Khio

Mascara

8 indlæg i dette emne

Hej :)

Er der nogen der kender en rætti,rætti,RÆTTI god vandfast mascara til den store dag???

Ville jo være sur :bearhug: hvis den allerede trillede ned af kinderne på vej ind i kirken... :balloon:

:bearhug: Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Khio...............

Jeg har selv købt Lancôme Flexstencils til min make-up på dagen. ( den dyre af testvinderne)

Den er så super vandfast, at selv make-up fjerner til vandfast har lidt svært ved at få den af.......selvfølgelig kan den komme af, men det kræver godt nok noget mere end jeg nogensinde før har oplevet.

Den kan jeg virkelig anbefale, og ellers spørg i Magasin, Matas eller sådan nogle steder, om ikke de har en lille prøve på den.

Knus Trisse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Khio...............

Jeg har selv købt Lancôme Flexstencils til min make-up på dagen. ( den dyre af testvinderne)

Den er så super vandfast, at selv make-up fjerner til vandfast har lidt svært ved at få den af.......selvfølgelig kan den komme af, men det kræver godt nok noget mere end jeg nogensinde før har oplevet.

Den kan jeg virkelig anbefale, og ellers spørg i Magasin, Matas eller sådan nogle steder, om ikke de har en lille prøve på den.

Knus Trisse :bearhug:

Hej søde

Kunne du ikke have fundet den lidt før, så den rigtigt kunne komme på prøve ved mit bryllup - for den tudetur ville da have været den ultimative test :bearhug: Du bliver lige nødt til at vise mig den en dag, for som du nok allerede ved, kommer jeg også til at tude ved dit bryllup :balloon:

Mette

0

Del dette indlæg

Hej Khio

Jeg har fire forskellige som jeg plejer at bruge på mine brude alt efter hvilke vipper de har og hvor sensitive deres øjne er. Der er jo altid forskel på vipper nogle har mange og nogle har få, nogle har korte og nogle har lange og ligeså er der nogle som går med kontaktlinser som ikke kan tåle alt for meget klor som nogle af de bedste vandfaste mascaraer indeholder.

Det skal lige siges at alle disse varianter holder vildt godt, ingen smuds eller flyderi her. Det er de bedste vandfaste som jeg kender til og de er meget pris venlige også:bearhug:

Flg. Mascara bør bruges til flg. vipper/øjne

Max Factor Aqua Lash, mellem-store øjenvipper

Max Factor More Lashes Waterproof, små-tynde vipper der mangler fylde og masser af volumen

Clinique Sensitive Eyes Waterproof, specielt egnet til kontaktlinse brugere.

Clarins har dog lavet min absolutte favorit, som er en mascara sealer, der forsegler min yndlings mascara xxl volume Mascara fra Maybelline så den bliver vandfast og man får de vildeste vipper.

Håber du kunne bruge det:)

Hyg dig

Redigeret af Ayoe PerCon
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer