RikkeR

Kjolen... for stor??

12 indlæg i dette emne

hej alle sammen....

skal giftes om 3 uger....om 2 uger skal jeg til skrædder med min kjole..og nu er jeg blevet bange for at den ikke bliver pæn..Jeg har tabt 15 kilo siden den blev købt, og det havde jeg ikke lige regnet med..det er jo selvfølgeligt dejligt ,men jeg er bare bange for at den ikke vil sidde ligeså flot mere..

Er der nogen der har erfaringer med at få kjolen syet ind??og er der begrænsninger eller er skræddere bare dygtige???

ens tanker flyver bare rundt i hovedet med alt omkring det bryllup, men man vil jo også helst have det skal være perfekt...

knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med vægttabet. :super:

Jeg synes du skal skynde dig at ringe til dem, der har kjolen og spørge. For hvis det er for meget den skal sys ind, kan de måske nå at få fat i én i en mindre størrelse.

Hvornår skal du giftes? Skal selv giftes 12. marts. Er det samme dag som dig?

Jeg er godt nok ved at få sommerfugle i maven.

Signe

0

Del dette indlæg

Hejsa

Min kjole fandtes kun i en størrelse, da jeg købte den, da forretningen kun tog en kjole hjem af hver model, så den var 6 str. for stor, og skrædderen sagde, at det slet ikke var noget problem

Jeg skal prøve kjolen igen her i slutningen af næste måned og så skulle den meget gerne passe perfekt, så jeg tror altså ikke en dygtig skrædder anser det for et problem

:super: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer