Guest signe3

Polterabend

13 indlæg i dette emne

Så skete det endelig. Jeg var ellers lidt nervøs for om der egentlig ville blive noget, fordi vi begge skulle arbejde, min søster skal flytte næste weekend osv.

De kom og hentede mig ude på arbejde, 5 min før fyraften, lige som jeg troede jeg skulle hjem og slappe af med en kande kaffe.

Så kørte min søster og min venide og jeg hjem med min cykel og jeg regnede med, at jeg bare skulle skynde mig i noget andet tøj og så videre. Så kom alle de andre slæbenmde med pizzaer, og der kom en og satte en massagebænk op. En time med rygmassage! Dejligt!

Så lige et hurtigt bad og afsted i en taxabus. Vi kørte så ud til Skallerup klit feriecenter (hvor vi også skal holde festen) Jeg var overbevist om, at vi skulle bowle derude, men nej nej! Jeg fik en nøgle udleveret til et skab i omklædningsrummet. Og hvad tror i der hang derinde?? MAVEDANSER KLUNS!!

Signe her skulle danse mavedans! Det var rigtigt sjovt. Alle pigerne var med, ikke kun mig. Lige pludselig stod der en kødrand af mennesker rundt om os og kiggede.

Bagefter det kørte vi tilbage til Hjørring hvor vi fik noget drikkelse indenbords inden vi mødtes med drengene og spise aftensmad og så i byen bagefter.

En rigtig dejlig dag med de mennesker der betyder allermest for os. Hvad kan man mere forlange??!!

Signe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyder som en dejlig polteabend. Lige sådan en jeg gerne vil have. En stille og rolig dag, hvilket mine veninder også ved. De kender mig, så nu går vi bare og venter på at dagen skal komme. Lige pludselig så er den der bare når man mindst venter det.

Kan huske at min veninde og mand blev meget overrasket over det lige blev den dag. De havde regnet ud hvilken dag det blev. Troede de :loveflag:

men de kunne godt tro om igen. de troede ikke det blev den dag det blev for alle folk skulle noget og de skulle jo til familie fødselsdag om formiddagen så der ville vi jo ikke komme, men det gjorde de og aldrig før har jeg set nogen blive så overrasket og blege i hovedet. kanon dag

0

Del dette indlæg

Hej Signe

Sjovt at se dig herinde - din søster havde godt nok fortalt mig I skulle giftes, men havde ikke lige regnet med at falde over dig herinde :D

Gad godt se et billede af din søs danse mavedans...

Jeg er sikker på, hun nok skal holde lige så god en tale som du gav ved hendes og M's! Og at I nok skal få en fornøjelig fest med den familie :loveflag:

Mange hilsner fra din søsters veninde Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Signe

Sjovt at se dig herinde - din søster havde godt nok fortalt mig I skulle giftes, men havde ikke lige regnet med at falde over dig herinde :D

Gad godt se et billede af din søs danse mavedans...

Jeg er sikker på, hun nok skal holde lige så god en tale som du gav ved hendes og M's! Og at I nok skal få en fornøjelig fest med den familie :loveflag:

Mange hilsner fra din søsters veninde Mette

<{POST_SNAPBACK}>

GUUUUD Hej!

Er verden ikke lille??!! Jeg så hende faktisk ikke danse for jeg var selv så koncentreret, men hun har da taget nogle billeder, så du kan nok godt få hende til at sende et...

Jeg glæder mig også helt vildt.

Signe

PS. mødte lige en veninde idag. Hun var nærmest rystet over så meget vi ligner hinanden.. TIHI!

0

Del dette indlæg

hej signe..

Dejligt at høre at du havde en god tur :loveflag: jeg var også selv afsted i wekenden...Og sjovt nok skal vi også giftes samme dag...og det er også vores 6 års dag (y) Det er lidt sjovt...Er ved at være godt nervøs nu...det er lige om hjørnet..

Håber at du får en rigtig fed og uforglemmelig dag..knus Rikke R

0

Del dette indlæg

He´j Signe

Det lyder som om at du havde en fantastisk dag ........og slet ik kom ud fra noget ubehageligt........

Jeg glæder mig selv til det blir min tur........ meeeeeeeeen det varer lidt endnu ...da det først er til næste år jeg ska giftes

knuuuz mariemusen

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

Det lyder som en rigtig hyggelig dag. Jeg er ikke så meget til polterabend-ideen men skulle det være, kunne jeg godt tænke mig noget lignende.

Jeg tror ikke helt jeg får en polterabend, da mine veninder ikke sådan kender hinanden... altså dem som jeg skal have med, har jeg mødt forskellige steder. Men som sagt det er helt fint med mig, da det ikke sådan hitter hos mig.

Men jeg ved min kæreste kommer afsted, for lige her til aften ringede en af hans venner og bad om nummeret på min kærestes bror.... og de har også varslet polterabend for ham http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder bare til at have været en dejlig dag. Heldigvis er der laaang tid til, at vi skal til at tænke på, om det er den eller den eller den weekend. Tror jeg bliver helt forkert i hovedet, når de dukker op.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer