Guest Boltensfoto.dk

Album og Invitationer?

13 indlæg i dette emne

Hej Tøser !

Vil høre jeres mening om stilen på de albums og invitationer man kan få hos

www.graphicworkshop.dk

Holder det ? -- eller er det bare for meget? :crocodile:

Er det noget I ville kunne finde på at bruge?

Har I set samme stil eller noget lignende andre steder så skriv endelig med links.

Det er ikke noget jeg skal sælge.

overvejer at lave en lille eksklusiv link samling med ekstra lækre godter til bryllupet... jobbar

Og altid godt med kvindeligt input :bearhug:

mvh

Joe

www.boltensfoto.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :bearhug:

Jeg må tilslutte mig, invitationerne er heller ikke min smag...

Og må (desværre) også si' at albummene endvidere ikke er min stil - men sådan er vi så forskellige - heldigvis... :balloon:

:bearhug: Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er syntes invitationerne er ret jævne , samme mening har jeg faktisk om albummerne....håber IKKE det lyder for groft , for det er bestemt IK meningen , men bare min ærlige mening :balloon: .

Tror osse, som der blir sagt , at Calligraphen er langt langt mere kompetente. Du/I kunne jo osse lave invitationerne selv , det er der jo en masse herinde der er sluppet :bearhug::) godt fra , er sikker på der er mange der er mere end villige til , at hjælpe med forslag/ideer mv.

Pøj pøj med hva end du/I nu beslutter jer for :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationerne er fine synes jeg. Men bøgerne er ikke lige min stil. Jeg ville vælge noget mere enkelt/moderne og ikke nær så "tungt". Måske et kvadratisk album i fint sort læder med sølvskrift i nederst højre hjørne.

:-) fra Rikke

0

Del dette indlæg

Må indrømme at det ikke er min personlige smag.

Jeg synes der mangler lidt personlighed i ibvitationerne. Men hver sin smag, sådan er det jo altid, man gå efter hvad man selv er til :bearhug:

Albummene er fede, kan godt lide det lidt gammeldags i dem.

0

Del dette indlæg

Ville bare lige sige, at jeg ikke i første omgang havde kigget på prisen for disse albums- det har jeg gjort nu, og jeg må da indrømme, at jeg var ved at sætte mig da jeg så, hvad de kostede - puha, det er jeg godt nok for nærig til at ville ofre på et fotoalbum :bearhug:

knus fra hyacinth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville bare lige sige, at jeg ikke i første omgang havde kigget på prisen for disse albums- det har jeg gjort nu, og jeg må da indrømme, at jeg var ved at sætte mig da jeg så, hvad de kostede - puha, det er jeg godt nok for nærig til at ville ofre på et fotoalbum :balloon:

knus fra hyacinth

<{POST_SNAPBACK}>

Hej

Når det er ikke kun mig, HI HI jeg er også for nærig til at give den slags penge for et fotoalbum, der ud over bryder jeg mig ikke om dem, jeg syntes de er for klodsede og sådan lidt........ØV?! :bearhug:

Invitationerne er bedre, jeg kan godt li´ det hævede monogram og den franske lilje, men alt i alt så syntes jeg det er blevet gjort til døde, de er nok lidt for klassiske til mig.

KH

Susanne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer