Guest Anita6880

Min kjole

19 indlæg i dette emne

Hejsa

Når nu så mange andre har vist deres kjole frem, vil jeg da lige gøre det samme. Har desværre ikke et billede af mig selv i kjolen endnu, da man ikke måtte tage billeder. Så i må nøjes med dette.

Jeg kan næsten ikke vente til jeg skal ned og have den rettet til, hvilket jeg skal den 10 marts.

Mange vil nok synes jeg var sent ude, men fandt alligevel kjolen med det samme. Jeg var ude og finde kjolenfor en måned siden og skal giftes om 2 mdr. Prøvede kun 3 kjoler men det skulle bare være denne her. Der var intet at gøre.

Billedet er desværre lidt sløret men det er det bedste jeg kan finde

Doc1.doc

Redigeret af Anita6880
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå at du er vild med den kjole, den ser vildt godt ud, og så ser den faktisk behagelig ud!

Jeg mener ikke at du har været sent ude, hvis de har kunnet nå at få kjolen hjem/havde den på lager i din størrelse! Det ser da også ud til at de kan nå at rette den til i god tid!

:bearhug: Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolen er virkelig behagelig og have på. jeg føler mig rigtig godt tilpas i den. Selv slæbet har også det samme mønster som overdelen af kjolen.

Jeg var så heldig at hun lige havde fået den kjole hjem. Det kunne jo ikke være bedre. Jeg har så valgt at leje den da jeg synes det er mange penge for en kjole man kun bruger en gang. den koster 8500 kr at købe og det halve at leje, men jeg synes engetlig ikke det blev så dyrt igen. Jeg kom af med knap 6000 kr for det hele. Altså sko, undertøj, strømper, slør og leje af kjolen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig flot kjole, og sikke søde ærmer! Jeg kunne forestille mig at det var en kjole, der kunne være rift om, da der ikke er mange kjoler med ærmer og der er mange brude der ønsker ærmer.

Jeg er personligt helt vild med halskæden! Er der nogen der ved hvor den er fra, eller eventuel noget lignende! :hearts: :hearts: :hearts:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flot kjole, og sikke søde ærmer! Jeg kunne forestille mig at det var en kjole, der kunne være rift om, da der ikke er mange kjoler med ærmer og der er mange brude der ønsker ærmer.

Jeg er personligt helt vild med halskæden! Er der nogen der ved hvor den er fra, eller eventuel noget lignende! :hearts:  :hearts:  :hearts:

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

Prøv at kigge på www.bryllupswebshop.dk under smykker der er en masse rigtig flotte halskæder. På side to er der en der minder lidt om den tror jeg

0

Del dette indlæg

Det var der sørme også, take for det. Jeg tror dog den bliver lidt for voldsom alligevel. Jeg har en idé om at jeg skal låne en antik kæde med en form for diamantlignende sten som vedhæng og evt. øreringe. Så er det bare lige hvilken rig tante fra Amerika der ligger inde med sådan en. :super: :hearts: :hearts: :hearts:

0

Del dette indlæg

Det var der sørme også, take for det. Jeg tror dog den bliver lidt for voldsom alligevel. Jeg har en idé om at jeg skal låne en antik kæde med en form for diamantlignende sten som vedhæng og evt. øreringe. Så er det bare lige hvilken rig tante fra Amerika der ligger inde med sådan en. :super:  :hearts:  :hearts:  :hearts:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du går ind på www.chinja.dk er der også en msse rigtig flotte kæder især under moderne. de minder måske lidt mere om den på billedet

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer