Guest Ninkaninus2000

Vi skal giftes

15 indlæg i dette emne

Jeg snakkede lige med kæresten i går om vi egentlig skulle giftes på et tidspunkt eller hvad, vi snakkede om det får snart 1 års tid siden, men så har vi ligesom ikke fået snakket mere om det. Kæresten vil bare gerne have sparet kr. 30.000 sammen først, så det bliver sikkert først om ca. 3 år (y) Nå men jeg må i gang med opsparingen og håbe på jeg vinder nogle penge. :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og tillykke med at i skal giftes, skal i spare det hele op selv, i kunne måske spørge nogle ad om de vil give et tilskud til bryllup, det gjorde vi med vores forældre og det vil de gerne, så på den måde får vi det bryllup vi gerne vil have, med tilskud fra hvert hold forældre og det vi selv spare sammen og har gjort, vi har købt en del allerede

0

Del dette indlæg

Jeg snakkede lige med kæresten i går om vi egentlig skulle giftes på et tidspunkt eller hvad, vi snakkede om det får snart 1 års tid siden, men så har vi ligesom ikke fået snakket mere om det. Kæresten vil bare gerne have sparet kr. 30.000 sammen først, så det bliver sikkert først om ca. 3 år  :super:  Nå men jeg må i gang med opsparingen og håbe på jeg vinder nogle penge.  (y)

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa

herinde er der masser af god inspiration til, hvordan man kan holde et bryllup uden at blive helt ruineret, så det behøver jo ikke koste det helt store, hvis I gerne vil giftes inden for en nær fremtid :super:

Held og lykke med planlægningen

:loveflag: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med jeres beslutning. :loveflag:

Aftal allerede nu hvor meget i begge kan undvære hver måned. F.eks. 1000 kr. pr. person?? så er det 24.000 på et år:-)

Få en speciel konto i banken, og lav det som en fast overførsel. Så er I godt på vej:-)

Knuz,

Morpige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber også at i får sparet de penge sammen som i skal bruge. Jeg vil dog lige give et lille tip til hvordan vi fik/får sparet lidt yderligere sammen. Vi købte en dåsesparegris, deri tømmer vi jævnligt pungen for mønter, det er ikke noget man sådan umiddelbart mærker på budgettet, men det kan hurtigt løbe op i nogle kr...

Håber det kan bruges.

:loveflag: Cyen

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Ja jeg melder mig også under fanerne for opsparingsgruppen. Er selv lige startet med vores bryllups opsparing, og min tidshorisont sagde 2½ år, men vi har været så heldige, at vi kan ligge lån om i vores hus, og ja hvis alt går vel, så kan det tage 1 år af længden, så vi reelt kan blive gift næste år i august i stedet for!! Det´ helt vildt!!

Men som også de andre skriver, der er mange gode forslag til, hvordan man kan holde et bryllup, så sug til dig af al den gode viden, der forefindes herinde og spørg bare løs!! Alle er villige til at hjælpe!!

Svale

0

Del dette indlæg

tillykke mange gange...

da jeg havde sagt ja, tænkte jeg ikk over hvor pengene lige skulle komme fra.. men efter lige at have vendet sig til tanken om at man skulle giftes (ca 2 dage tog det manden nåede næsten at fortryde :loveflag: )

jeg lavede hurtig en liste over de dyreste posteringer også blev der lagt lidt til side her og der.. og sparegrissen til småpengene blev også taget i brug, og stille og roligt igennem de sidste 6-7 mdr har jeg købt ind at drikkevare og duge,lys servietter, så det hele ikk skal falde 14 dage før...

held og lykke med det hele

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tilykke..

Vi skal også giftes.. Den 7.7.07 og på det tidspunk har vi sparet mellem 36,000 kr og 84,000 kr sammen..

OG det skal så lige siges at jeg p.t. er på kontanthjælp og håber at komme på udd til sep..

Og vi starter ført at begynde at spare op til Juli..

Og min kærste er tømmer.. Så vi skal spare..

OG udover det har vi også 2 børn..

Men vi VIL ikke låne penge, da vi lige har købt hus..

Så der er dømt opsparing til den store guldmadalie......

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer