fam.skytte

mønt i sko

8 indlæg i dette emne

Øhh, nu har jeg hørt det nogle gange og læst det også.

Hvad gør den mønt i skoen?? Hvor er den lige i traditionen??

Det må da være ganske ubehageligt at gå rundt med en mønt i skoen for bruden..!!

Håber nogle af jer tøser ved hvad betydning den mønt har.!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, ja kobber i gamle dage.....

Måske en tusse er mere behagelig den lange dag, og hvis det virker, bliver du millionær, he, he.

kh. Nicole

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det betyder rigdom i ægteskabet ........... det kunne da friste .... med at lægge en tusse i skoen .... gør nok heller ik så ondt :super::loveflag: at gå rundt med en hel dag .......ååååårh hvad hvis man bare blev millionær... af at rende rundt med en tusse i skoen ....så var jeg da begyndt nu .... (y):super:

knuz mariemusen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Traditionen siger "en mønt" - ikke "penge"! Løsningen med tussen duer altså ikke ;)

Og det er som andre har sagt før for at sikre at der ikke mangler penge i ægteskabet.

Jeg havde nu ikke nogen mønt i min sko lige netop fordi jeg mente at det ikke ville være rart at gå på en hel dag. Men på vores bryllupsdag regnede det en hel del, så vores rigdom er vist sikret alligevel :loveflag:

Hilsen, Oktoberbrud

0

Del dette indlæg

Jeg har en veninde der havde en mønt i skoen da hun blev gift sidste år, hun sagde at hun sturt set ikke mærkede til den, før hendes fødder blev trætte.

Jeg vælger en af alle mine 25 ører (som er samlet/sparet specielt til skoene), som jeg ligger i skoen/sandalen.

Det betyder som før nævnt, at der ikke kommer til at mangle penge i ægteskabet...

:loveflag: Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer