Khio

Tolkning af "Fields Of Gold"

4 indlæg i dette emne

Hej.

MYSTERIET ER LØST!

Det var på en anden bryllupssite, jeg havde set det - UPS! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Men hvis der er nogen der har lyst til at tolke, be my guest, dejligt at ku sammenligne...

(OPRINDELIG TRÅD - Jeg ved, jeg har læst tråden et sted - og jeg har søgt og søgt og søgt på alle mulige ord i søgemaskinen - men jeg kan ikke finde tråden:Tolkning af "Fields Of Gold".

Håber der er nogen der kan hjælpe... :tosset: )

:griner:- Khio.

PS. Har vedhæftet teksten til sangen så den ikke ta'r meget plads -HAHA-

Fields_Of_Gold.doc

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hei

Jeg fant en tolkning av "Fields of Gold" på et norsk nettsted som jeg likte godt.

Sangen ble tolket som en kjærlighetssang der (en kanskje døende) person ser tilbake på livet med sin elskede.

1. vers: Da de var lykkelig nyforelsket

2. vers: Da de lover hverandre en lykkelig fremtid

3. vers: At de fotsatt er lykkelige da barna vokser opp, og når de selv er gamle...og at de vil huske hverandre og den tiden de har hatt sammen når den andre er borte.

Jeg tror uttrykket Fields of Gold står for hverdagens lykke. De befinner seg stadig i "fields of gold" gjennom livet.

Vi skal selv bruke sangen (Eva Cassidy's versjon) i vår sermoni. Den er så utrolig fin.

Lykke til alle sammen!

Anita

0

Del dette indlæg

Lurer bare på om du også skal bruke sangen i ditt bryllup...og om du synes min tilkning var helt på viddene :)

Hei Anita :lol:VELKOMMEN TIL!

Så hyggelig å få svar - og så enda fra en her i byen... :)

Jeg fant den samme tolkingen på en av de norske bryllupssidene - den er ganske bra... Vi (les: Jeg! :) ) overveier å bruke den - Jon vet det bare ikke ennå...

Har en hemmelig plan - men tør ikke legge den ut her - tenk om Jon kigger med... :) Kan sende deg en PM en av dagene... :blush:

Når, hvor, osv skal dere giftes (september regner jeg med... -HAHA- )...???

-HAHA- Khio.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer