helse

Helses bryllupsplanlægning

177 indlæg i dette emne

Nu prøver jeg og se om jeg kan finde ud af at oprette en bryllupsplanlægningstråd, sidst jeg prøvede gik det galt. GP

Min kæreste og jeg har snart været sammen i 7 dejlige år. Men den 31.05 sidste år skete det mest fantastiske i mit liv so far. -HAHA- kl. 17:52 fødte jeg vores dejlige søn, ( en meget hård omgang, han blev taget med sugekop, som røg af første gang, efter jeg havde ligget og presset i en ½time. Han trak ikke vejret da han kom ud men, lægerne fik hurtigt suget vandet ud af hans lunger. Så jeg så ham lige i 2 sek. fordi han skulle ligge i kuvøse for at holde på varmen.) -HAHA--HAHA- Jeg blev kørt til oprationsstuen, skulle sys, da jeg var sprunget og havde tabt en masse blod. Da jeg så efter ca 2½time kommer op på barselsstuen til min dejlig søn og kæreste siger han; Du har gjort mig til verdens lykkeligeste mand, men du kan gøre mig endnu mere lykkelig, jeg siger som en dum blondine hvordan? med tårer i øjene siger han så VIL DU GIFTE DIG MED MIG ? -HAHA- jeg tudblølende JA.

Det kunne ikke være bedre. Håber ikke jeg har skræmt nogen med min historie, for selvom det var slemt, er der intet der sætter en stop for mig...jeg vil have en til. -HAHA-

Nå men hvad er der ordnet. Jeg har dejlig meget tid da jeg er på barsel. FEDT -HAHA-

Det første var at vælge kirke, vi har valgt Nivå kirke, da jeg er blevet konfirmeret i denne og synes den er flot. det var ikke svært at blive enige da min kæreste ikke er dåbt eller konfirmeret. :) så jeg valgte, vi skal vies af den præst der konfirmeret mig. Hun hedder Kirsten Johansen og er super.

Her et billede af kirken:

post-7964-1108048245.jpg

Redigeret af helse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke sikker på det er sådan man gør når man skal skrive mere til sin planlægning. Men jeg prøver.

Da vi havde fundet en dato for brylluppet, dvs. den dag vi kunne leje lokalet, gik jeg igang med at lave invitationer, menukort osv.

Lige et billede af stedet, Odd Felow logen i Hillerød. og lokalet

post-7964-1108069832.jpg

post-7964-1108070002.jpg

Redigeret af helse
0

Del dette indlæg

menuen består af:

Forret:

• Hvidvinsdampet laks, rejer, asparges, salat, citron og dilddressing.

Buffet:

• Helstegt kalvemørbrad

• Marineret grillet kalkunbryst

• Grillet lammekølle

• Broccolisalat m. bacon

• Marinerede Haricots Verts

• Marinerede gulerodsspåner

• Salatbar med . salat, agurk, tomater, ærter, majs og dressing

• Flutes

• Provencestegte kartofler m Rødvins- og champignonsauce

Dessert:

• Nøddekurv med is og jordbærkompot

Menukortene ser sådan ud. Bagpå kommer vores monogram.

post-7964-1108049532.jpg

post-6957-1108582503.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores monogram er lavet af en herinde, kan desværre ikke huske navnet. Undskyld -HAHA-

Men en masse -HAHA--HAHA- til hende.

Her er det. Ups det blev stort, ved ikke hvordan jeg laver det mindre.

Hej Helse........ Jeg har lige tilladt mig, at gøre billedet lidt mindre, så det ikke sprænger rammerne på vores monitorer.

Knus Trisse -HAHA-

post-6957-1108582290.jpg

0

Del dette indlæg

Je var ude og se på kjoler, sammen med min mor den 5 november 2004, vi valget at tage ind i Nikolai, i kbh. Her prøvede jeg så ca. 10 kjoler. og der var den som nr 3. jeg prøvede. Jeg stod og vaklet mellem den og så den første jeg prøvede.

Den første og nr 3. det endte med den jeg har indsat 2 billeder af. jeg følte mig som en prinsesse.

post-7964-1108050300.jpg

post-7964-1108559950.jpg

post-7964-1108559972.jpg

Redigeret af helse
0

Del dette indlæg

Lige til de praktiske ting. Vi skal vies kl. 15. og derefter er der reception hjemme i mine forældres have i kokkedal. Lad os håbe at det bliver en bedre sommer i år end sidste år. -HAHA-

Vil gerne have sol.

KL. 17:30 skla vi være ved Hillerød slots sø, hvor vi skal fotograferes af Helle Æbletoft. Kunne ikke få hende til at fotografere os før, da Millepigen allerede havde booket hende. jobbar

Når vi er blevet fotograferet, møder vi vores gæster ved feststedet. Hvor vi skal spise kl. 18:45 Håber vi. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Helle

Jeg fik helt tårer i øjnene da jeg læste om hvornår og hvordan din kæreste friede, ih hvor smukt og romantisk :hjerte:

I skal nok få sol på jeres (og vores) bryllupsdag, det har jeg nemlig bestilt. -HAHA-

Jeg glæder mig til at følge med i din tråd.

0

Del dette indlæg

Vores bordkort bliver små creamfarvet papirsæsker med nougatfarvet bånd, hvor navnet vil stå med guldskrift på et manillamærke. Skal nok sætte billeder ind når de bliver lavet, men det være et godt stykke tid, da der er længe til vi skal giftes :tosset:

og vi bor i en 2 værelses lejlighed som i øjeblikket er til salg, håber at finde et rækkehus inden brylluppet. Så der er lidt trangt med pladsen, derfor kan jeg ikke lave alle æskerne, for hvor skal jeg lægge dem og alt det andet jeg har lavet.

-HAHA-

Der skla jo ikke være særlig meget opmagsineret, før her ser trangt ud. og dette dutter jo ikke når man skal sælge.

I æskerne ligger vi så.

Et stykke chokolade

2 tandstikker

2 tictacs

en parfumeprøve

1 blomsterløg til udplantning

2 panodiler

Lidt til den søde tand

Og en tandstik til at rense for en stund

En pastil til at rense for en stund

Samt en lille lækker duft til din krop

En blomst du kan plante i dit hjem

Og et par panodiler så søndagen ej føles så slem

tyv stjålet fra Pernille mange tak -HAHA-

0

Del dette indlæg

Musikken er også bestilt. Det er en ung fyr på 22år, som har spillet musik siden han var 10 år. Han hedder Jimmi og skulle være god. Han er blevet anbefalet af mine forældres venner som havde ham til at spille ved deres datters bryllups.

hans hjemmeside hedder almostheaven.dk.

Nå hvad er ellers på plads, jo her er den frisure jeg skal have, hvis der altså kan sættes slør på.

post-7964-1108065967.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her lidt billeder af nogle af de buketter jeg rigtig godt kan lide, mange af dem er tyvstjålet her inde, håber det er ok.

Jeg ved dog ikke hvordan den kommer til at se ud for min kæreste, skal selv bestemme, meeen derfor kan man vel godt præge hans valg lidt ik ! -HAHA-

post-7964-1108066348.jpg

Redigeret af helse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Helse -HAHA-

Hyggeligt at du/I også har fået en tråd - bli'r spændende at følge Jer...

Forresten, kan du huske du engang besvarede et af min "nødopkald" vedr. festlokale i Hillerød...??? Du foreslog Odd Fellow - jeg undersøgte lidt, men kom ikke langt da ham der "pedellens" mail ikke virkede... MEN, det havde der heller ikke været nogen pointe i, for kan jo se at I skal holde jeres fest der... :)

OG vi 4 (!!!) skal jo giftes samme dag... -HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-

Nå, men alt ser bare SUPER ud, flotte buketter - nydelige indbydelser -

glæde mig til den kommende læsning her hos jer... GP

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

Jeg er træt af at kigge efter sko, kan ikke finde nogle jeg kan li....jo den jeg godt kan li er dansesko, og det dur jo ikke hvis det nu skulle gå hen og blive regnvejr. :tosset:

Jeg har haft købt 3 forskellige par sko, vidt forskellige, for at se og de kunne bruges nej men lød dommen fra min mor.

Og jeg måtte give hende ret, de 2 af dem sad ikke godt på foden og var alt for høje. det sidste par var danseskoene, de var perfekte, men passede ikke i farven til kjolen og dur som sagt ikke hvis det regner.

Så jeg må ud igen øv....øv og atter øv.

Jeg skal have edm inden den 15 april, da jeg skal til min første tilretning..glæder mig. Så jeg har jo lidt tid endnu. :baa:

lige et billede af dem jeg godt kunne li. Jeg vil gerne have nogle sko, som jeg evt. kan bruge efter brylluppet, og jeg er bestemt ikke til de traditionelle brudesko.

post-7964-1108067330.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Helse GP

Hyggeligt at du/I også har fået en tråd - bli'r spændende at følge Jer...

Forresten, kan du huske du engang besvarede et af min "nødopkald" vedr. festlokale i Hillerød...??? Du foreslog Odd Fellow - jeg undersøgte lidt, men kom ikke langt da ham der "pedellens" mail ikke virkede... MEN, det havde der heller ikke været nogen pointe i, for kan jo se at I skal holde jeres fest der... -HAHA-

OG vi 4 (!!!) skal jo giftes samme dag... -HAHA-  -HAHA-  -HAHA-  :)

Nå, men alt ser bare SUPER ud, flotte buketter - nydelige indbydelser -

glæde mig til den kommende læsning her hos jer... GP

-HAHA-  Khio.

Ja det kan jeg godt huske, men jeg havde ikke tjekket hvornår I skulle giftes, jeg kæmpe klaphat. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej med dig.

Jeg vil lige fortælle at hos Sirene of Copenhagen fortalte de mig at hvis jeg købte dansesko med spaltsål - så havde de en aftale med en skomager om at sætte rigtige såler på.

Jeg så et par, og det var faktisk meget pænt.

Dansesko har en rigtig god pasform - så det går jeg også og overvejer. De er godt nok lidt dyrere.

hilsen

Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig.

Jeg vil lige fortælle at hos Sirene of Copenhagen fortalte de mig at hvis jeg købte dansesko med spaltsål - så havde de en aftale med en skomager om at sætte rigtige såler på.

Jeg så et par, og det var faktisk meget pænt.

Dansesko har en rigtig god pasform - så det går jeg også og overvejer. De er godt nok lidt dyrere.

hilsen

Bettina

Mange tak for rådet, det vil jeg lige tjekke. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Musikken er også bestilt. Det er en ung fyr på 22år, som har spillet musik siden han var 10 år. Han hedder Jimmi og skulle være god. Han er blevet anbefalet af mine forældres venner som havde ham til at spille ved deres datters bryllups.

Nå hvad er ellers på plads, jo her er den frisure jeg skal have, hvis der altså kan sættes slør på.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Helse

Hvor er det bare nogle søde invitationer du har lavet :hearts: :yeah: -HAHA-

Må jeg spørge hvor meget du skal gi for musikken :band: (og for hvor længe)?

Glæder mig til at læse mere om jeres planlægning.

Og rigtig sød brudesvend for øvrigt. :mar:

-HAHA- Anss

0

Del dette indlæg

Hej Helse

Hvor er det bare nogle søde invitationer du har lavet :hearts: :yeah: :griner:-

Må jeg spørge hvor meget du skal gi for musikken :band: (og for hvor længe)?

Glæder mig til at læse mere om jeres planlægning.

Og rigtig sød brudesvend for øvrigt. :mar:

:bearhug: Anss

Hej vi skal give 5600,- for musik fra kl. 18:00 til kl. 2:00. Ok pris synes vi selv. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hej Allesammen

Mange tak for de dejlige kommentarer.

Det er rart at vide at der er nogle som synes om de ting man laver. :boohoo:

:bearhug:

helse

ps. hyacinth jeg stod også og vaklet mellem de 2 frisurer, men hende der skal sætte mit hår, (kender mig ret godt), mener at jeg vil være mest tilfreds med den løse frisure, og jeg er blevet enig med hende. Desuden kan min kæreste også godt lide når jeg har mit lange lyse glatte hår løst, især efter at det er blevet krøllet lidt af elastikken, efter at have haft en knold i løbet af dagen. -HAHA- Og han må jo gerne synes jeg ser gudeskøn ud den dag ik ! :griner:--HAHA-

Redigeret af helse
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer