Guest miss_sommerfugl

Kjolen...

24 indlæg i dette emne

Hej med jer...

Da der er mange der lægger billeder ud på nettet af den kjole de skal have på, kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogle af jer, der ikke har gjort det (kan ikke lige overskue jer alle endnu :) )

Jeg prøver selv at holde den så hemlig som mulig, men hvor ER det svært.... jeg elsker simpelthen den kjole, jeg havde den på i ca. 1 time i butikken og den føltes slet ikke ubehagelig og den er SÅÅÅÅ flot - både på modellen i brochuren men også på mig - der skal dog ændres noget med ærmerne... men ellers passer den faktisk perfekt - skal kun lægges ½ cm op og syes lidt ind i taljen.

Alle mine studieveninder og andre veninder spørger jo til kjolen og jeg vil gå gerne vise den frem....

Hvordan holder I jeres hemlig? Bider jer i tungen eller fortæller små bider af gangen og så "nøjes" med at tale om kjolen med den / de, der var med ude og se den?!?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg holder min hemmelig, hvor svært det end er!

Dog kommer den ind på min planlægningstråd på et tidspunkt (Har et behov for at høre andre meninger, end mine veninder og ekspedientens). Herren derhjemme er med på at den kommer til at ligge i den mappe, så han ikke ser den hvis og når han er inde på forummet og kigge...

:) Cyen

0

Del dette indlæg

Hejsa

Min holdning til dette er, at jeg gerne lægger den herind, idet pigerne herinde jo ikke skal med til selve brylluppet (selvom det da kunne være hyggeligt :) ) hvorimod alle dem der skal med til selve festen IKKE får lov at se min kjole før selve bryllupsdagen. Selvfølgelig lige med undtagelse af dem, der har været med ude og købe den, men det er i mit tilfølde kun min mor, da jeg har købt kjolen på Fyn og alle veninderne bor i København/Sjælland)

Min kæreste kunne desuden ikke finde på at kigge herind på sitet, så det er jeg ikke nervøs for heller

k.h. Rikke

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg købte min kjole i går og er ved at gå ud af mit gode skind over, at jeg ikke kan vise den frem. Frygter måske også lidt, at jeg snart giver min kære mor og søster spat over at snakke om den kjole. -HAHA-

Men for pokker da, hvor er der lang tid til august. :)

Foreløbig holder jeg den hemlig, også for veninder osv. Kæresten får den i hvert fald ikke at se - det vil han såmænd heller ikke, så det er jo så nemt. GP

Men ja, det er hamrende svært. :banned:

God vinterdag.

Mette :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har vist kjolen som jeg skal sy til min søster, mor, et par piger her fra arbejde og et par af pigerne fra orkesteret jeg spiller i.

Selvfølgelig har jeg vist billeder herinde, her er der jo ingne af mine gæster som kigger eller for den sags skyld min kæreste.

Jeg har s.... svært ved at holde kæft om kjolen, men jeg vil vise flere kjolen, for jeg synes jo også at det skal være en overraskelse for gæsterne når de ser mig i kirken.

0

Del dette indlæg

Hej Ja jeg har da også svært ved ikke at snakke om min kjole men den ligger herinde under min planlægning, jan kunne ikke drømme om at gå herind så derfor tør jeg godt lægge den herinde.

Det er kun min mor og far og min svigermor der har set den og så får min søster lov til at se den også og måske mine niecer, men ellers er der ingen der får lov til at se den før end til brylluppet. -HAHA-:)GP

0

Del dette indlæg

hej

jeg holder min hemmelig i det omfang at ingen andre end min mor og jeg ser mig i kjolen, før brylluppet. Mine veninder må dog godt se den på modellos, men ikke på mig. For jeg er sikker på at selvom de ser den på nettet på en model, vil de ikke kunne se/forstille sig mig i den. og jeg vil da også gerne høre deres mening om mit valg. :heppe:

Håber det kan hjælpe dig lidt.

:)

helse

0

Del dette indlæg

Hej med jer...

Da der er mange der lægger billeder ud på nettet af den kjole de skal have på, kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogle af jer, der ikke har gjort det (kan ikke lige overskue jer alle endnu  -HAHA- )

Jeg prøver selv at holde den så hemlig som mulig, men hvor ER det svært.... jeg elsker simpelthen den kjole, jeg havde den på i ca. 1 time i butikken og den føltes slet ikke ubehagelig og den er SÅÅÅÅ flot - både på modellen i brochuren men også på mig - der skal dog ændres noget med ærmerne... men ellers passer den faktisk perfekt - skal kun lægges ½ cm op og syes lidt ind i taljen.

Alle mine studieveninder og andre veninder spørger jo til kjolen og jeg vil gå gerne vise den frem....

Hvordan holder I jeres hemlig? Bider jer i tungen eller fortæller små bider af gangen og så "nøjes" med at tale om kjolen med den / de, der var med ude og se den?!?

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa...

Jeg forstår udemærket dine tanker.

Jeg kan ikke vise billeder endnu da min mor med lidt hjælp fra min moster skal tegne og sy min kjole. Og den er kun på tegnebrættet nu.

Men jeg er ved at revne for at snakke om den! Særligt fordi der kommer detaljer på som 'mine folk' ikke ville tro jeg kunne finde på.

Men jeg bider det i mig! Min kjole SKAL være en hemmelighed!

Det skal være flertallet af gæsterne samt min elskede kommende mand der bliver overrasket når jeg kommer ind i kirken!

Heldigvis har jeg en herlig penneveninde (som jeg har mødt herinde) - hende kan jeg snakke med om stort og småt. Og ellers deler jeg mine tanker med jer og min mor.

Resten holder jeg hen med snak - og ja det er hunde svært GP

Men jeg hænger i!

Pøj pøj til dig :heppe:

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er et rigtig godt emne, som jeg lige vil give mit besyv til.

Da vi skal giftes langt væk fra familien, har jeg været ret åben over at vise billede af min kjole frem til veninderne - jeg har endda taget overdelen med hjem og vise til de nærmeste kvinder i familien: mor (og far), søster og svigermor.

Nu har jeg så også vist den til min veninde, der har tilbudt at lave øreringe til min storedag - og herefter bemærket, at hun har valgt sin kjole i en farve meget nær min... så meget at min søster bemærkede det til mig, da hun så venindens nederdel! Så brudekjole og venindens kjole vil nu begge bestå af en corsage, nederdel og et stykke stof til at tage om skuldrerne!!! Faktisk overvejer jeg at tage slør på, bare for at skeje lidt ud fra ligheden...

Jeg prøvede at lade en bemærkning falde om hun ikke skulle bruge den først-tiltænkte kjole, men hun svarede, at hun jo ikke kunne møde op i sort til et bryllup, hvilket jeg egentlig er ligeglad med, men jeg jo godt kan se, at det måske falder i dårlig smag hos de øvrige gæster.

Mine to aller-bedste veninder skal være bridesmaids, men jeg har ikke givet dem nogen bestemt farve, de skal beklæde sig i, men jeg overvejede kort at høre dem, om de havde en kontrast, så der ingen tvivl kunne være på hvem, der var brud og bridesmaids.

Så hvis jeg kunne gøre dette om, så ville jeg ikke have vist den til andre end mine "mødre" og søster!

0

Del dette indlæg

Hejsa

Her i huset bliver den holdt hemligt, dvs min mor og far som var me ude og købe og begge mine svigermødre har set den.. altså mine forældre live.. og svigermor på modelbilledet..

Vil ikke ligge den er for hvad nu hvis, der var nogen jeg kender der lige skulle tjekke et eller andet?

Eller Nicolai skulle have noget inspiration?

Så hvor svært det end er, tror jeg min glæde bliver større, når mine gæster og min kommende mand (forhåbelig) står måbende i kirken:-)

knus milla

0

Del dette indlæg

Hejsa.

jeg har heller ikke lagt et billed ind af min kjole.

Det er kun min Mor, søster, bror og moster der har set den.. de var med ude og købe kjolen.

Jeg kan nu godt lade være med at fortælle om kjolen!

selvom det er lidt svært.. det var især de første 14 dage efter kjolen var købt...

jeg har kun fortalt farven, så kæresten ihvertfald kan få en skjorte der passer til.

Alt andet er en hemlighed..

jeg regner heller ikke med at der er flere der skal se den før brylluppet...

Kjolen hænger hjemme ved min mor, så jeg kan altid lige kigge lidt til den når jeg er hjemme ved hende... og min kæreste kan godt holde sig fra den!!

kh Lene :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg holder den hemmelig, MEN min mor, far, mormor samt veninde har set den. Måtte simpelthen bare dele min lykkefølelse med nogle. :hearts: Glæder mig helt ubeskriveligt til at have den på igen.

Pinden

0

Del dette indlæg

Hej

Kender godt følelsen, jeg har valgt ikke at lægge noget billed ind for den skal være hemlig, ikke mindt for min kæreste. Jeg ved han vil gøre alt for at få lov til at se den, men DET SKAL HAN IKKE.. Jeg synes at en stor del af bryllupet er at se folkes ansigter når man træder ind i kirken. Det jeg glæder mig mest til ved dagen er at se Kim når jeg træder ind, da jeg er ret sikker på at det ikke kun er min drømme kjole men lige så meget hans.

Helt hemmelig er den dog ikke, min mor, far og søster har set den færdige kjole og det er meste fordi de har betalt halvdelen. Men bare at se min far da jeg prøvede den derhjemme, hvor han fik tårre i øjenen, hold den hemmelig det er det hele værd....... :hearts:

Min veninde og en brudepige har kun set den jeg fik kjolen tegnet efter, og den ligner slet ikke den jeg fik med hjem......

Hilsen

Maria

0

Del dette indlæg

Kan kun tilslutte mig:

IHHHHHHHHHHH, hvor er det bare svært at holde det hemmeligt.

Det er kun min veninde som har set mig live i kjolen. Mutti og svigermutti har fået billeder af modellos. Og det er det. Herinde ved jeg at nysgerrige og sarte sjæle ville se noget som var forbudt, så det er udelukket. Desværre for jeg ville da gerne have lidt kyndig feedback.

Jeg er hele tiden ved at plumpe i, da jeg ikke vil have at min kommende mand skal vide andet end farven. Så jeg har fortalt en hvid løgn om typen, men så den anden dag kommer jeg jo til at nævne slæbet, da vi diskuterer ulemper ved at holde havefest. HM. Havde lige fortalt at der aldeles ikke skulle være slæb på min kjole.....nå men nu er det ved at være en måned siden jeg købte den og jeg synes at kjolefeberen er ved at fortage sig, så jeg satser på at kunne holde tæt til selve dagen = total überraschung for gæsterne, som har et helt andet indtryk af min kjole. HI HI

0

Del dette indlæg

Hej

Min kjole er en hemmelighed for alle andre end min mor og lillesøster. Men da jeg ikke kan holde på en hemmelighed ret længe og gerne ville have en uvildig mening lagde jeg billedet herind. Det har gjort at jeg kan holde min kæft med hvordan den ser ud,da jeg har fået luftet det over for jer, og i sladre ikke :super: Jacob kommer heller ikke herind så no problem.

KH

Sus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole er kun semi-hemmelig... Så længe min kæreste ikke har set den, er jeg godt tilfreds!

Min mor, storesøster og veninde har set mig i den - men der var den altså 2 nr. for stor. Min lillesøster, veninde nr. 2 og svigermor har set billeder af den...

Det bliver jo alligevel noget HELT andet på selve dagen, når man også har flot makeup og hår (og kjolen i den rigtige størrelse!)

0

Del dette indlæg

Lige et par mulige kjoler - de kom ind på 2 og 3 pladsen... den endelige kjole viser jeg ikke, men her kan I få et LILLE hint om, hvad jeg skal vies i.

Jeg bliver SÅ meget en prinsesse....

hvorfor kan jeg ikke vedhæfte filer?? vælger "browse" vælger filen og så "vedhæft"....

Redigeret af miss_sommerfugl
0

Del dette indlæg

Hej jeg ville også lige give mit besyv med.

Min kjole er kun set af min brudepige (min veninde), og min svigermor, det ved hun bare ikke. (Jeg har købt den i den butik hun arbejder i, men de andre ansatte i butikken har lovet at holde det hemmeligt for hende. :super:

Men ellers er der ingen der skal se kjole og tilbehør. Mine arbejdskollegaer er godt nysgerrige, så til dem har jeg sagt "en lille hvid løgn" om at kjolen er mørkeblå med en stor rød hat og gule støvler til. Det er så overdrevet at de godt kunne se det.

Hilsen Ingelise :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke købt kjolen endnu.

Jeg regner med at det bliver min veninde, og min mor og far der får kjolen at se inden vielsen.

Jeg er ikke god til at holde på en hemmelighed af den kaliber for min kæreste, men jeg SKAL holde den hemmelig, så måske kommer den herind og ligge en dag.

Det er netop også sådan at svigerfamilen tror at de skal have indflydelse, men det får de ikke, vi er begge meget hemlighedsfulde overfor vores bryllup, så der ikke er for mange der blander sig.

Tina :loveflag:

0

Del dette indlæg

det er kun min mor og min veninde som har set kjolen, og lige nogle kollegaer, som var meget nysgerige... er normalt ret dårlig til at holde min mund, men det har lykkedes mig indtil videre, og den blev købt i november...

det er virkelig hårdt, kjolen hænger hjemme hos min mor indtil vi skal til første prøvning, og jeg glæder mig til at hoppe i den igen... :loveflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer