Khio

Khio goes PUBLIC

19 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Så melder vi også klar med invitationerne herfra - altså prototypen, mangler lige de resterende 50... :bearhug:

Synes selv de blevet ganske fine - lige efter vores hoveder og ønsker...

Må hellere lige forklare;

Vi skal ha' to indbydelser

- en til kirke + fest (den store, hvide)

- og en til kirke + reception (den mindre grå).

Recep.invitation (9x15 cm) er i gråt karton med billede, indeni skal teksten stå på hvidt papir og på bagsiden er der et lille felt med det grå "stofpapir".

Da det er mine forældre der inviterer til reception, er der indtil videre ikke tekst i den.

Festinvitationen(15x15 cm) er i hvidt karton med billede og gråt "stofpapir". På forsiden hænger et aflangt hjerte i jern. På bagsiden fortsætter "stofpapiret" hvor der står det lille ordsprog der også står nede under min "underskrift herinde. Teksten i kortet står på hvidt papir som igen er på gråt karton- på den højre side selve invitationen, på den venstre side alle de praktiske oplysninger (SU, Antræk, Kørselsvejledning, Osv)...

Ooorvv, manner - det blev en lang smøre - såååryyyyy... :super:

:) Khio.

post-9362-1106757162.jpg

post-9362-1106757205.jpg

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle :)

Tuuusiiind tak for jeres søde tilbagemeldinger! :lol::lol::hug:

Er faktisk også temmelig stolt af dem - og :bearhug: glad for dem... Jon råååbeeer li' at han også er - altså stolt af mig... :)

Jeps, de er HELT hjemme-kreeret (altså billederne er selvfølgelig ikke :balloon: ),

og det er en dejlig følelse...

Lån så tosset i vil - jeg vender stærkt tilbage og stjæler fra jer... :)

(Hvis I har spørgsmål, så sbare spørg eller send en PM :o )

:bearhug: Khio.

PS.

Overvejede at slutte på studiet, for at starte min egen lille kort-"fabrik", men tror ikke jeg er af samme mening om 49 kort...:lol:

0

Del dette indlæg

Wao!!! De er godt nok flotte!!! Har du helt selv kreeret dem... De er godt nok en prof karriere værdig!!! Tror sgi jeg skal låne lidt kreativitet af dig når jeg skal i gang!!!  :balloon:

Har sendt dig en PM fuld af kreativitet! :bearhug:

:bearhug: Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi, vi har samme billede på invitationen! Total god smag, du har!  :heppe:

:bearhug: - I know, AM - har jo lånt lidt inspiration fra dig dengang du spurgte pigerne om hjælp til at finde mærket... :)

TUSIND TAK :) Forresten, det er squ da DIG, der har total god smag!!! :balloon:

:bearhug: Khio

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Hej -HAHA-

Så er jeg endelig færdig med alle 50 indbydelser til vielse + fest... :heppe:

Var ellers gået ganske meget i stå - men her i påsken blev dette en prioritet - imellem vasketøjet og plejning af Kong Gips... :balloon:

Her er de alle 50 - puha - så mangler "vi" (læs: JEG! :blush: ) "BARE" alle dem til receptionsfolket + brunchen til nordmændene dagen efter... :balloon:

post-9362-1112305888.jpg

post-9362-1112305901.jpg

-HAHA- Khio - der ikke aner hvordan hun skal komme igennem alle de manglende invitationer... -HAHA-

PS. Ja, der mangler så også liiiige teksten - den er skrevet , men skal "godkendes" inden den bli'r limet ind... Længe leve spraylimen... :heppe:

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:o til dig, Pige!

Taaarrrk, søde Sus... GP

Ej hvor må det bare være fedt khio! Glæder mig til at gå i gang med vores...til sommer en gang!  :)

GOd arbejdslyst med det sidste!

Det kan jeg låååve dig for, at det er... :heppe:

Glæder mig til at se resultatet af jeres...

Jooohhh, tak - skal se hvornår jeg får taget mig sammen... Har jo næææsten ikke travlt... :)-HAHA- :ph34r:

:) Khio.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer