270805

Sølvsko!

16 indlæg i dette emne

Jeg har stor lyst til at have sølvfarvede sko eller sandaler på til mit bryllup. Det vil passe supergodt til min kjole, desuden kan jeg godt lide, at det er bare en anelse anderledes og så kan jeg sikkert bruge dem bagefter. :super:

Men hvad skal det være for nogle??

Høje, lave? Runde, spidse? Åbne, lukkede?

jobbar Hvad siger I?

Gode, kreative forslag håber jeg I har. :bearhug:

God søndag.

Mette :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må jo være helt op til dig selv og det du kan lide. Man kan jo godt have en forestilling, men der kan jo dukke nogle helt andre op som bare er de rigtige.

Jeg skal have guldsko på (en let sko/sandal). De vil stå rigtig godt til min kjole og så synes jeg det er flot og lidt skægt. Og så kan jeg bruge dem bagefter, jeg vil aldrig komme til at bruge helt hvide sko, og så synes jeg heller ikke de fleste er så kønne. Mine er med en lille hæl, da jeg ikke kan gå i for høj hæl og så er de spidse i snuden, da jeg synes det er rigtig flot, og jeg synes det giver skoene elegance og smart.

Men igen det er jo smag og behag :loveflag:

0

Del dette indlæg

cilas - uha, hvor er dine fine - lige min stil - tror også jeg ender i et par spidse Billi BI, de er nu flotte, og dem ved jeg at jeg kan holde til at gå i.

men der er masser af sølv/guldfarvet i butikkerne (og der kommer mere til) så det er bare om at komme ud og søge inspiration :loveflag: ellers er der rigtig mange herinde der skal have noget på i den stil - så måske er der andre der vil dele et billede?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

er meget enig med Cilas i, at hvis man har et par helt åbne sandaler på, hvor tæerne stikker for meget ud, kan det komme til at se ud som om man har bare tæer i skoene :loveflag: , men man kan også få sandaler, der ikke er helt åbne og det kan jo være en god ide, hvis man skal giftes i højsommeren, og det bliver jo selvfølgelig et pragtfuldt vejr den dag man selv skal giftes ;)

Jeg har selv købt to par, et par sandaler til om eftermiddagen og lukkede sko til om aftenen - begge i guld, og der er heldigvis mange guldsko i butikkerne, så det burde ikke være svært at finde nogle du kan lide (y) Sandalerne til om eftermiddagen er med høje hæle, jeg er 25 cm mindre end min kommende mand og vil derfor gerne have lidt højde på op ad kirkegulvet, men skoene til om aftenen er næsten flade, da jeg tror, det så vil være nemmere for mig med brudevalsen. Synes også det kan være en fordel at skifte sko i løbet af dagen for at undgå vabler/ømme fødder

her er lige et billede af de lukkede sko til inspiration

post-8588-1108973934.jpg

0

Del dette indlæg

hej Hyacint

Har du overvejet, at det kan blive et problem at have både flade og lidt højehæle til samme kjole? Jeg tænker på at kjolen jo skal rettes til og så kommer den måske enten til at være for lang til de flade sko og muligvis for kort til de høje??

Måske det ikke er et problem, tænkte det bare lige :loveflag:

Kolom

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh, girls nu må I da liiige...man skam sagtens se sød ud i brudekjole og sandaler, hvor man kan se tæerne. Jeg blev gift på en super varm augustdag i 30 graders varme. Da jeg HADER strømpebukser, havde jeg fået ordnet tæer og tånegle hos kosmeteologen, så de fremstod pæne og sommerlige i satinsandalerne...

:loveflag: Kolom

0

Del dette indlæg

Arh, girls nu må I da liiige...man skam sagtens se sød ud i brudekjole og sandaler, hvor man kan se tæerne. Jeg blev gift på en super varm augustdag i 30 graders varme. Da jeg HADER strømpebukser, havde jeg fået ordnet tæer og tånegle hos kosmeteologen, så de fremstod pæne og sommerlige i satinsandalerne...

(y) Kolom

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen Kolom, det er jo ikke fordi tæernes kan ses, det gør skam ikke noget :super: det er fordi det KAN komme til at se ud som om man har bare tæer og slet ingen sko på, når man bærer så lang en kjole, hvor skoene overhovedet ikke kan ses, for selvfølgelig gør det ingen ting, at tæerne stikker ud

:loveflag: Rikke

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har lige købt det fineste "dansesko" fra Bianco 375 kr. De er savg rosa med et gynlde skær. De er så flotte og de kan brges bagefter. Man ser måsek ikke så meget af skoene under kjolen, men som pige skal man bare have nogle fede sko på på såsan en vigtigt dag. Det er da modig hvis man tør bryde "regle" om hvide sko. :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Tja..altså..første gang jeg læste din "eftersøgning" vidste jeg at jeg havde set nogen et sted..men kunne ikke huske hvor...men det var ved TOPS...og hold fast...sølvsandaler til kun 299 kr.! Skønt! (UPS..har lige set at de er svagt rosa også..hmm!! (y) )

Sølvsandaler

(De ligger næsten sidst i rækken!)

De har også sølvsko ved skoringen.

Skoringen

Håber det giver lidt flere ideer!

Kh M :loveflag:

Redigeret af olivia_dk
0

Del dette indlæg

Jeg syntes det kunne se skide godt ud til en høj brud at komme i bare tær Julia Roberts gjore det engang da hun blev gift.

Men jeg er kun 163 og min mand er 189 derfor har jeg købt en sølvsandal emd 6 cm. høj hæl, der er kun en lille rem over selve foden og de er bare så skønne at have på.

0

Del dette indlæg

Ja, nu var det jo mig, der i min sko-jagt startede denne tråd, så det mangler jo bare, at jeg viser jer, hvad jeg tror jeg ender med. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Har i hvert fald købt et par sko, som jeg ikke kunne stå for. Tilpas høje/lave, brede så de passer til mine fødder og sølvfarvede, som jeg ønskede. :heppe:

Så med mindre jeg totalt skifter mening indenfor de næste måneder, så ser mine brudesko således ud.

God weekend, Mette

post-9565-1109365255.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer