jagt på drømmekjolen, hvordan den så måtte se ud.

KH

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

er heller ikke blevet gift før :griner:- , men vil sige, at jeg anden gang ikke ville have lyst til at være hvid brud med slør, da det for mig personligt ville føles forkert. Der er dog masser af muligheder med flotte cremefarvede kjoler, så jeg synes virkelig der er noget for enhver smag, og ud fra alle de mange kjoler jeg har set, er det bestemt ikke svært at finde det helt store flotte skrud i en lidt anden farve, det er kun fantasien, der sætter grænser http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

k.h. Hyacinth

0

Del dette indlæg

Hej Alle

Tak for jeres menig

Har forelsket mig i en kjole og vil da lige vise jer den :griner:-

Jeg har spurgt min mandlige kollega om hans mening, og han sagde at han ville hvis det var ham helst have at den var hvid eller chreme, men prøv at se den

post-10182-1106152210.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er da rigtig flot http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Den kan du da sagtens have på. Ehm - for ser den altså creme farvet ud... LOL - men ok, det er vel smag og behag -HAHA-

Tak det glæder mig du synes det. Mine niecer og min nevø skal være brudepiger og brudesvend, og min søn skal følge mig. Og så tænkte jeg at den mørke farve kunne drengene på som bukser med hvid skjorte og pigerne en hvid kjole med samme farve rose på....

Lyder det ikke flot ?

Jeg glæder mig sinsygt til at skal se den i levende live :griner:-

Pia

0

Del dette indlæg

Hej

På banen igen men knap så sikker på det ender med bryllup i september. Dog er jeg nødt til at planlægge lidt så jeg ikke står med det hele i sidste øjeblik, derunder er jeg også nødt til at skyde mig ind på hvilken kjole jeg vil have.

Jeg er fraskilt og har tre børn fra det ægteskab, vi har begge været gift før. Han vil gerne se mig i traditionel hvid kjole med slør og hele molevitten og deet kan jeg ikke se noget slemt i, det det handler om er at du føler dig tilpas med dit valg. Mit første bryllup var på rådhus og jeg var en uformelig klump i 6 md. Dermed var de fleste snilde muligheder udelukket.

Jeg har bestemt mig til at give den hele armen hvad kjole angår, om den bliver hvid eller grøn med stjerner betyder ikke spor, bare jeg har det godt i den.

Held og lykke med dit valg, der findes jo uhyggeligt mange at vælge imellem :griner:-

knus

Lene :heppe:

0

Del dette indlæg

Den er da rigtig flot -HAHA- Den kan du da sagtens have på. Ehm - for ser den altså creme farvet ud... LOL - men ok, det er vel smag og behag -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Tak det glæder mig du synes det. Mine niecer og min nevø skal være brudepiger og brudesvend, og min søn skal følge mig. Og så tænkte jeg at den mørke farve kunne drengene på som bukser med hvid skjorte og pigerne en hvid kjole med samme farve rose på....

Lyder det ikke flot ?

Jeg glæder mig sinsygt til at skal se den i levende live http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Pia

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Rigtig flot kjole, synes heller ikke den ser hvid ud, men ihvertfald et smukt valg :griner:-

hvis du føler dig lidt usikker på farvevalg, har du så spurgt i forretningen og den fås i en lidt mørkere eller evt. kan indfarves? hvis du har det godt med farven er det jo ikke noget problem, men hvis man bare er lidt i tvivl udstråler man det jo tit også ()() og på ens bryllupsdag skal man jo bare føle sig 100% tilpas

k.h. Hyacinth

0

Del dette indlæg

Hej Alle

Tak for jeres menig

Jeg har spurgt min mandlige kollega om hans mening, og han sagde at han ville hvis det  var ham helst have at den var hvid eller chreme, men prøv at se den

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er den smuk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vel en smagssag og hvad man føler man kan...!!

Jeg vil sige, en kridhvid kjole ville jeg heller ikke vælge, (Men det har jeg altså ikke alligevel)...!

Men om du har slør, hat, eller bare en flot frisure til den ENORMT flotte kjole, ja det vil jeg synes er op til dig.! Jeg ville godt kunne gøre det hele en gang til...!!

SÅ go for it.....!!

0

Del dette indlæg

Hej Alle

Tak for jeres menig

Har forelsket mig i en kjole og vil da lige vise jer den :)

Jeg har spurgt min mandlige kollega om hans mening, og han sagde at han ville hvis det  var ham helst have at den var hvid eller chreme, men prøv at se den

Hej igen

Rigtig sød kjole..Den kan du sagtens have på.

Hilsen Funny :yeah:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Jeg syntes sagtens du kan være hvid brud, specielt fordi din kæreste ikke har været gift før.

Prøv at tjekke Rembo stylings brudekjoler- de er lidt anderledes og ikke så tradionelle hvide.

Held og lykke

maria

Ps. Den er nu også smuk den du har fundet indtil videre.- Men tag ud og prøv. Den jeg forelskede mig i på nettet, lignede jeg simpelhen en klovn i.

Redigeret af maria1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Alle

Tak for jeres menig

Den er bare smuk :hearts:

Glæder mig til at se dig i den...

:)

0

Del dette indlæg

Hejsa :cheerleader3:

Jeg skal også giftes for anden gang. Både jeg og min kæreste har været gift før, dog kun borgerligt.

Uanset hvad andre tænker og mener vil vi denne gang have det helt store romantiske tude bryllup :)

Jeg har købt en kjole fra La sposa der hedder Golden (kan findes på Google, jeg kan nemlig ikke lige finde ud af at sætte et billede ind :) )

Dertil har jeg også valgt et langt slør, der går halvvejs ud på slæbet af min kjole.

Min datter på 19 og steddatter på 16 skal være brudepiger. Igår har vi netop købt deres kjoler. Slanke havfruemodeller i knald rød.

Jeg mener du skal mærke efter dybt inde i maven og så gøre det du/i har aller mest lyst til.

Hvis din tilkommende har en drøm om at se dig som hvid brud, er det da ham du skal lytte til og ikke hvad andre mener :)

Og om man nu vælger en hvid; råhvid eller gylden BRUDEKJOLE..... det har vel noget at gøre med hvad der passe til en og ikke med hvilken gang man blir gift?????

Det er jeres store dag i planlægger, husk det!!!!!!

:) Lone

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer