morpige

Mit nye menukort

24 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har lige lavet en menu plan, og ville lige høre jer om den kan gå an.

Det er lige som om der mangler et eller andet, jeg ved bare ikke lige hvad.

Pigen har jeg hugget fra et kort i USA, på nettet. Under hvert menupkt. har jeg brugt mit monogram, som jeg har spejlvendt og lagt ovenpå, udover at jeg har det rigtige i hjerterne.

Jeg vil meget gerne høre hvad i synes?

Takker,

Morpige /Pernille

post-4709-1108926688.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveflag:

Tusind tak skal I have:-) Den skal ligge i en kuvert med gæstens navn på. udenpå skal der være vores monogram omgivet af sølvglimmer (I den hjerteform som der er her på menuplanen) og så skal der være en lavendelfarvet blomst som jeg har bestilt i England:)

Takker,

Knuz,

Morpige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes det er meget smukt, har svært ved at se, hvad der skulle mangle (y) Er det selve teksten du tænker på eller det kreative/udformningen?

Ihvertfald: synes det er et meget flot stykke arbejde :loveflag:

Mange tak, jeg tror noget af det jeg mener der mangler er de monogrammer jeg har sat imellem, er ligesom ikke lange nok, eller også er de for høje. Jeg har prøvet at presse dem, men det ser dumt ud. Og så er jeg ligesom løbet tør for forslag. En anden ting er at det er svært at se det nederste monogram. Det er sølvfarvet, men på grund af pigen bagved kan man ikke se det.

Knuz

Morpige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes det er meget smukt, har svært ved at se, hvad der skulle mangle (y) Er det selve teksten du tænker på eller det kreative/udformningen?

Ihvertfald: synes det er et meget flot stykke arbejde :loveflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, jeg tror noget af det jeg mener der mangler er de monogrammer jeg har sat imellem, er ligesom ikke lange nok, eller også er de for høje. Jeg har prøvet at presse dem, men det ser dumt ud. Og så er jeg ligesom løbet tør for forslag. En anden ting er at det er svært at se det nederste monogram. Det er sølvfarvet, men på grund af pigen bagved kan man ikke se det.

Knuz

Morpige

<{POST_SNAPBACK}>

åh, nu er jeg med :super: hvad med at erstate monogrammerne med sådan en mellemliniesløje og så lave den i sølv?, ja jeg ved faktisk ikke hvad de hedder helt korrekt, men håber du forstår hvad jeg mener :super:

Kna være du synes det er synd, men der er jo stadig monogrammerne i hjørnerne af invitationen, så helt forsvinder de jo ikke

knus Rikke

0

Del dette indlæg

åh, nu er jeg med :loveflag: hvad med at erstate monogrammerne med sådan en mellemliniesløje og så lave den i sølv?, ja jeg ved faktisk ikke hvad de hedder helt korrekt, men håber du forstår hvad jeg mener (y)

Kna være du synes det er synd, men der er jo stadig monogrammerne i hjørnerne af invitationen, så helt forsvinder de jo ikke

knus Rikke

Jo det kan jeg sagtens. Mener du sådan en her? ~

Knuz,

Morpige

0

Del dette indlæg

flot flot flot flot flot flot flot flot flot flot flot flotflot flot flot flot flot flotflot flot flot flot flot flotflot flot flot flot flot flotflot flot flot flot flot flotflot flot flot flot flot flotflot flot flot flot flot flotflot flot flot flot flot flotflot flot flot flot flot flotflot flot flot flot flot flot

hilsen

knirke

ps. det er faktisk lidt en anden stil end den vi ofte ser herinde - men rigtig hyggelig!! :hjerte:

0

Del dette indlæg

åh, nu er jeg med (y) hvad med at erstate monogrammerne med sådan en mellemliniesløje og så lave den i sølv?, ja jeg ved faktisk ikke hvad de hedder helt korrekt, men håber du forstår hvad jeg mener :super:

knus Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Jo det kan jeg sagtens. Mener du sådan en her? ~

Knuz,

Morpige

<{POST_SNAPBACK}>

Je netop, ved bare ikke hvad den hedder :super:

:loveflag: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

WAAAUUUW  WAAUUUW Jeg har ikke set det endelige, men jeg syntes det første er Kanont :loveflag: til dig. Jeg tror jeg må låne lidt, for det er en kanon ide (y)  Hvordan ser jeres invitationer ud? Ligner de menukortet?

KH

Sus - som glæder sig til at se mere

Mange tak:-)

Nej slet ikke. Der er ingen rød tråd. Det er meget lang tid siden jeg sendte invitationerne ud, og der vidste vi slet ikke hvilke farver vi ville vælge..

Jeg håber at kunne sætte dem på senere

Knuz,

Morpige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer