victoriaemilie

Slør....

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hej fasling..

hvor har du fundet det slør, har ledt efter noget lignende men har ikk kunne støve noget op.. kun nogen med en masse blonder på ;)

og hvad har du givet for det

QnZ carina

Hej Carina

Jeg har fundet det inde på http://www.bryllupswebshop.dk og de er i forskellige str. jeg har givet 300 kr for det i 80 cm men prisen er efter hvor langt du skal have det. Men der er flere modeller derinde men du kan jo kigge ind på den og så gå under slør så kommer der en masse frem.

Fed side -HAHA-

80 cm. går det ned til enden af rykken?

Og skal man vælge hvid eller Ivory når ens kjole er knækhvid ( evt. Ivory, hvis det er det det hedder)

Hej Ja de 80 cm slutter ca. omkring hvor ryggen slutter, jeg vil nok vælge IVORY hvis kjolen ikke er helt hvid, men det jeg har købt er alm. hvid men så meget synes jeg ikke at der er så man kan se at det er hvidt, jo kanten der er på men ellers ikke.

0

Del dette indlæg

Mit slør var i 2 lag, hvor det underste var længere end det yderste.

På billedet ser det meget lysere ud end kjolen, men det snyder lidt, da det var meget lig kjolens farve, som er champangefarvet.

Det kostede 599,- og er købt i Esbjerg.

Der var også små perler på sløret som de perler der var på kjolen, selvom de er købt 2 forskellige steder.

Knus fra

post-2339-1112251397.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer