Mettedj

Mads og Mettes planlægning

146 indlæg i dette emne

Pyhhhh troede lige der var sket noget med Jeres to prinsesser, men heldigvis ikke- Fik helt sved på panden.

Håber I er kommet Jer over oplevelsen og nyder den nye bil

:)

Mange tak!

Jeg var sandelig også nervøs for mine piger, men de har det godt og den store taler kun lidt om den "Pinke bil" (læs: pink) som altså i virkeligheden var rød!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er så vores ønskeliste sådan som den kommer til at ende. Så kan vi endelig give den videre til vores gavekordinator, indbydelserne er jo også sendt ud for 10 dage siden og foreløbig kommer 19 ud af de 79 vi har inviteret.

Mads og Mettes bryllup d.30. juli 2005

Ønskeliste

Weber kuglegrill (Performer 57 cm.)

Weber tangsæt (Palet, tang og gaffel)

“New wave” stel fra “Villeroy & Boch” (fås i Bahne)

Flade tallerkner (alm. og frokost)

Dybe tallerkner

Alm. kaffekopper 0,40 l.

Kaffetallerken (Partyplate 22*17 cm)

Aflange fade

Store fade

Vinglas (Rosendahl Grand cru, rød og hvid)

Vandglas (Rosendahl)

Vandkarraffel (rosendahl)

Låg til vandkarraffel

Bordskånere til vandkarraffel 2 stk.

Salt og peberkværn (Peugeot, stål)

Skærebræt (Rådvaad)

Badeværelsesmøbler (skab, lille til at hænge, hvid og kommode, hvid)

Gryder (Inside fra Inspiration)

Pande (Tefal)

Sengetøj (lyse farver, alm. længde)

Hylder til soveværelse (Hvid)

Ophæng til fjernsyn (lille i soveværelse)

Små serveringsfade opdelt i rum

Plaid (lys farve)

Viskestykker

Vaser

Køkkenmaskine (stor motor)

Stelton eller Alfi termokande

Elkedel fra OBH Stål

Brødrister fra OBH stål

Vejrstation

Eltandbørste

Ur til køkkenet (stål/hvid)

Fladt træfad

Penge til fladskærmstv når det gamle ryger

Æggebægre 6 stk (intet specielt mærke)

Tagboks og skinner

Dobbelt airbed (luftmadras)

Orkideer

Gavekort til Idemøbler (Seng, madrasser, vitrineskab, bogreol –alt i ahorn)

Gavekort til oplevelser (rejser, koncerter mm.)

Gavekort til optiker (solbriller)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiiiiii, på næste onsdag (04.05.05) skal vi begge op til Panayotis og have tilrettet vores tøj, jeg kan ikke vente!!!! Endelig kan jeg så vise jer mig i min smukke kjole. I får lige et billede mere af modellen, så i kan nyde den inden i ser min blegfede dansker krop puttet ned i den :bearhug:

post-9616-1114511856.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres søde kommentarer! I er altid så venlige og opmuntrende herinde, men I har selvfølgelig heller ikke grund til andet.

Det kan altså slet ikke beskrives så meget jeg glæder mig til at komme i min kjole igen.

0

Del dette indlæg

Så har jeg været på kjoletur. Jeg har skrevet om det inde på Brudekjoler, men det var så dejligt at få billeder endelig, at jeg lige ligger dem her også.

Så nu kommer min smukke "Tapiz" fra Pronovias. Der er 2 forskellige slør på billderne og jeg har valgt det helt rå uden blonder. Hvorfor kan i jo læse under "brudekjoler".

post-9616-1115274999.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er skide smuk i den kjole :hearts:

Jeg vælger selv kjole fra selv samme sted. Har altid synes at Panayotis har de flotteste kjoler. Glæder mig til snarest at se flere billeder - du skal jo giftes SNART!!!!!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg er overvældet over jeres søde kommentarer.

Panayotis Rules!!! Det er der vidst mange der syntes efterhånden!

Jer der ikke har valgt tøjet til gommen endnu, I burde tjekke Panayotis herre kollektion. Det er herrefedt :bearhug: Min kommende skal i et noget anderledes sæt, som er skræddersyet i Italien. Jeg glæder mig alt for meget til at vise jer billeder fra selve dagen.

0

Del dette indlæg

Er der nogle af jer andre der skal ud og leje duge og servietter?

Jeg syntes det er meget dyrt, men det koster det måske bare. Hvis vi bliver 70 (vi har inviteret 79) så kommer det op i ca. 1000,-

Hvad gør I andre der selv skal stå for bordene??? :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg syntes det er meget dyrt, men det koster det måske bare. Hvis vi bliver 70 (vi har inviteret 79) så kommer det op i ca. 1000,-

Hvad gør I andre der selv skal stå for bordene??? -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har købt bomuldslærred i Stof & Stil, og så syr jeg dem selv. det kan fås i mange farver og er ikke særlig dyrt...

Der er også nogen der vælger at bruge velour-duge... men det er jo smag og behag :blush:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvad gør I andre der selv skal stå for bordene??? :bearhug:

Jeg har købt bomuldslærred i Stof & Stil, og så syr jeg dem selv. det kan fås i mange farver og er ikke særlig dyrt...

Der er også nogen der vælger at bruge velour-duge... men det er jo smag og behag :bearhug:

:denmarkflag:

Tusind tak for tippet! Min mor gjorde det samme til deres sølvbryllup, da hun ville have en speciel farve, men det var et kæmpe arbejde - hun syede op og ned i flere dage, og hun er endda god til det. Så det har altså afskrækket mig en del.

Så kunne man måske sprørge sig selv om jeg ikke bare kunne låne hendes duge, men de er meget lysegrå og det tror jeg ikke vil klæde resten af temaet og min kjole for den sags skyld. ÆV ÆV -det havde ellers været nemt!

Velour er bare ikke lige mig, men det syntes jeg også du hentydede til, ikke var din smag, ti hi!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer