Christina-J

Hvad har jeres brudekjole kostet???

106 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg må blankt erkende at jeg ikke var/er villigt til at betale mellem 8-10.000 for en kjole man har på een gang - men samtidig ville jeg heller ikke have en der så billlig ud. Jeg købte min kjole på utraditionel vis - nemlig via internettet. Jeg fandt en kjole i USA som i DK ville koste mellem 9-10.000,- til den nette sum af kr. 1.300,00 incl. fragt + dansk moms. Kjolen passede nærmest perfekt og jeg er super glad for den - den er endnu flottere end på billederne og kvaliteten er helt i top. Skørtet købet jeg også på nettet til kr. 250,- og mit drømme slør på ca. 2,5 m med blonder på kanten til bare 320.- - så alt i alt bliver jeg meget billig i drift og kan derfor ofre noget mere på vores ring som vi jo skal kigge på resten af vores dagen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole kostede 8500 kr. uden tilretninger.

Så inden jeg har fået kjolen rettet til, fået slør, undertøj, strømper osv løber det nok op i 12500. Synes det er voldsomt mange penge og heldigvis kan flere ting bruges efterfølgende.

0

Del dette indlæg

Min kjole kostede 8000 men var på udsalg og vi fik 75% i rabat (kanon)

så kommer der lige slør og skørt, men de fås heldigvis billigere end i brudeforretningerne.. så en små 5-6000 kr med alt tror jeg det hele løber op i, det er jeg rigtig tilfreds med... ( selvom mor har betalt den ) :yeah:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

min kjole kommer til at løbe op i lige omkring 4000 kr..............

Det er ALT incl..........kjole, skørt, slør og taske.

Jeg har en veninde, der skal sy den, og hun har sagt mellem 1500- 2000 for at sy den, så måske kan jeg slippe med 3500 for den, men det regner jeg nu ikke med i budgettet.

Hellere blive positivt overrasket.

Knus Trisse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Min kostede 10.200,- incl. tilretning og slør og 6 små perler til håret + undertøj

Herudover har jeg bestilt syning af en lille Boleo(jakke) den koster incl. stof 1.700,-

Skoene kostede kun 249,-

Strømperne havde jeg i forvejen

Jeg ville gerne have givet mindre, men når man er en lidt stor pige, kan man ikke bare krybe ned i hvad som helst- og jeg vil jo gerne ligne en halv million den dag :-)

Knus

Morpige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige været ude og prøve kjoler for første gang i dag, det var hos en dame som var ved at stoppe, og sælge ud af hendes kjoler.

Det var så heldigt, at jeg faktisk fandt en rigtig flot kjole til en pris på 2000 kr.

Det er da bare vildt billigt..

Det er en 2004 model, men aldrig brugt.

Så jeg er en rigtig glad pige :bearhug:

0

Del dette indlæg

Min kjole kostede 6.500. Det er også min drømmekjole. er så glad for den. Kan bare ikke vente til jeg skal have den på.

Skørt, 500 kr. Sko 600 kr. slør 800 alt i alt med undertøj, smukker osv. Bliver det ca 10.000 kr. Meget, med det er det hele værd. Jeg har sparet hele livet, så nu bruger jeg en masse penge på en dag. :bearhug:

Sanne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer