Mettedj

Mads og Mettes planlægning

146 indlæg i dette emne

Så skal jeg altså også have lavet den tråd, så I kan følge min planlægning og forhåbentlig blive inspireret. Ligesom jeg også følger jeres og bliver inspireret (tyvstjæler).

Her kommer så alt det der er på plads:

Kirken: Sdr bjert kirke kl. 14.30

Feststed: Mejeriet i Bjert (Er lejet hele weekenden 3000,-)

Maden: En kok vi kender (Skal mødes 8.marts)

Musikken: "Highnote" kr.8500 spiller fra 18.00-02.30

Tøj: Både min kjole og kærestens outfit er fra Panayotis i Vejle samlet pris 21500,- vi fik slør (1300-2500) og hans sko (1800,-) i rabat.

Inbydelser: Er lavet men bliver sendt ud i april

Gæsteliste: Er på plads (74 mennesker -ingen dyr :bearhug: )

Fotograf: Lillian Fransson kl. 15.45 (skal ned et par uger inden og vælge mappe)

Frisør: Er bestilt. 600-800,- incl. prøveopsætning. kl. 10.00

Budget: foreløbigt

Mejeriet 3000

Mad 15000

Tøj 21000

Invitationer 450

Musik 8500

Bordpynt 2500

Buket 1000

Vin 4000

Øl/vand 1000

Cognac 750

Likør 450

Kaffe 100

Servering 3000

Fotograf 4000

Brudepige 1000

Frisør 800

66550

Det var vidst alt for nu, jeg ligger lige et par billeder ind af diverse.

Redigeret af Mettedj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette -HAHA-

Hyggeligt at I også har fået oprettet en tråd - ser frem til mange timers læsning herinde... :bearhug:

Det ser ud til at I har styr på sagerne - godt gået!!!

WOOUUAAWWW, for en flot kjole - glæder mig til at se et billede af DIG - og ikke hende den der modellos- i den... :griner:-

:boohoo: Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, det er ligefrem deprimerende at se de flotte modeller Khio, men jeg syntes faktisk at mange af kjolerne er flottere i 38 end i 34 (går ud fra, at det er modellerne) Om ikke andet får vi lidt mere stof for pengene :bearhug: .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...Om ikke andet får vi lidt mere stof for pengene -HAHA- .

-HAHA- Det' da det vi gør... -HAHA-

Synes faktisk at de fleste af modellerne (selvfølgelig er flotte, men at de) ser lidt "falske" ud... :griner:- Måske fordi jeg ved, at de står i et belyst studio uden den "rigtige" kriller i maven, som skinner så tydeligt igennem på os "RIGTIGE" brude... -HAHA-

:boohoo: Khio - der er sikker på, at du er meget flottere i kjolen end hende modellos... :bearhug:

0

Del dette indlæg

-HAHA- Det' da det vi gør... -HAHA-

Synes faktisk at de fleste af modellerne (selvfølgelig er flotte, men at de) ser lidt "falske" ud... -HAHA- Måske fordi jeg ved, at de står i et belyst studio uden den "rigtige" kriller i maven, som skinner så tydeligt igennem på os "RIGTIGE" brude... -HAHA-

:griner:- Khio - der er sikker på, at du er meget flottere i kjolen end hende modellos... :bearhug:

Yeah right... Hvor er det pænt skrevet. -HAHA-

Det er rigtig at de ser kunstige ud de der modeller og hvem bliver i virkeligheden gift som 14 årige i den vestlige verden? (de ser ikke en dag ældre ud!) :hug::boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er så et billede af min forlovelsesring, som også skal bruges til vielsesring. Den er designet af os selv på en ferie til Egypten (Kæresten friede inde midt i Cairo på denne tur) De er lavet af guld 18 kt og tegnet ovenpå er i hvidguld 18 kt. På min sidder en 4 cnt diamant.

Tegnet i vores ringe er "livets tegn", som er brugt mange steder i det gamle Egypten, både ved pyramiderne, i gravene og ved det storslåede Karnak tempel. Det symboliserer Nilen. Det "runde" er deltaet, "krydset" et Cairo, og "den lige linie er Nilen fra Cairo til Aswan, hvor Nilen stopper for egypternes vedkommende. Vi syntes det var smukt (især meningen med symbolet) og ville gerne have et minde fra vores fantastiske ferie hvor vi besluttede at være andet end mor og far, nemlig mand og kone! Wow, hvor lyder det altså stadig vildt, det der "mand og kone". :boohoo::bearhug: :mar: :sugekop:

post-9616-1108336693.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Hvor ser det godt ud. Jeg er vild med kjolen, den er så smuk, har selv haft kig på den :boohoo: Også nogle flotte buketter, jeg er dog næsten sikker på, at du når at skifte mening nogle gange :bearhug: når jeg tænker på det kæmpe udbud af blomsterbuketter pigerne herinde lægger ind, jeg har da ihvertfald fået en ny mening et par gange eller flere :griner:- Det er fedt med så eget inspiration.

Ser frem til at høre mere

k.h. Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette

:boohoo:  flot kjole......

Må jeg tilføje noget til din planlægning : frisør?????

Glæder mig til at læse mere

:bearhug:

Mange tak.

Frisør er bestilt, (jeg har rettet planlægningen) tak fordi du mindede mig om det, jeg har lige bestilt tid i lørdags, så det var ikke kommet med i budgettet endnu, da vi ikke havde nogen ide om hvad det ville koste.

Syntes I 600-800,- er for meget? Jeg syntes umiddelbart det lød af lidt, da jeg mindes at have set nogle noget højere tal herinde. Dog skal jeg selv komme ned til frisøren, de kører ikke ud og de lægger heller ikke makeup, men det har jeg det egentlig fint med, da jeg selv ved hvordan jeg vil have det. Jeg skal bare have købt noget super holdbart makeup. Nogen forslag?

:heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

0

Del dette indlæg

Hej Lea og Hyacinth!

Tusind tak for de smukke ord om min kjole. Der er mange der siger at de selv har haft kig på den, men jeg har endnu ikke set andre i den. (det kunne jeg vildt godt tænke mig)

Jeg havde selv overhovedet ikke kig på den slags kjoler, men var mere ovre i Rembo styling og enkelte fra Atelier Diagonal, men som Hyacinth skriver så kan man nå at ændre mening mange gange. :bud:

0

Del dette indlæg

Jeg har siddet og tænkt så det knagede, på ting vi kunne ønske os til brylluppet, men det er svært, når man har boet sammen i 4 år og mener at man har alt, men selvfølgelig ønsker vi os da lidt fornyelser.

Her er hvad vi indtil videre har fundet ud af:

New wave stel fra Villeroy og Boch

Fade, tallerkner, skåle, kopper og glas osv. alt sammen i det samme stel.

Bestik (har endnu ikke besluttet hvad for noget endnu.)

Salt og peberkværne fra Pegouet.

Skærebræt

Gavekort til kunst

Badeværelses møbler (hvidt skab og hvid komode)

Vitrineskab til at vægmontere (Ahorn)

Gryder (Har ikke besluttet hvilke endnu)

Pande

Sengetøj

Hylder med skjult beslag til soveværelse

Tilskud til seng

Ophæng til lille fjernsyn

Rosendahl vandglas

Plaid (lys farve)

Chaiselong

Weber kuglegrill (stor model)

Jeg syntes selv det er et flot stel vi har fundet. Hvad siger I? I kan se flere billeder HER.

Det er bare lidt dyrt syntes jeg, men ikke i nærheden af Mega musel (hvilket jeg egentlig ikke syntes var så flot henne i forretningen) New Wave koster ca. 250,- for en alm tallerken. :lommeuld:

post-9616-1108596365.jpg

post-9616-1108596393.jpg

post-9616-1108596421.jpg

post-9616-1108596439.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger! og drenge hvis her er nogen.

Jeg var i Magasin idag og fandt de sødeste "lysestager/"hurricanes" fra Lisbeth Dahl til 60 kroner stykket. Jeg ville så købe 10, da de passer perfekt til vores borddækning. (der var lyserøde glasblomster, sat på metal rundt om) Men de havde kun en tilbage, too bad!

Jeg ved ikke om jeg skal prøve at finde dem andetsteds, eller om jeg bare dropper den idé og kommer videre. Har allerede søgt overalt på nettet efter dem.

:baa:

0

Del dette indlæg

Er der andre der ønsker sig samme stel som os? Jeg har aldrig set det før, men syntes det er vildt lækkert. Damen i Bahne fortalte os at det ikke er et stel der går ud foreløbigt, men jeg har altså ikke hørt eller set andre der har det. :guitar:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg alligevel mulighed for at få "mine" lysestager. Jeg gik i Magasin igen og talte med en ny ekspedient, som sagde at de sagtens kunne få nogle hjem fra en anden Magasin. (knus til hende) (y) Hvorfor er der bare så stor forskel på hvordan ekspedienterne opfører sig overfor kunderne, det er næsten ligesom man hører fra nogle kjoleforretninger. :angry1:

Her er så min lysestage, jeg har bestilt 10 stk. Jeg syntes de er vildt søde og sommerlige, lige min stil! (jeg er ikke så meget til flerarmede kandelabre, selv om de kan være smukke) :loveflag:

0

Del dette indlæg

Så har jeg også fået lavet en scrapbog med plads til masser af ideer og billeder. Jeg har valgt at lave min sådan. (Det er bare en alm. kinabog inden i.)

post-9616-1109410278.jpg

Redigeret af Mettedj
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer