Guest Anne Mette1

Idéer søges

12 indlæg i dette emne

Hej.

Min søster skal giftes - vi har altid haft et godt forhold til hinanden, og derfor vil jeg gerne gøre et eller andet specielt på den store dag. Selvfølgelig skal brudeparret have deres gave på almindelig vis, men jeg kunne godt tænke mig at gøre noget ekstra for min søster. Jeg har selv tænkt på at give hende et smykke eller lave en scrapbog om vores liv indtil nu.

Nogen idéer?

Anne Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...Jeg har selv tænkt på at give hende et smykke eller lave en scrapbog om vores liv indtil nu.

UHH,UUHHH,UUUHHHH - scrapbøger er det bedste der findes!!! -HAHA- :hearts: :)

Jeg ville ææælske selv at få dette - en historie om vores liv og vores forhold...

Et smykke er også en rætti god idè -HAHA-

Hva' med en oplevelse...? Har I noget fra fortiden I har oplevet sammen - eller noget som I altid har snakket om at gøre...? GP

Glæder mig til at høre hva du finder ud af!

:) Khio.

0

Del dette indlæg

Det med at lave en scrapbog lyder som en meget sød idé. Idéerne kommer selvfølgelig an på hvad du vil give for dem.

Jeg er musikglad, og vil blive overlykkelig, hvis der var en der arrangerede en musiker (trompet, phanfløjte eller harpe (mine yndlingsinstrumenter), der spillede enten i kirken, eller til selve festen (udover det vi har planlagt).

Så tænk på hvad din søster er meget glad for, og brug det som udgangspunkt for hvad du vil overraske hende med.

Uanset hvad du finder på, så er jeg sikker på at hun bliver glad for det!

:) Cyen :byebye:

0

Del dette indlæg

Jeg vil også sige, at du hellere skal tænke på, hvad hun vil blive glad for, og hvad der vil betyde noget for hende - fremfor at arrangere et eller andet stort og fancy...

(nogle af vores venner har stadig mareridt, fordi deres søskende bookede en sækkepibe-mand til at spille til deres bryllup... ik' den fedeste gave!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været til et bryllup hvor gommens søster tog (digital) billeder af alle gæsterne ved receptionen. Inden middagen nåede hun at printe alle billederne ud og lime dem ind i et album. Under middagen holdt hun en tale hvor albumet blev overrakt til brudeparret med lovning om at alle gæster ville skrive en hilsen i løbet af festen på ders egne private side i bogen. Søsteren havde MEGET travlt, men det var super sødt, og prudeparret blev meget glade... :)

Karen

0

Del dette indlæg

Hej.

Min søster skal giftes - vi har altid haft et godt forhold til hinanden, og derfor vil jeg gerne gøre et eller andet specielt på den store dag. Selvfølgelig skal brudeparret have deres gave på almindelig vis, men jeg kunne godt tænke mig at gøre noget ekstra for min søster. Jeg har selv tænkt på at give hende et smykke eller lave en scrapbog om vores liv indtil nu.

Nogen idéer?

Anne Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa...

Jeg vil bare sige, at jeg synes en scrapbog lyder som en fantastisk ide :heppe:

Med billeder, små historier, evt. tegninger, små digte - ting der minder dig om det I har og har haft sammen.

Du kan købe en smuk bog til det, og pynte den med dejlige ting - ting som hun evt. kan lide.

Super igen GP

Held og lykke -HAHA-

:)

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg godt det ikke er det samme men det er mere ideen i det. :)

Til min kusines konfirmation lavede jeg en kæmpe kollage til hende. På den klisterede jeg billeder af hende og hendes familie på. Skrev hendes fødselsdato og navn med små stykker spejle. Malede nogel køkken ruller og klippede dem over i små størrelse og limede på og så videre.....Find alle de billeder du har af dig og din søster fra I var helt små til nu og kom igang med at lave et "minde billed" til hende....

0

Del dette indlæg

Jeg var til et bryllup engang, hvor vi alle sammen i løbet af aftenen skulle skrive en lille hilsen til brudeparret på et lille paphjerte, som så blev puttet ned i en kasse. Denne kasse blev så forsejlet og brudeparret skulle så tage den frem på deres 1 års bryllupsdag og læse alle beskederne mens de spiste det nedfrosne stykke bryllupskage (som selvfølgelig nok var tøet op!!!!) Bruden sagde efterfølgende, at det var den sødeste gave hun nogensinde havde fået og at det var helt vildt hyggeligt at læse sedlerne året efter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det som bruden 1 forslår regner jeg med også at arrangere til vores bryllup - ville gerne have haft ideen inden det sidste bryllup jeg var til, syntes det er en super ide, at brudeparret kan sidde på deres 1 års bryllupsdag med et godt glas vin og læse hilsner...

vores gæster overnatter, så der skulle være rig lejlighed - men som de andre skriver, tag udgangspunkt i din søster og hendes interesser - og jeres fælle forhold ..

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

en gæstebog - vi havde ikke lavet eller købt en gæstebog, da jeg regnede med at min familie ville sørge for sådan en i gave eller lign... men NEJ - og den ville jeg gerne have haft nu, men det kan jo ikke laves om nu http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

0

Del dette indlæg

Kan kun tilslutte mig ideen med hilsnerne som bliver lagt i en boks.

Vi gjorde det samme til mine forældres sølvbryllup, sammen med gæsternes hilsen lagde vi champagne, lys, langtidsholdbar chokolade, sange og andre mindefulde ting fra aftenen.

Mine forældre synes det var et kæmpe hit, at åbne æsken på deres 26 års bryllupsdag. Jeg håber virkelig at nogen vil gøre det samme for os på vores bryllupsdag.

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/poze.gif Hej inde på nettet under X-Press-it, kan du får nogle søde små bøger - lidt i stil med barnets bog, hvor du skal svare på nogle spørgsmål om parret. Vi fik en til vores børn til barnedåb og vi brugte en til vores nieces konfirmantion, hvor bogen bliver skrevet som en historie om personen selv.

Jeg har set at de også har en, der hedder bryllupsbogen. Med plads til bolleder og personlige notater.

:( Ingelise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer