Guest Nitte

Klar til at lave indbydelser

4 indlæg i dette emne

Så er jeg netop hjemvendt fra flere timer i Panduro Hobby. Jeg troede ikke det ville blive så svært at finde lige præcis det materiale jeg skulle bruge...

Forsiden og bagsiden består af A4 brevpapir (det skal bukkes) i perlemor (hvid farve) og inden i hvor selve indbydelsen mm skal stå på er, karton/papir i elfenben. Der skal være en snor i ryggen som holder papirerne på plads/sammen. Mit dilemma er så, hvilken farve dette skal have. Jeg fandt hvidt silkebånd og så fandt jeg et tyndt rødt bånd. Jeg synes egentlig det røde er pænt og giver lige lidt farve til det lyse.

Men jeg kan ikke helt finde ud af om det bliver for kikset. Der skal være to røde hjerter uden på indbydelsen, men ellers vil jeg gerne holde farverne i elfenben, gylden og grøn gennem brylluppet (altså borddekorationer, menukort osv.)

Mit spørgsmål er egentlig, om I mener, det vil være grimt med den røde tråd fremfor det hvide satinbånd? (hvis I kan forestille jer det nu jeg ikke har noget billede :bearhug: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes egentlig det røde er pænt og giver lige lidt farve til det lyse.

Men jeg kan ikke helt finde ud af om det bliver for kikset. Der skal være to røde hjerter uden på indbydelsen, men ellers vil jeg gerne holde farverne i elfenben, gylden og grøn gennem brylluppet (altså borddekorationer, menukort osv.)

Hej Nitte :)

I udgangspunktet kan det være ret svært at bedømme uden at se de præcise farver... :balloon:

Men, hvis der skal være røde hjerter på forsiden, synes jeg at det lyder godt med det røde bånd. Det vil netop gi' lidt farve - og så vil det lave et "spil" med de røde hjerter. Jeg ville bare sørge for at både bånd og hjerter enten var i helt samme nuance eller at de viste at de er i tydeligt forskellige nuancer... Indviklet, men at de i hvert fald IKKE var i næææsteeen samme nuance, hvis du forstår... :bearhug: (men det ville jeg i hvert fald, hvis det var mig... :lol: )

Desuden er rød og grøn jo komplimentær farver - så det (plejer) at være en rigtig vellykket kombination, hvis du spø'r mig (fagidioten! :) )...

HELD & LYKKE! Glæder mig til at se det færdige resultat... :lol:

:bearhug: Khio.

0

Del dette indlæg

jeg ville nok også vælge det røde, netop fordi der er røde hjerter på forsiden, så tror jeg at det vil give et godt sammenhæng i hele invitationen - hvis du vælger det hvide tror jeg, at det vil være pænest med helt lyse invitationer - altså helt uden rødt ..

glæde mig til at se det færdige resultat ..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer