Guest DD36

DD36's store dag + mandens

107 indlæg i dette emne

10-2-05 Delfi

Hej,

Lidt om os:

Vi mødte hinanden via dating.dk januar 2004. Henrik skrev til mig en søndag middag og vi ville straks mødes. Da jeg skulle til Jylland med mit arbejde de første dage i den kommende uge og han havde sin søn i starten af den uge, aftalte vi at jeg skulle med ned i den kirke, hvor han synger i koret, samme aften. Der var gudstjeneste, derefter middag i Sognegården, med nytårstale af domsprovst og underholdning af Bellmann Trio. Det var en hyggelig aften med hans kor kolleger med god mad og rødvin til 5,- pr. glas.

Vi skal 2. juli i år giftes i den kirke hvor vi havde vores første date, så alt i alt en solstrålehistorie.

Men nu til planlægningen:

Kirken er bestilt til 2. juli 2005 kl. 14.00

Kjolen er købt og skal prøves 1. juni og 15. juni

Musiker er bestilt. Henrik er selv musiker, så en af hans kammerater + en han kender skal spille.

Skelby forsamlingshus med beværtning er booket og vi skal holde møde 19/2/05.

Fotograf er bestilt. Album med 20 billeder + stemningsbilleder fra kirken.

Gæsteliste og budget er lavet

Vielseringe er købt da vi jo tog dem på 4-9-04 men vores familie tror det er forlovelseringe til 10.000 og vi bruger de samme med en ekstra dato.

pt. kigger jeg her og får inspiration til indbydelser...

4-2-05 Købt kjole

12-2-05 Har skabelon til indbydelser færdig..

14-2-05 Bestilt materialer hos Panduro Hobby til indbydelser/bordkort

14-2-05 Købt brudesko på nettet... tror desværre ikke jeg ka' holde dem ud

14-2-05 Bestilt risposer og bånd med vores navne på

14-2-05 Købt toastmaster klokke i guld med hans initialer på

14-2-05 Købt strømpebånd

15-2-05 Leget lidt med design af monogram

15-2-05 Undersøgt om jeg må skrive min mor på som gavekoordinator

16-2-05 har booket frisør til hår og makeup

Redigeret af DD36
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Dittmer -HAHA-

Først, det gør mig ondt med jeres situation - håber af hele mit hjerte, at I vinder kampen mod den onde sygdom... :fight:

Dernæst - dejligt at I har fået en tråd - det bli'r spændende at følge jer...

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HI Hi

Nej det er bare at sige besvar :loveflag:

Hol...da kæft, hvor ser det lækkert ud, der ville jeg også gerne med ned, kan jeg hoppe ned i din kuffert? :)

Har I bestilt eller I venter på tilbud? Det ser bare (y) -lækkert jeg er helt misundelig :super: .......men selvfølgelig intet kan slå min bryllupsrejse...... camping i baghaven eller cykeltur i Sverige (y):super: ...Jacob truer mig stadig

KH

Sus - som glæder sig til at høre mere

0

Del dette indlæg

Jeg har sendt en mail ned for at høre om de har plads..

De har læst den i dag ku jeg se, men jeg har ikke fået svar..

Lidt luksus skal der være på en bryllupsrejse fordi morgenmad og aftensmad på dette flotte hotel kommer til at koste ca. 1000,- pr. døgn for os begge to med med mad inkl. er det jo ikke så dyrt... og så er det rigtig romantisk. Det ligger i NOrmandiet i Frankrig hvor vi skal ned og se alt det historiske omkring D-dagen og så skal vi forhåbentlig oss smage noget dejligt vin..!!

Jeg har købt en hotelcheque hedder det og så kan man vælge mellem 600 hoteller i Europa, man skal kun betale morgenmad og aftensmad på hotellet, så vi skal overnatte der 3 nætter og så finder vi nok et andet hotel til de andre nætter eller sover bag i bilen..

Så blir det ligesom fra Slot til Skrot.. HA HA..

HI Hi

Nej det er bare at sige besvar :loveflag:

Hol...da kæft, hvor ser det lækkert ud, der ville jeg også gerne med ned, kan jeg hoppe ned i din kuffert? :)

Har I bestilt eller I venter på tilbud? Det ser bare  (y) -lækkert jeg er helt misundelig :super: .......men selvfølgelig intet kan slå min bryllupsrejse...... camping i baghaven eller cykeltur i Sverige (y)  :super: ...Jacob truer mig stadig

KH

Sus  - som glæder sig til at høre mere

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

Igår blev vi iøvrigt færdige med at masseproducere alle indbydelserne og pakke dem i kuverter.

Den første indbydelse blev så afleveret i dag til min bedste veninde !!!.. Hun syntes den var rigtig flot..

Og vi er jo i god tid, så det er dejligt.. Jeg havde ikke regnet med at vi var færdige de første 14 dage, så nu kan jeg gå ud og male paneler i vores nye køkken inden vinsmagningsholdet komemr og skal se det på torsdag..

Knus DD

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BLOMSTER I KIRKEN:

Præsten meddelte igår at kirken sørger for blomsteer på alteret. DEt er ikke muligt at sætte blomster på stolerækkerne.. men nogen gange gør folk det at de sætter krukker op.

vi har besluttet at nøjes med blomsterne på alteret og så vil vi hellere bruge flere penge på selve festen!! :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

VINEN:

Vi holdte vinsmagning i går og der skulle vores "vinvenner" smage den vin som var huset vin på feststedet.

Den smagte okay og ville sikkert falde i alles smag.. Alligevel var det ligesom der manglede noget...

Hvidvinen var en Chardonnay / Sauvignon blanc.... og jeg kan altså bare lide bare Chardonnay...

Rødvinen var okay men der var ikke rigtig noget bid i...

Ham der holdte vinsmagningen havde så et alternativ.. en Explorer fra Chile

hvidvinen er ren Chardonnay og rødvinen er Cabernet Sauvignon..

Der var ligesom mere "bid" i dem...

Har så snakket med feststedet idag og hun handler jævnligt med SuperBrugsen i Fensmark hvor ham med vinene arbejder, så det var intet problem at købe den i stedet... Det bliver så bare 11,- mere pr. kuvert end oprindeligt dvs. totalt 550,- og det synes jeg er godt givet ud for at få en vin med mere bid i..

hvad gør i andre med vinen ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som om, at du har tjek på det meste...........dejligt.

Men søde DD.......... må vi ikke se billeder af kjolen, hvis du har valgt den?? :griner:-

Knus Trisse :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det må i da..

men det billede jeg har af den er ikke så godt og det er taget hvor den kun er bukket ind for neden og slæbet er ikke rettet pænt ud. Jeg skal se ud og prøve den igen 1. juni og der ville jeg tage nogle billeder og så igen 15. juni hvor den er helt færdig men indtil videre kan du se den her:

post-10668-1109521272.jpg

0

Del dette indlæg

Det lyder som om, at du har tjek på det meste...........dejligt.

Men søde DD.......... må vi ikke se billeder af kjolen, hvis du har valgt den?? :griner:-

Knus Trisse :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det må i da..

men det billede jeg har af den er ikke så godt og det er taget hvor den kun er bukket ind for neden og slæbet er ikke rettet pænt ud. Jeg skal se ud og prøve den igen 1. juni og der ville jeg tage nogle billeder og så igen 15. juni hvor den er helt færdig men indtil videre kan du se den her:

<{POST_SNAPBACK}>

NB!.. det er ikke mig som er indeni... !! Syns den var flottere på mig.. Man kan heller ikk se det flotte guldmønster i corsagen på dette billede eller de flotte snører på ryggen.. såeh.. hav tålmodighed til starten af juni.. ss

0

Del dette indlæg

HIP HIP HIP se her:

Vi har fået plads på et håber jeg romantisk hotel i Normandiet:

Madame,

Nous faisons suite à votre demande et c' est avec plaisir que nous vous proposons la réservation suivante:

Du Mardi 5 Juillet au Vendredi 8 Juillet 2005

2 forfaits euro hotel chèque comprenant l' hébergement en chambre douche, le dîner et le petit-déjeuner au prix de 72€ par jour et par personne.

Afin de garantir votre réservation, nous vous serions reconnaissants de nous communiquer votre numéro de carte bancaire et sa date d' expiration avant le 10 Mars prochain. Sans réponse de votre part nous serons dans l' obligation d' annuler la réservation.

Dans l'attente de vous lire,

Le service réservation

post-10668-1109856055.jpg

Redigeret af DD36
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HIP HIP HIP se her:

Vi har fået plads på et håber jeg romantisk hotel i Normandiet:

Madame,

Nous faisons suite à votre demande et c' est avec plaisir que nous vous proposons la réservation suivante:

Du Mardi 5 Juillet au Vendredi 8 Juillet 2005

2 forfaits euro hotel chèque comprenant l' hébergement en chambre douche, le dîner et le petit-déjeuner au prix de 72€ par jour et par personne.

Afin de garantir votre réservation, nous vous serions reconnaissants de nous communiquer votre numéro de carte bancaire et sa date d' expiration avant le 10 Mars prochain. Sans réponse de votre part nous serons dans l' obligation d' annuler la réservation.

Dans l'attente de vous lire,

Le service réservation

<{POST_SNAPBACK}>

hol dda op det ser lækkert ud, ligner mere et slot :boohoo: Total romantisk sted

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer