Christina-J

Hvad har jeres brudekjole kostet???

106 indlæg i dette emne

Min kjole kostede 4900 kr. Jeg fik den syet hos en skrædder/designer, så den blev lige som jeg ville have den....Og så blev det meget billigere end hvis jeg havde købt en at de Rembo kjoler jeg prøvede i butikkerne... Den er inspireret af flere Rembo-modeller, uden at være kopieret, og så til den halve pris..... Så det kan kun anbefales at finde en god skrædder...

Hanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Min corsage har kostet 4800, nederdele 3998, slør 1250, så det er vel alt i alt ca. 10.000. Sko 1500 x 2, men så har jeg også fået liiiige det jeg ville :-)

Håber at kunne farve stoffet, så jeg får den perfekte selskabskjole!!

Mange hilsner

Missu

0

Del dette indlæg

Min kjole har kostet 8500,- inkl. ekstra tylskørt til at have under nederdelen. Jeg har fortrudt at jeg ikke ville have slør og har derfor bedt hende om at lave et til mig - ved ikke helt hvad det kommer til at koste...

Mine sko har været rimeligt dyre - 1199,- men de er heldigvis i guld og nogle jeg kan bruge bagefter og så er det jo ikke helt lige så slemt :loveboard:

Mit undertøj har kostet 600,- men jeg mangler stadig strømper, så mon ikke jeg alt i alt ender med at bruge knap 12000,- pyhhh hvor er det mange penge når man stiller det sådan op :huh:

MEN man prøver det jo forhåbentlig kun en gang, så pyt... :blush:

/Siss

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer