Guest mosegaard

Brudekjole

28 indlæg i dette emne

JUHUUUUUU :griner:-

Fik prøvet og købt brudekjole lørdag den 8 januar i Vejle ved Panayotis. Jeg fandt en model fra 2004 og fik derved 35 % i rabat, så jeg klager ikke. Da jeg kom ud fra prøverummet i den begyndte min mor at græde så efter at have prøvet 10 forskellige ramte vi plet. Juhuuuu kan næsten ikke vente med at vise den til min dejlige Jan den 9 Juli.

Nu sidder i sikkert og siger "jamen så vis os da den kjole" men jeg har desværre glemt billederne hjemme ved min mor, så de skal først lige sendes til Irland, så i må lige vente lidt, men skal nok smide nogle billeder op herinde

Ville bare lige dele glæden med Jer

Knuzer

Anja

Fik forøvrigt også lige snakket med præst og kro mens vi var hjemme på ferie så nu mangler vi bare at sende indbydelserne juhuuu kan næsten ikke vente

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUHUUUUUU  :griner:-

Knuzer

Anja

Hej Anja ()()

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloon.gif TILLYKKE! -HAHA-

Glæder mig til at se den...

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

JUHUUUUUU  :griner:-

Fik prøvet og købt brudekjole lørdag den 8 januar i Vejle ved Panayotis. Jeg fandt en model fra 2004 og fik derved 35 % i rabat, så jeg klager ikke. Da jeg kom ud fra prøverummet i den begyndte min mor at græde så efter at have prøvet 10 forskellige ramte vi plet. Juhuuuu kan næsten ikke vente med at vise den til min dejlige Jan den 9 Juli.

Nu sidder i sikkert og siger "jamen så vis os da den kjole" men jeg har desværre glemt billederne hjemme ved min mor, så de skal først lige sendes til Irland, så i må lige vente lidt, men skal nok smide nogle billeder op herinde

Knuzer

Anja

Fik forøvrigt også lige snakket med præst og kro mens vi var hjemme på ferie så nu mangler vi bare at sende indbydelserne juhuuu kan næsten ikke vente

Hej Anja

Tillykke med købet af din kjole, glæder mig til at se den

pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Snakkede lige med min mor igår, og hun vil tage op til min moster med billeder af mig i min brudekjole. Min moster vil så scanne dem ind og sende dem til mig så glæd Jer for der kommer snart billeder af min skønne kjole.  :bearhug:

SKIIIDE GODT!!! :bearhug: Glæder os!

:balloon: Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer