Cyen

Bryllup/"børnefødselsdag"

8 indlæg i dette emne

For halvt år siden gik det op for os, at vores bryllupsdag er samme dag som hans lillesøster fylder 3 år :bearhug: . Dagen var egentlig fastsat længe før der var tænkt på hende, så det var ikke noget vi tænkte mere over.

Sagen er ikke at vi vil rykke brylluppet, for det gør vi ikke!!!

Men hvad gør vi med lille lillesøster, der på sin 3 års fødselsdag næsten vil blive helt glemt. Det ønsker jeg ikke. Jeg vil gerne at vi også lsve lidt specielt for hende (udover en fødselsdagssang).

For de andre 3 års fødselarer jeg har kendt, husker jeg at dagen var lidt speciel (første år, hvor er lidt bevidste om begrebet fødselsdag).

Det er stadig med i mine overvejlser om hun sammen med to andre små piger skal være brudepige.

Er der nogen der har en idé til hvad vi kan gøre for hende? :griner:-

:boohoo: Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Cyen.

Hvad med, om I " fejrede" hende lidt under receptionen.....( hvis I altså holder sådan en) med en fødselsdagssang, og så muligvis med et par gaver, lige fra den nærmeste familie??

hvis det ikke er en mulighed. Hvad så med, i kirken at få præsten til at fortælle, at det er hendes fødselsdag, den dag, og på en eller anden måde fortælle en sød ting om hende. ja, for så selvfølgelig at vende tilbage til jer, bagefter!!

Bare et par ideer herfra....håber noget af det kan bruges.

men vil gerne høre mere om, hvad I endeligt beslutter jer for.

Mange hilsner og tillykker

Ea.

0

Del dette indlæg

Hej Cyen.

Hvad med, om I " fejrede" hende lidt under receptionen.....( hvis I altså holder sådan en) med en fødselsdagssang, og så muligvis med et par gaver, lige fra den nærmeste familie??

hvis det ikke er en mulighed. Hvad så med, i kirken at få præsten til at fortælle, at det er hendes fødselsdag, den dag, og på en eller anden måde fortælle en sød ting om hende. ja, for så selvfølgelig at vende tilbage til jer, bagefter!!

Ea.

Hej.

Er helt enig i at ovenstående kunne være alletiders løsning.

:bearhug: Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Cyen.

Ea.

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder som en god ide!

Vi holder reception først, så det er nok der vi vil koncentrere os lidt mere om hende! Ved bare ikke om det lige er hende, hun er ikke så glad for store grupper af mennesker, vi regner med at der vil komme ca. 70-80 personer til receptionen. Men mon ikke også at man kan gøre det lidt i "smug"

:bearhug: Cyen

0

Del dette indlæg

Personligt synes jeg at I skal lade hende overraske under festen med fødselsdagssang, lagkage/ kagemand med levende lys og gaver, bed evt. gæster med nær tilknytning til hende eller alle om at tage en lille gave med til hende. Det vil blive en dag hun aldrig vil glemme.

Det samme gjorde vi til datters 10 års fødselsdag, da min svigerinde holdte studenterfest og hun taler stadig om den og hun bliver 13 til sommer :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer