fasling

Præsentation af brugerne herinde...

213 posts in this topic

Jeg synes vi kunne skrive lidt om os selv og fortælle til hinanden jeg har ikke set noget link til det så jeg har oprettet et

Jeg hedder Lone og er 29 år, jeg er uddannet social-og sundhedshjælper men er pt. ledig og er i øjeblikket sygemeldt pga. depression.

Jan er 29 år og uddannet informatikassistent dvs. itnørd og med stort NØRD men arbejder i øjeblikket på HARDI INTERNATIONAL som laver sprøjtemaskiner til landbruget

Vi har mødt hinanden på dating.dk for lidt over 2 år siden, d. 1. marts er det 2 år siden vi mødtes første gang, vi skrev samme i nogen tid inden.

Vi blev forlovet på vores 1 års dag og vi skal giftes til september, vi skulle holde fælles fødselsdag den 10 sep. men lavede det om til bryllup istedet for så nu bliver fødselsdagene til åbent hus på vores dage.

Jeg har også altid ville være gift inden jeg fik børn og det lykkedes nu også, og det næste vi så planlægger er ja gæt ....... børn og noget større at bo i, vi bor i en lille 2 vær.

0

Annonce ♥

God idé ..

Jeg hedder Trine. Er 25 år (snaaart 26) Uddannet ergoterapeut 2003, uddannet massør, muskelterapeut samt træningsterapeut/fitnessinstruktør i 2004. Arbejder på RevaCenter Nord som projektkoordinator på Aktiv I Tide, der er et tilbud til kommunens ny-sygemeldte borgere.

Født og opvokset på sydsjælland, men har gennem tiden været på højskole i Vejle, arbejdet i lufthavnen, arbejdet som bartender i Nyhavn samt Crazy Daisy i Næstved.

Nu bosiddende i Holme-Olstrup sammen med Lars

Lars er snaaart 36. Har ingen uddannelse, men dog trods alt selvstændig. Har hele livet arbejdet med sine forældre i den virksomhed, som de startede op i 64 eller sådan noget. Storstrøms Ost A/S. For 2 år siden overtog Ebbe (bror) og Lars virksomheden helt og aldeles (også på papirenen), og Lars er dermed idag medejer og sammen med Ebbe ejer af Storstrøms Ost A/S. Lars er født og opvokset i Holmegaard Kommune (Holme-Olstrup og Nr. Tvede). Da vi i uge 40 tog til Kreta, var det første gang at Lars var væk fra firma og var på ferie (nogensinde!) ... liiiiidt vildt! Men han NØD det også ...

Vi mødte hinanden i lokalt træningscenter, hvor han vippede min daværende kæreste af pinden.

Vi blev forlovet ret hurtigt efter .. INDEN han officielt havde været på knæ.

Friede hjemme i stuen en kold efterårsaften med tændt i brændeoven .. skønt

:loveflag: Trine

0

Det var dog en skøn idé med den tråd!

Jeg hedder Nancy jeg er 23 (24 til maj)år, jeg er født i Skanderborg, men opvokset i det sønderjyske. Jeg bor nu i Haderslev sammen med Morten. Jeg er i lære som bogholder, og forventer at være færdig til august 2006.

Morten er 24 år, han er igang med en uddannelse som pædagog. Han afslutter sine studier i februar 2006. I sin fritid er han computernørd, hvor han bruger meget tid på at lave computere for andre. Han er født og opvokset i det sønderjyske.

Vi mødte hinanden da vi begge var ungarbejdere i en butik, så det er teenagekærligheden der føres videre ud i livet.

Vi vil også gerne have børn, når vi begger er færdiguddannet. (Han snakker meget om det for tiden (y) )

:loveflag: Cyen

0

Super ide.

Jeg hedder Pernille, er 25 år, er uddannet teknisk assistent og senere byggetekniker. Men arbejder som husassistent i et køkken på et plejehjem.

Jeg er født og opvokset i Nyborg på fyn, men blev jyde da jeg flyttede sammen med min kæreste.

Søren er 28 år, og uddannet datamatiker, altså total computer NØRD. Han arbejder som programmør her i Århus.

Vi mødtes på en chatside for lidt over 6 år siden, var derefter weekenden kærester i 1 ½ år, så flyttede jeg til Århus og vi har boet sammen lige siden.

Vi blev forlovet d. 7 december 2001, så det må også være på tide at vi bliver mand og kone :loveflag:

:heppe: Pernille

0

Annonce ♥

Jeg hedder Tina og er 31 år. Jeg er født og opvokset på Als i Sønderjylland.

Jeg har efter gymnasiet været på Karbbesholm højskole på designlinien og et år som au pair i Olso, Norge.

Da jeg startede på min uddannelse nr.1 flyttede jeg til KBH, Østerbro. Jeg er uddannet Industiel Designer fra Dansmarks Designskole, men efter jeg blev færdig var jeg arbejdsløs i 1½ år (der er 98% arbejdsløshed bland designere i DK!) og begyndte at tænke i andre baner. Så jeg tog en ny uddannelse som Produktionsteknolog (tidligere kaldt Maskintekniker) og fik arbejde i det firma hvor jeg skrev min afgangsopgave.

I min fritid spiller jeg trækbasun og althorn i et Brass Band :loveflag: og jeg er redaktør på et kredsblad for en FDF-kreds. Og så laver jeg alt muligt kreativt, sådsom at sy, male osv.

Jan er uddannet datamatiker og arbedjer som systemudvikler i et lille firma i Høje Tåstrup. Han har flyttet 11 gange med sine forældre men har boet længst til på Lolland. Jan er computer-NØRD med store bogstaver. jobbar

Vi møste hinanden på Sol's datingside for næsten 4 år siden, har boet sammen i 3½ år og har lige købt et hus sammen (vi får nøglerne d. 1.marts). Huset ligger i en lille by et stenkast syd for Roskilde (der er 3 veje i byen). (y) Jan friede til mig for 1 år siden, vi skulle lige spare op inden vi kunne holde bryllup og jeg er ved at får rettet mine tænder så jeg skulle nå at få bøjlerne af inden brylluppet skal holdes. Vi skal giftes d. 30. juli 2005 :heppe:

Jan og jeg oplevede at miste vores ufødte barn i december, det var en bask oplevelse, men jeg oplevede hvor omsorgsfuld og kælig Jan er i sådanne situationer, jeg er bare så heldig at have ham :hjerte: Nu venter vi nok lige lidt med at prøve at få børn til efter vores bryllup.

Edited by Tinchen
0

fantastisk ide :yeah:

jeg hedder carina er 25 (26 til sommer) er alm handelskole uddannet, arbejder som service koordinator/ kørselplanlægnig

min mand er sældstændig altmuligmand...

vi er begge født og opvokset i Glostrup, men bosatte os i køge da vi ventede vores første barn

vi har 2 børn på hendholdsvis 6 og 4..

vi mødte hinanden i 1994... og nu syntes vi det er på tide et vi siger ja til hinanden,nu hvor økonomien er til det, og fremtiden ser lovende ud :violin:

0

Jeg hedder Ane og er 28 år. Jeg er opvokset i nærheden af Sønderborg men flyttede til Aalborg da jeg begyndte på universitetet. Jeg er uddannet kanditat i administration og europæiske studier og har i den forbindelse boet i både Aberdeen og Bruxelles. Lige nu arbejder jeg som projektkoordinator i Dronninglund Kommune men det er midlertidigt indtil 1. april. Så er det tilbage til ledigheden som jeg hader!!!

Mikkel er 30 år, opvokset i Randers og uddannet dataingenør. Han er afdelingsleder i et IT firma.

Vi mødtes på dating.dk for godt 3 år siden og har boet sammen siden. Vi købte hus for 2 år siden og i vores fritid spiller vi golf. Mikkel friede nytårs aften.

0

(y) Fin ide.

Jeg hedder Ingelise og er 34 (35 i august) og bor i Augustenborg på Als. Jeg er udlært butiksassistent, men arbejder nu som rengøringsassistent på Augustenborg Sygehus.

Min kommende mand hedder Bjarne og er 38 år og uddannet maskintekniker/ingeniør, arbejder nu på SauerDanfoss i Nordborg.

Vi har to drenge på henholdsvis 7 og 3 år.

Vi lærte hinanden at kende den 12.2 for 14 år siden, da jeg flyttede til Sønderborg og startede med at gå til dans. 13.7 har vi kommet sammen i 14 år (jeg skulle lige se manden lidt an). I 1993 købte vi et nedlagt landbrug hvor vi driver markerne. Nu har vi så sat huset istand, som vi vil have det.

Så nu mente vi det var på tide, at få papirerne iorden, så desværre piger han har ikke friet, det var en fælles beslutning der kom lige efter at vi var gået i seng en aften.

Så brylluppet skal stå i Augustenborg Slotskirke lørdag den 27.8.2005 og vi glæder os.

:loveflag:

0

Annonce ♥

Jeg hedder Camilla, er 25 år. Læser til pædagog. Er i øjeblikket i praktik og er færdig med uddannelsen januar 2006. Jeg er opvokset på amager, men har boet lidt rundt omkring, Vesterbro og Næstved og nu i Albertslund.

Når jeg engang er færdig med min uddannelse, har vi planer om at flytte ned på sydsjælland et sted.

Kresten er 27 år og uddannet multi mediedesigner. Han har boet de første 7 år af hans liv på lolland, flyttede derefer til Farum og bor nu også i Albertslund (y)

Vi mødte hinanden på dating.dk for 1½ år siden.

Kresten friede til mig på vores 1 års dag og vi skal giftes d. 30 juli 2005 :loveflag:

0

jamen, jeg hedder Stine og er 24 år, og læser jura på 4. år ved Århus Universitet, p.t. og frem til juli læser jeg dog konkurrenceret ved Leiden Universitet i Holland.

den kommende hedder Klaus og er 28 år, og han læser cand.merc.jur på 5 år på handelshøjskolen - og ja, vi kan blive ret fagnørdede når vi kommer godt i gang :toot:

vi lærete hinanden og kende i år 2000, men det tog os liiige 3 år at finde sammen - ja ja, hastværk er lastværk (y) men d. 8 nov 2003 blev DAGEN, og ja, det tog ikke lang tid før jeg flyttede ind :)

vi skal desværre ikke giftes før d. 22 spril 2006 :baa: det skyldes at vi VIL holde festen på et gammelt badehotel på Samsø og de havde ikke tid før .. men sådan er det, imens suger jeg informationer herinde, for jeg ved hvor travlt jeg får nå jeg atter kommer til Danmark - så alt planlægning skal ske nu ..

forresten - kender du noget til Samsø (frisør, fotograf, kirker,serveringspersonale osv.) så send mig en PM - jeg aner intet! og søger desperat viden :(

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Stine

0

Smadder god idé med den her tråd, og dejligt at høre om jer andre.

Jeg hedder Signe og er 27 år. Jeg er lige nu igang med at uddanne mig til social-og sundhedsassistent, efter et mislykket sygeplejestudie ( var faktisk næsten færdig, men dumpede i den afsluttende praktik. ÆV!) Da jeg stoppede skulle jeg ABSOLUT ikke være SSA-ér. Alt andet end sundhedssektoren! Men et halvt år på barsel ændrede mine planer...

Det var nr. 2 dreng jeg fik på det tidspunkt. Han er nu 15 måneder og hedder Tobias. Hans storebror Mads er 4½ år.

Min kommende mand, Torben, er lastbilchauffør for AVV (Affaldsselskabet Vendsyssel vest) hvor han tømmer "bobler" med aviser og flasker. Desuden er han "fobol-dommer" som Mads siger (trykket ligger på første stavelse).

Jeg bruger en aften om ugen på at synge gospel i gospelkoret "Concentus". Vi skal 21. maj synge koncert i Frederikshavn med James Sampson som gæstesolist (lige lidt reklame..!!)

Som I nok kan regne ud bor vi i Vendsyssel, nærmere betegnet Hjørring. Vi mødte hinanden for 6 år siden på det lokale diskotek. Jeg var lige flyttet herop fra Ålborg for at starte på mine studier og han var tilfældigvis hjemme den weekend (kørte eksport) Det skulle bare have været et one-night-stand....

Torben er indfødt vendelbo, det er jeg ikke... Jeg flyttede med min familie herop da jeg var 11 år gammel så jeg føler jeg er vokset op heroppe.

Ordentlig smøre!

0

Cilas er min søns navn, mit er Marlene og jeg er 24, snart 25 år :(

Min søn er 2 1/2 og jordens dejligste knægt :bud:

Allan er far til cilas, 32 år og manden jeg skal giftes med d. 23. april 2004.

Jeg læser til ergoterapeut og er færdig januar 2006.

Allan er uddannet forsikrings-vigtig, men har lige taget hoppet som selvstændig...tja bygge-alt-mulig-mand kan man vel kalde det :toot:

Vi har kendt hinanden i fem års tid og bor sammen på Amager. Vi har samme last, som også var skyld i vores første møde, nemlig fodbold!!!

Kort men godt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

0

Annonce ♥

Vi hedder Jane (23 år) og Michael (31 år), og vi bor i Haderslev.

Jeg er oprindelig født nær Varde i Vestjylland, men vi flyttede fra gården da jeg var 13 år. Siden har vi boet i Haderslev området.

CV

1987-1995: bh-klasse til 7. klasse på Outrup SKole.

1995-1997: 8. + 9. klasse på Tyrstrup Skole.

1997-1998: 10. klasse på Skamlingsbanke Ungdomsskole.

1998-2000: HG2 på Haderslev Handelsskole (ville have været speditør)

2000-2001: Ung pige i Huset i Varde.

2001-2002: 1½ år på forskellige jobs: design-controller ved 4-YOU (herretøj), maskinoperatør på Dansk Sintermetal, kassedame i Fakta mm.

2002-2003: HF på VUC Haderslev.

2003-2007: Læreruddannelse på Haderslev Seminarium.

Michael kommer oprindeligt fra Vojens, og har gået på skole der. Han har den Frie Ungdomsuddannelse, en PGU og diverse kurser (kontanthjælpsmodtager i nogle år), og nu arbejder han på Haderslev Kaserne ( 1½ år ), som servicemedarbjder.

Vores interesser er:

Vores familie og venner, som vi elsker meget højt !!

MUSIKKEN !! Det var igennem den vi fandt hinanden for snart 5 år siden. Jeg er sangerinde i trioen "Kun for Show" og Michael spiller trommer i bandet "P.U.B.music" (jeg var sangerinde i det band før). Musikken fylder meget i vores liv !!

EVENTYR !! Vi kan begge lide eventyr og fantasy (f.eks. Ringenes Herre, Harry Potter mm). Vi kan også lide eventyr i det virkelige liv men den ski.. økonomi sætter pænt mange begrænsninger.

HEKSE/NATUR: Jeg interesserer mig meget for emnet, og læser meget om det...og udlever det nogle gange.

MYSTIK: Vi synes, den okkulte verden er enormt spændende. Jeg kan heale, lægge tarotkort (med alm. spillekort). Det har jeg gjort 1 gang hver år for min søster med et månedsskema, og det har holdt stik. Derudover er der mystik med maya'er og andre kulturer. Jeg læser meget om religioner - er religiøs, men IKKE indenfor en instution. Synes, at symboler og koder er spændende. Har lige læst Da Vinci mysteriet også, og er igang med Det Hellige Blod og den Hellige Gral.

SAMBA-CANASTA: Det spiller vi jævnligt med min kommende svigerinde og hendes mand. Fedt kortspil ! Og vi spiller selvfølgelig om penge :toot:

COMPUTERSPIL OG XBOX: Michael kan godt lide at spille forskellige computerspil, hvor jeg nok er mere til en gang XBOX en gang i mellem.

INDRETNING OG KREATIVE TING: Jeg æææælsker at være kreativ med mange ting. Jeg maler, syr, hækler, klipper og klistrer. Deuden kan jeg bruge meget tid på at indrette vores kun 5 mdr. gamle lejlighed... elsker loppemarkeder og den moderne boheme lige nu.

Derudover har vi jo selvfølgelig vores bryllup, som også interesserer os meget lige nu :(

Vi har prøvet på at få børn i knap 2 år nu, men desværre har Michael fået konstateret, at han har meget lav sædkvalitet. Vi har lagt børneplaner på køl til efter brylluppet nu, og så ser vi, hvad der sker. Vi bliver jo ved med at øve (y)

Ja, det var vist sådan lidt om, hvem vi er !! Er i blevet helt forskrækket ?? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Knus Jane :hjerte:

0

Jeg hedder Joan og er født i juni 1981. Min mand er også fra 1981 og hedder Jesper.

Vi blev kærester i jan. 1999, flyttede sammen efter 2 år og blev gift i maj 2005. :(

Vi har ingen børn, og der går nok også lige lidt tid inden vi får nogle.. (troede jeg.. fik lille Ina d. 20 okt. 2006)

Derudover kan jeg sige at jeg har en meget dårlig ryg, blev opereret i marts 2001 for en discus prolaps, og har siden da haft kroniske smerter 24 timer i døgnet! Hvilket jo klart er noget, som fylder meget i min hverdag. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

Edited by Jmuggi
0

Hejsa

Jeg hedder Bettina og er 27 år. Jeg er ansat som løn- og personalekonsulent i Frederiksborg Amt.

Torben er 26 år, og er buschauffør.

Vi lærte hinanden og kende gennem min søster, som sætte os sammen via en blinddate.Nu har vi kendt hinanden i snart 8 år. Vi har dog været fra hinanden i lidt over et år. men vi fandt ud af, at vi ikke kunne undvære hinanden.

Torben friede på vores 7 årsdag, så vi har haft god tid til at planlægge brylluppet, og skrappe pengene sammen til det.

Ellers så bor vi i en lejlighed i Ølstykke. Vi håber dog på, at efter brylluppet kan vi skifte den ud med et hus, så vi kan begynde at få børn.

Bettina

0

Bag brugernavnet Smukberg gemmer Anna sig :heppe:

Jeg er 23 år gammel ( 24 til august) og læser til socialrådgiver. Jeg startede på uddannelsen i september og er færdig i januar 2008 :( Tidligere har jeg taget en uddannelse som kontorassistent med speciale indenfor offentligt administration.

Hr. Trolovede, også kaldet Morten, er 24 år og læser til ingeniør.

Vi lærte hinanden at kende i 2000, blev kærester i 2002 og nu venter der bryllup forude http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

0

Annonce ♥

Super god ide!!!

Jeg hedder Malou og er 22 år (23 til juni), min forlovede Jesper er 27 år (28 til september). Vi har været sammen i 5 år til maj.

Jeg kommer fra Bogense af på Nordfyn. Jeg har bosat mig i Odense for snart 4 år siden.

Jeg tog 10. klasse i folkeskolen og forsatte bagefter med HHX, som jeg færdiggjorde i juni 2002. I August 2002 startede jeg på bygningskonstruktørstudiet, selvom jeg dog allerhelst ville være arkitekt! (Menn så skulle der vist være lavet lidt mere på HHX :banned: )

I sommeren 2004 besluttede jeg at tage et ½ år, hvor jeg passede børn, da jeg fik en mindre depression.

Nu i januar i 2005 startede jeg på konstruktørstudiet igen, i en ny klasse (FANTASTISK (y) ) - nok den gamle som skyldes min mindre depression!

Jeg bliver færdig i juni 2006.

I januar friede Jesper og ja, nu er vi jo så i gang med at planlægge!! (selvom der lige for tiden - ikke er ret meget tid, da 1. del af eksamensprojektet skal afleveres. :( )

Børn - ja det vil vi begge meget gerne have, men først når jeg er færdig og har fast job.

Hus - ja, det skal bygges når jeg er færdig og har fast job, så vi ved hvor vi skal bo!

Jeg elsker at shoppe... :toot: ...være kreativ, passe børn og generelt være lidt småtosset! :)

Det var vist lige hvad jeg kunne komme i tanke om.

Kh M http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Jeg hedder Maria og er 26 år. Jeg er uddannet som Social og sundhedsassistent og har arbejdet på Bispebejerg hospital i 4 år bla. på Psykiatrisk afd. og Reumatologisk. Men syntes efterhånden jeg trængte til lidt mere udfordring og er nu igan med at læse til Sygeplejerske.

Min kæreste hedder Jacob og er 27 år. Han er uddannet indenfor kontorfaget og er pt. igang med at læse videre til ejendomsmægler.

Vi har kendt hinanden i snart 6 år, været forlovet i 3 og han friede fornyelig under romantiske omstændigheder på min fødselsdag. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/seng.gif

Jeg bruger min tid på skole, veninder, jacob og har lige taget mig sammen til at begynde at træne styrketræning, men det er ikke lysten der driver værket..

Jeg er totalt klar til at få børn, hvilket Jacob ikke deler, så det må jeg ligge låg på lidt endnu.

Vi elsker at rejse, specielt på egen hånd med rygsæk. Hvilket vi også skal påvores bryllupsrejse.

0

Jamen så vil jeg da også berette!! Synes det er spændende at læse lidt om, hvem I andre er!!

Jeg hedder Susanne - mit brugernavn er mit mellemnavn - fylder 30 år her til maj!!! Jeg er uddannet pædagog ´99, og valgte at arbejde som socialpædagog, hvilket jeg forsøger at lave om på nu, da jeg søger arbejde indenfor normalområdet. Er bare så hammer træt af mine arbejdstider :angry1: . Er pt. ansat i bo- og naboskab i en privat bolig med 2 yngre og 2 ældre udviklingshæmmede...

Jeg elsker at bruge min hænder, men det begrænses af min dyrebare fritid (+ vores datter). Har jo skiftende arbejdstider....når det endelig sker, så er det jobbar jeg deler selskab med, fordybelse i en bog, papirsklip, og var engang bidt af en gal symaskine, hvilket jeg har planer om at skulle igang med, hvis jeg er så heldig at få nogle andre arbejdstider. Desuden vækkes min indre trang til det alternative ind imellem, også her har jeg en drøm om tarotkort ell. lign, men nu må vi se.

Min dejlige kæreste Søren fylder 31 i år og sidder som salgschef i et byggemarkedet og har med de store kunder at gøre. Han er en travl mand, så i hverdagene ser vi ikke specielt meget til hinanden :boohoo: , da han er lidt af en arbejdshest - hvilket er både godt og ondt, men som jeg har accepteret fra dag 1 af.

Vi mødtes feb. ´98 på det lokale disko, var sammen et par måneder, hvor efter vi havde en kortere periode fra hinanden....september måned samme år blev det os igen :bearhug: og ja det har det været siden :hjerte: , som nu er godt 6 år.

I 2000 købte vi det første hus sammen, fik vores dejlige datter Sisse dec. 2002, og i sommer 2004 solgte vi og købte så vores drømmehus!!! Og her er vi så nu!!

Jeg har drømt om bryllup - ja faktisk - altid, men det er først nu, det er begyndt at blive lidt realistisk. Vi er lige pt. - sammen - ved at kredse os ind på året og dato´en, men personligt er jeg bare så KLAR, som jeg kan blive!! Så jeg kunne sagsten holde bryllup om et par måneder, hvis det var muligt :boohoo: Ser dog sådan på det, at jeg har al´ den tid, jeg vil have til forberedelserne, og ja forventningens glæde er jo mindst lige så stor, så det er godt nok!!!

Svale

0

Jeg hedder Maria, er 28 år. Jeg er uddannet BA i italiensk og engelsk fra Handelshøjskolen i KBH - og har efterfølgende taget en BA i International Marketing - også fra HHK. Jeg arbejder som marketingkoordinator i et italiensk firma i KBH.

Min kæreste hedder Nikolaj, er 28 år og er officer i Hæren.

Vi bor i indre KBH og det har vi gjort i lidt over 7 år :boohoo:

Jeg er vild med Italien, grafisk design, møbelkunst, rejser og gastronomi - og så elsker jeg god vin!

Det var så lidt om mig :bearhug:

Edited by masol
0

Annonce ♥

Hej

Det var dog dejligt at vide lidt om de mennesker der gemmer sig bag dæknavne.

Jeg hedder Maria og er 26 år gammel, jeg er uddannet pædagog og leder i øjeblikket efter fast arbejde. Ikke fordi jeg keder mig, har haft mange vikariater i B/N Falster, men det ville være dejligt med fast arbejde.

Derud over er jeg uddannet salgsass. fra FDB..... Faktisk er det et under at kim og jeg ikke mødte hinanden under vores uddannelse.

Kim er 25 år og udannet i butik (kvickly Nakskov) han arbejder i øjeblikket som udeler ass i superbrugsen. Men håber på at han snart bliver udnævnt til udeler for sin egen butik.

Vi købt vores drømme hus for et år siden..... Dejligt stort hus med masser af plads til os begge. Kim har en pladskrævende hoppy. Han roder med gamle biler i øjeblikket har vi en volvo amazon fra 67.

Børn...... Vi elsker børn og når jeg har taget de sidste p-piller vil vi meget gerne have en lille jonas eller julie. Jeg tager den sidste pille om ca 1½ mdr.

det var lidt om os

Maria

0

Ja så vil jeg da også lige fortælle lidt om os.....

Mit navn er Anja Mosegaard Gregersen, og min tilkommende hedder Jan Hvidberg Jensen. Han sløjfer dog Jensen inden brylluppet så vi kan komme til at hedde Hvidberg til efternavn.

Vi har været sammen i over 5 år og kan ikke fatte at det er så lang tid siden, føler som var det igår vi begyndte, vel et godt prej om at det går godt. :bearhug:

Jan og jeg flyttede til Irland i 2001. Jeg måtte dog hurtig hjem til DK igen da min far fik kræft og efter 3 måneders sygdom måtte give op. Jan skrev efter et par måneder i en email at han gerne ville have mig til Irland igen, da han jo skulle oplære mig til at blive hans kone :loveflag:

I 2002 blev vi forlovet på vores lokale pub her i Dublin i blandt alle fredags øl drikkerne :loveflag:

Jan arbejder ved Creative Labs, hvor han sidder som advanceret teknisk support konsulent. Jeg har taget min kontor uddannelse ved IBM og efter endt læretid sidder jeg i debitor bogholderiet ved Philips her i Dublin

Det var lidt om os :loveflag:

0

Hej

Mit navn er Mette og jeg bliver 25 til maj. Min kommende hedder Jimmy og han er lige blevet 29. Vi skal giftes d. 23 juli 2005.

Vi mødte hinanden for 8 1/2 år siden, hvor jeg mere eller mindre "huggede" ham fra min veninde. Venskabet holdt ikke :angry1: men det gjorde kæresteriet til gengæld. :)

Vi kommer oprindeligt fra nordjylland, men besluttede os for at flytte til Jelling i sommeren 2000 for at læse til lærere.

Efter endt eksamen i 2004 blev vi begge ansat på den samme skole i vestjylland. Vi er begge rigtig glade for vores arbejde og det lille hyggelige hus vi er flyttet ind i.

Børnene må vente lidt, jeg har ikke klappende æggestokke og desuden er jeg jo stadig ung!

Mette :hjerte:

0

Super ide :yeah:

Jeg hedder, som i nok har gennemskuet :bearhug: , Susanne og min tilkommende hedder Jacob.

Jeg er lige blevet 26 og Jacob er 32, vi har været sammen i 7 1/2 år, mest i weekenderne, da vi begge havde travlt med at uddanne os. Jeg er udlært salgsass. indenfor lingeri, og arbejder nu som salgsass. hos en optikker i Sorø. Jacob er udd. møbelsnekker og bygningsingeniør, og arbejder i Korsør. Nå ja vi mødtes på Roskilde festivallen og resten er historie.

Vi besluttede at NU (læs mest mig) skulle vi flytte sammen, og for 2 år siden købte vi vores hus i Sorø. Vi har hovedsageligt arbejdet i haven og her til sommer skulle vi gerne have lagt nyt tag på huset. Så skal vi lave badeværelset og vores soveværelse i stand......nå ja, så skal vi også giftes :bearhug: September sidste år lå Jacob syg og i hans febervildelse, kom han til at sige at hvis jeg selv planlagde vores bryllups var det ok med ham. Det har han nok fortrudt flere gange, for da han sagde det var min mor, svigermor og jeg faktisk allerede igang med planlægningen, vi manglede bare Jacob´s accept :balloon: .... og han har været en stor hjælp både med det praktiske og med gode råd :heppe:

BØRN - Jeg er helt syg for snart at få småkravl.....og Jacob har endelig sagt OK, han er også ved at være klar. Så efter brylluppet stopper jeg med at ryge og så må vi jo gøre et forsøg :balloon:

Det var så lidt om os

KH

Sus og Jacob

Det

Edited by susanne_79
0

Jamen, så følger jeg trop.

Jeg hedder Pia, blandt venner Pippi. Jeg er uddannet advokatsekretær, og det er da også som samme, jeg arbejder til hverdag.

Jeg skal giftes med min livsledsager gennem mange år - 10 for at være mere præcis. Han er dog med stor sandsynlighed overhovedet ikke interesseret i at blive nævnt ved navn på "det store vendensomspændende "Nettet"", så dér må jeg holde lidt igen - han er først lige ved at tage de første spæde skridt og er nået til det punkt, hvor han kan prikke et Krakskort ud!

Vi skal giftes den 16. april i år og er godt med efterhånden. Min kære husbond in spe friede i november sidste år under dejlige overraskende omstændigheder, so this is it.... jeg tror, at vi begge har det sådan, at det er lidt skræmmende, selvom der har aldrig været nogen som helst tvivl om, at det skal være os... så er det sådan lidt--- uh, allerede! Spøg til side og alt det der, så er det faktisk seriøst, man er ikke i tvivl, man er heller ikke "bange" - det er sådan en <bare det ikke ændrer noget> fornemmelse, fordi alting er, som det skal være nu. Vi har slebet hinandens kanter af, og dem, det ikke er lykkedes at slibe til, har man accepteret og omfavnet (nogen gange med større og nogen gange med mindre velvilje), og så er spørgsmålet, vil et ægtemål ændre noget?

Nej, må udgangspunktet være. Det er: 1. romantiske årsager, der "driver" os, 2. for at sikre hinanden i tilfælde af, ja... man kan aldrig vide og 3. endnu en dejlig lejlighed til at se alle vores lækre venner og fantastiske familie.

Derudover kan jeg da nævne om mig selv, at jeg kan defineres - hvis det skal være kort - som en rigtigt læsehest, såvel faglitteratur (læser p.t. til mægler om aftenen(læg mærke til p.t., idet det ikke rigtigt "fanger" mig, så måske jeg går i en helt anden retning)) som skønlitteratur. Jeg elsker fantasy, engelsk, svensk og fransk kriminallitteratur og af en eller anden årsag citatbøger???

Hov for resten - jeg er selvfølgelig Q med stort og fylder 30 år umiddelbart efter brylluppet. Jeg er lidt af en "enspænder", men har - trods det faktum - en kæmpe omgangskreds, som vælger at ignorere, at jeg tit foretrækker at være alene, og det er jeg faktisk super taknemmelig for. Vennerne er i hvert blandt nogle af dem, jeg vil takke til brylluppet, fordi de er i sandhed både stædige og opsøgende og for det, fortjener de et stort cadeau... ellers ville jeg måske ende som en eller anden underlig eremitkrebs, der har nok i sine bøger og den verden, som bøgerne inviterer én ind i.

Anyways - det er en rigtigt dejlig side med masse af positive og givtige indlæg, og det virker som om, at der er totalt!!! styr på det hele - så jeg læner mig op af jeres tidsplaner, medens jeg læner mig tilbage og nyder en god bog.

Det var rart at få sat lidt ansigter og livs- og levnedsbeskrivelser på jer - det er altså med til at forme et menneske, uanset om man bryder sig om det eller ej.

:ph34r:

0