fasling

Præsentation af brugerne herinde...

212 indlæg i dette emne

Så skidt da. Lidt om os...

Både Jens og jeg er 39 år. Jeg er 2 måneder og 4 dage ældre end kuvøseguffet ;)

Vi fejrer ikke kun bryllup, men også vore 40 års fødselsdage samme dag.

Jens er håndværker og teknisk ansvarlig i det VVS firma, hvor han er ansat. Jeg er personlig hjælper for en scleroseramt kvinde. Tidligere har jeg dog langt det meste af karrieren arbejdet indenfor IT.

Jens er den rene uskyld, mens jeg har været gift før (vi var sammen i 17 år) og har to drenge på 18 og 14 år. Fællesbørn får vi ingen af, for det er vi blevet for gamle til nu. Vi bor alle fire sammen i vores dejlige hus i en lille by, der hedder Sulsted - 15 km nord for Aalborg C.

Jens og jeg mødtes på dating.dk i maj 2004, hvor vi længe var venner. Første gang vi mødtes, var til hans fødselsdag, hvor han holdt fest for sine venner, og så skulle jeg også med. Det sagde BANG! i det øjeblik, vi så hinanden. Det kom temmelig meget bag på os, men vi måtte jo overgive os, og har været sammen siden.

Kh Bettina

Redigeret af BrudenFie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig god ide med denne her tråd! Her er så lidt om mig, min kæreste og os.

Som i nok kan se hedder jeg Katharina, jeg er en frisk 20 (snart 21) årig tøs, med bopæl i Rødding lige uden for Skive.

Til daglig læser jeg på handels og ingerniør højskolen i herning, hvor jeg er igang med at erhverve mig en bachelorgrad inden for international kommunikation og multimedia.

Mine rødder hænger fast i det nordjydske, ålborg hvor jeg er født, og hjørring hvor familien er, men min kæreste kære Kristian fik mig lokket med til denne bette by.

Kristian, på snart 24, er uddannet klejnsmed, og arbejder hos fjordvejs maskinfabrik i v. lyby, hvor de producerer maskiner til foderstof industrien og lign. hvis jeg har forstået det korrekt :balloon:

Kristian og jeg mødte hinanden for første gang i Juli måned 1996 på en sommerferie i Trysil, Norge. Jeg var blot en kæk lille pige, og Kristian en gæv spirende teenager, tja og der begyndte den første blomst altså at spirre, som kristian så pænt sagde på sit ærke vestjydske da han kom hjem til sin mor:

" A ha scoret" :balloon:

Og ja det kunne man vel godt sige at han havde, for jeg var da dybt forelsket i den smukke, mærkelige, ikke altid lige charmerende teenage dreng jeg havde mødt i Norge.

Årene gik og vi fortsatte vores venskab som pennevenner, jeg skrev samtidig med Kristians søster, Kristina, som også var med i sin tid. Og det skete da også at jeg kom på besøg en enkelt gang, og jo den spirende blomst, og flammen var der stadig, men der var endnu ikke sket noget.

Først den 8 Februar 2003 hvor jeg igen vendte snuden nordvest på fik amors pil lov til at ramme os begge. Kristian havde da også på daværende tidspunkt været forelsket i mig, i intet mindre end 6 år, så nu var det på tide der skete noget.

Tiden fløj, og 5 mdr. senere den 8 Juli 2003 fik vi begge en ring på venstre ringfinger, vi var nu officielt forlovede, men uden udsigt til snarligt bryllup, da vi begge var meget unge, men Kristian ville sikre sig at jeg ALDRIG gik fra ham igen (det ville jeg ikke have gjort alligevel) :oops:

Den 28 Maj. 2004 flyttede vi så sammen. Efter nogel ret tumulte år for mit vedkommende, med mange flytninger fra Århus - Skanderborg - Løgstør - Langholt. Endte jeg nu i Rødding. Jeg stod uden bolig og snakken om at flytte sammen havde været der længe, og vi have også set på en del i Ålborg, da det var der jeg gik i skole, og jeg var personligt ikke interesseret i at skifte landsdel endnu endnu engang. Men så gik det sådan at jeg så stod boligløs, og en lejlighed stod ledig i Rødding. Så jeg rev rødderne op endnu engang, og skiftede til min 4 skole på mine 3 år på HHX. Idag er jeg lykkelig for at jeg flyttede herned.

Sommeren 2005 blev jeg student fra HHX, med et flot gennemsnit :) , og planer for fremtiden begyndte så småt at blive lagt, snakken om et eventuelt bryllup kom også op, men NEJ Kristian ville ikke endnu, men snart.

Så ramte det ene uheld efter det andet, og planer om Bryllup blev udskudt - Først fik jeg smadret mit knæ (stadig ikke i orden) så blev jeg ramt af en depression (er stadig ved psykolog, men har det meget bedre) og sidst med ikke mindst kom jeg i et biluheld... så det hele virkede ret håbløst.

Men så den 9 april 2006, efter en lang tur på heden, ind over en ko fenne, og fåre fenne, og adskellige glideture i fårebæ, faldt Kristian på knæ, inde midt i en hul kæmpe Kristtjørn, som Kristians bedstefar plantede for mere end 60 år siden - et træ der i familien står symbolsk for noget vedvarende og stærkt! Jeg sagde selvfølgelig JA!

Nu skal vi så giftes den 18 november 2006 - Vi må lige vente på at jeg skal have overstået to operationer i knæet til sommer, og så skal Kristians far udstationeres til Afghanistan, så ham skal vi lige hjem først!

Det var så min/vores laaaaaange og for jer andre nok kedelige historie! :balloons:

Kæmpe knus Katharina

Redigeret af Katharina Stendys
0

Del dette indlæg

Hej Hej :balloons::bearhug:

Jeg hedder Lene er 32 år, uddannet kosmetolog og materialist, kører nu rundt som salgs konsulent inden for cosmetik branchen.

Kommer fra en by der hedder Taulov, ligger lidt udenfor Fredericia.

Min kære hedder Jacob er 32 år kommer fra Odense.

Han sidder som chefspeditør i et transport firma.

Vi bor nu i Fredericia

Og

Vi skal giftes Lør. d. 19. August 2006

:bearhug::bearhug: August bruden Lene

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg hedder Ulla og er 27 år gammel.Jeg er udannet tandklinikassistent, for godt 2 år siden.

Pt er jeg på barsel indtil august med vores søn på 9 mdr, som hedder Andreas.

Jeg er født og opvokset på fyn, men bor idag på djursland, på en lille ejendom vi har købt for et par mdr siden..

Min kommende mand hedder Jan og er 29 år gammel.. han er udannet inden for landbruget, men arbejder på en maskinstaion..

:balloon::cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: tråd denne her...

Jeg hedder Christina, er 25 år er født, opvokset og bor stadig i Svendborg. Dog har jeg boet et enkelt år i Esbjerg. Lige p.t. er jeg arbejdsløs da jeg har prioriteret andre ting før uddannelse. Dog har jeg lige søgt om at blive dagplejemor. Jeg fik mit første barn en uge efter jeg fyldte 18 og nr. 2 barn kom for 1½ år siden. De hedder Anne og Freja...

Min forlovede hedder Bårdur (ja et meget sjovt navn :cheerleader3: ) han er fra Færøerne og han er far til den mindste af mine piger. Men han er lige så vild med den store...

Han er uddannet maskinmester og er nu officer (præmier løjtnant) i søværnet, så han er meget væk da han sejler ca. 3 mdr. af gangen. Han skal deltage i Galathea3 og det glæder han sig rigtig meget til.

Vi mødte hinanden for snart 3 år siden, har været forlovet i lidt ovet et år nu og skal giftes 27. maj 2007.

Vi har lige købt hus som vi flytter ind i den 1. juli og det glæder vi os rigtig meget til.

:balloon:

Redigeret af tarri
0

Del dette indlæg

den vil jeg også gerne deltage i.

mit navn er Camilla jeg er 23 år(24 til december) fra silkeborg og er udd. social&sunhedshjælper. har tideligere været butiksansat men efter en lille depression valgte jeg at starte inden for ældre området..

bor i Grauballe ved silkeborg sammen med mit hjertes udkårende michael 29 (30 til oktober) han er ansat i postdanmark, sidder på kontor i randers.

vi har kendt hinande i 6 år og mødtes gennem nogle venner som skulle lege kirsten giftekniv. og var heldige......

vi ha lige bygget et hus www.junckerhagner.dk som vi er meegt glade for og det meste af vores tid går med at lave have og diverse.

vi har også fået en bette hvalp som er 5 md. ziggy hun er en dejlig blanding mellem chow chow, golden,labradore og ilsandsk forehund....kan ses på hjemmesiden.

vi skal giftes d.5 august 2006 og festen bliver holdt herhjemme så vi har lidt travlt

knus

camilla :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg hedder Karina, jeg er 19 år, jeg er under uddannelse, i min fritid er jeg frivillig Brandmand (kvinde) -HAHA- I Rednings beredskabet, det var her jeg traf min kommende mand, som hedder Brian, han er 25 år, og er prof. soldat han arb. i Holstebro, vi bor i Ringkøbing, en hyggelig by, i vestjylland...

Vi har været sammen i næsten 3 år, og været forlovet i over 1 år....

Vi bor i et lille hus, hvor vi har en stor dejligt vovse, som hedder Lunde, det er en sort lab.

Fordi vi allerede er igang med planlægning, er fordi min kommende mand, er kommet i en special styrke, som skal træne, i 2006/2007 og igen 2009... Både ind og udland, så derfor har vi sat datoen, d. 7. Juni 2008... :blush:

Det var så lidt om mig....

Knus

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ligt om os her hjemme

jeg hedder naomi er 27år 28 på torsdag, jeg er udd social og sundhedshjælper, men skal til og igang med at læse til social og sundheds ass her i slutningen af juli....

min kommende mand er mark 29år udd brandmand men arbejde nu for et firma hvor han opkøber legeligheder og sætter dem i stand...

sammen har vi en dejlig skøn smuk pige Monique som bliver 2 år til sep....

vi købte hus i jyllinge i okt sidste år, vi skal til at bygge det større og når vi er færdige bliver det på 219½ km2 og vi glæder os....så har vi en kat som hedder sofie og vi får en kat mere her i august en killing som vi håber sofie vil passe god på... jeg har siden jeg var lille redet meget og jeg har så stadigvæk en spring hest som pt er lånt ud.....

vi mødtes igennem en fælles veninde og vi har været sammen fra første dag, det er så blevet til 4 år nu her til sep hvor vi så også skal giftes...

han friede sidste år i august, men vi har først fundet datoén her i april i år....

han var på dykker ferie med vennerne på filipinerne og der savnede han os så meget at han ringede hjem og spurte og ikke jeg ville gifte mig med ham de 9-9-06 det sagde jeg med det samme JA til smil..

lige nu er vi i fuld gang med at planlægge vores drømme bryllup og vi glæder os helt vildt...

det var lige lidt om os her hjemme

0

Del dette indlæg

Jeg hedder Daisy er 24 (snart 25) og uddannet ejendomsmægler og valuar

Jeg har i min fritid dyrket meget sport - dog mest bowling. Dyr betyder meget for mig, så dem har vi haft en hel del af gennem tiden - nu er der dog kun en hamster det er alt hvad lars' allergi kan klare

Jeg elsker at være kreativ men har desværre ikke så meget tid til det pga at jeg også er lidt af en arbejdshest... :biggrin:

Min familie betyder alt for mig - især min bror på 15

Lars er IT nørd og 34 år

Vi har været sammen i 7½ år og forlovet i 6½ så nu var det vist på tide at få papir på hinanden... :hug:

Spørg hvis der er andet I vil vide

0

Del dette indlæg

Uha en skøn tråd... Og sikke en masse læsestof, men må indrømme, jeg fik ikke lige læst ALLES, men de som jeg læste, var meget interessante og dejlige at læse! :blink:

Mit navn er Maj, adopteret fra Korea, hvor jeg boede de første 5½ år af mit liv. Så kom jeg til DK hvor jeg voksede op i det jydske, nærmere Fredericia. I 2000 (lige efter huen) flyttede jeg til Odense, hvor jeg i 2002 mødte min fabtastiske kæreste.

Lige pt er jeg i gang med at læse til lærer, men overvejer orlov, da jeg ikke er sikker på at det er det jeg vil, nu må vi se... Jeg er forresten 24 og står til at skal have kanel om mindre end en måned :super:

Michael er 27 og har boet i Odense det meste af hans liv, STOR Brøndby fan og fodbold entusiast. Han er uddannet elektriker og arbejder pt i Sønderborg, så vi ses kun tors-sønd. Men det vænner man sig til... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Vi har jo som sagt været sammen i 4 år, men kun været forlovet i 2 måneder,så jeg er stadig "høj"... :bearhug:

Vi har planer om at blive gift til næste år, men har ikke sat en dato endnu...

Mange :griner:- Maj

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hedder Lone og er 39 år. Jeg kommer fra Aalborg (Nørresundby), har boet 7 år i Århus, 1 år i Stockholm og nu næsten 11 år på Sjælland. Jeg arbejder som Nordisk Produktchef i Brøndby.

Min tilkommende Peter er lige blevet 40. Han er delvis opvokset i Ballerup og Ringe på Fyn. Han arbejder med netværks sikkerhed (altså en IT-nørd).

Vi har kendt hinanden 10½ år, boet sammen 10 år, har 2 drenge på 3 og 6 og købte for 1½ år siden hus mellem Roskilde og Solrød.

:griner:- Lone

0

Del dette indlæg

Nu har jeg blandet mig i stort og småt gennem mere end 240 besvarelser, så nu er det vist mere end rimeligt at jeg fortæller lidt mere om mig selv:

Jeg hedder Marianne og er 40 år. Jeg har to frække og dejlige unger på 10 og 14 år fra et tidligere ægteskab.

Jeg er vaskeægte nordjyde fra Brønderslev, men er opvokset i Lystrup nord for Århus. Har boet i Århus og omegn (senest i Hørning) indtil min dejlige kæreste importerede mig til København i 2003.

Til dagligt arbejder jeg som produktionschef på en metalvarefabrik på Amager.

Min tilkommende hedder Jørgen og er 39 år gammel. Han er lagerchef på en virksomhed i Tåstrup.

Vi har kendt hinanden siden 2002, hvor vi mødte hinanden på et kursus. Han friede helt spontant d. 9. maj i år, vielsesdatoen er dog ikke fastsat endnu, men bliver formodentlig engang i løbet af næste år.

:griner:- fra Marianne

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen....

Ja jeg "kommer indefra Babyklar.dk" - men oprindeligt kommer jeg altså fra Fyn, nærmere bestemt den dejlige by, Svendborg :loveshower:

Her bor jeg sammen med min DEJLIGE kæreste Mikkel og vores (snart) 3 måneder ganle Krabbemand, Mads Emil :huh:

Jeg er som jeg skriver i signaturen, IKKE, blevet friet til ... men syntes det kunne være hyggeligt at hører lidt om folks bryllupper mv. og få lidt inspiration :blush::sm:

Jeg er 23 år, er pt. på barsel, ellers under uddannelse som Fængsels funktionær...

tja... GLÆDER MIG TIL AT LÆRER JER AT KENDE :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jamen nu vil vi da også være lidt med her.

Vi hedder Signe og Stig og vi kommer fra Århus af. Vi mødte hinanden for en tre års tid siden via dating.dk og blev kærester hurtigt efter. Desværre holdt det ikke lang tid, hvorefter vi havde et langt og godt venskab, som så udviklede sig for en 15 måneders tid siden til at vi igen begynte at komme sammen igen.

Og ja om et års tid skal vi så giftes.

Signe er til daglig underuddannelse som væksthusgartner på DCJ i Beder, hvor hun er færdig marts 2008. I øjeblikket er hun igang med sit 1. hovedforløb på skolen og skal i praktik et sted til november, hvis der er nogen der vil have hende. Det er jo ikke så mange gartnerier der har produktion i løbet af efteråret/vinteren.

Jeg selv(Stig) er til daglig pædagogmedhjælper i en totalintegreret institution(0-14 år) i Tranbjerg lige uden for Århus, så længe det varer. Århus Kommune skal jo spare en masse penge og det er ikke sikkert jeg kan få min stilling forlænget, når den slutter her den 31. december, da vores institution er en af dem der nok bliver ramt hårdt, pga man vil fjerne de totalintegrerede institutioner og lave dem om til 0-6 års institutioner.

I vores fritid er vi begge spejdere/ledere, Signe i De grønne Pigespejdere og jeg selv i KFUM. Derudover er vi begge medlemmer og aktive på Spejderskibet Klitta, hvor vi vedligeholder og sejler træskibet Klitta. Og sidst men ikke mindst tager vi os af alle vores marsvin, som vi i øjeblikket har en 18 stykker af i vores ind til nu lille opdræt.

Så vi har nok at få tiden til at gå med, når vi ikke lgie tænker på bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det vist min tur.

Jeg er 33 år. Lykkelig gift på 3. år og mor til 2 drenge på 3år og 9 år.

Jeg er uddannet blomsterbinder og arbejder med det til hverdag i en lille interflora butik, hvor det er mig der står for den daglige ledelse. Vi er 3 ansatte :balloons:

Vi bor i et gammelt hus som vi knokler med at få sat i stand.

Det var vist bare det. Hvis der er andet I vil vide så SPØRG

Knus TiKa

0

Del dette indlæg

God ide, det er rart at vide hvem det egentlig er man sidder og snakker med herinde.

Jeg hedder Annedorthe, fylder 21 til november, er HHX student og studerer kommunikation ved SDU i Kolding. Jeg bor sammen med min dejlige kæreste Brian som jeg skal giftes med om to år. Han har ikke friet officielt til mig endnu fordi jeg fortalte ham at jeg havde hørt et sted at det bringer uheld hvis der går mere end et år fra man bliver forlovet til man bliver gift, så vi går og kalder hinanden præforlovede i stedet for...

Brian er 21, HTX student samt HHX-fagpakke (erstatningen for den 1-årige HHX men den giver adgang til det samme) og i lære som speditør. Han bliver færdig 31 januar samme år som vi skal giftes, mens jeg stadig har 1 år tilbage på bacheloren og derefter 2 år for at få kandidatgraden. Så der går et stykke tid endnu inden der er familieforægelse på vej :)

0

Del dette indlæg

Tror da vist nok jeg har været herinde før, og mente også jeg havde skrevet, men ak, det må være alderdommen som trykker..

Men ja her noget om hvem jeg er:

Hedder Bodil Madsen og har boet på Bornholm siden jeg var næsten 1 år. før boede jeg i Rødovre. Elsker øen, og tror ikke jeg lige sådan umiddelbart flytter herfra.

Jeg er 21 år (er 22 når jeg skal giftes). Min familie bor også på Bornholm - så ja man er vist det der nærmer sig Ø-boer. :rolleyes:

Jeg er lige her d. 31. juli blivet færdig uddannet som salgsassistent i supermarked, og arbejder pt i Kvickly.

Min kommende mand er 22 (er 23 når vi skal giftes). Han har hele sit liv boet på Bornholm og det meste af hans familie er også her på øen. Så ja - vi er da et godt par som er Ø-boer :)

Han blev elektriker i januar og er super glad for det. og hans arbejdssted.

Vi har så lige købt hus her på øen, som vi overtager 1. okt. her skal jeg så bo til vi skal giftes.(flytter først sammen efter bryllup) Så har vi tid til at sætte det lidt i stand.

Det var det om mig.

0

Del dette indlæg

Mig:

Hedder Ditte, er født d. 21. Maj 1985 i Lemvig dvs. jeg er 21 år. Er mor til Christian fra 16. August 2005 som jeg har med Jacob. Jeg har en HG-uddannelse, men den siger mig intet så jeg går arbejdsløs pga. depression og socialangst lige p.t.

Nogen af jer kender mig muligvis fra Babyklar hvor jeg har været en overgang men er slettet fra nu.

Har ikke rigtigt nogle interesser bruger det meste af dagen ved computeren mens Christian er i dagpleje...

Flemming:

Født 19. Oktober 1975 dvs. han er 30 år - snart 31. Han arbejder som lastbilcahuffør hvor han kører om natten og til ca kl 14 hver dag. Han har ingen anden uddannelse og tror heller ikke han vil lave andet end at køre da det er det han brænder for *S*

Flemming har heller ikke rigtigt nogle interesser - men vi har jo heller ikke tid til det.

Vi skal giftes d. 17. Maj 2008 i Voel Kirke - Dette er dagen før vores 5 års dag(vi har dog været fra hinanden i 9 mdr hvor jeg blev gravid med Christian, men d. 18. blev vi kærester første gang)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen vil da også lige hilse på :oops: Jeg hedder Marianne og bor sammen med min mand og min yngste søn på 16 år. Tilsammen har vi 4 drenge i alderen 8-18 år.

Vi blev gift til en drøm af et bryllup den 12 august, det var en fantastisk dag. :blush:

Jeg er i øjeblikket ved at uddanne mig til SSA, og er færdig til februar.

Glæder mig til at kigge nærmere herinde. :angry:

0

Del dette indlæg

Hej med jer :angry:

Jeg hedder Nina og er 30 år.

Min dejlige kæreste hedder Michael og er 32 år.

Vi skal giftes på vores hunds 2 års føs'dag (hun betyder meget for os derfor denne dato), 29.06.2007. Det er en fredag så vi har allerede sendt Save-The-Date kort ud.

Når vi skal giftes har vi været sammen i 10 år og vi har boet sammen næsten fra day one.

Vi skal vies i Kastrup Kirke kl. 15:00 og festen holdes i telt i haven.

:blush:

0

Del dette indlæg

Mente da bestemt, jeg havde skrevet i denne tråd... Men det må så have været en anden, der er jo så mange :hug:

Men ja - lidt om os...

William

31 år (fyldte år i lørdags), uddannet jounalist fra journalistuddannelsen på Syddansk Universitet i Odense, arbejder p.t. som journalist ved Forsvarskommandoen og Forsvarets Mediecenter, 110% FC-Københavner (hvilket indebærer visse humørsvingninger i det lille hjem for tiden).

Han er født og opvokset i København, og det bliver nok svært nogensinde at få ham væk herfra :bearhug: Interesser - fodbold, fodbold, fodbold... Og så er han lidt af en web-haj - så vi nørder nogle gange lidt sammen...

Louise

27 år, uddannet jounalist fra journalistuddannelsen på Syddansk Universitet i Odense, arbejder p.t. på en lokalavis nord for København, hvor jeg har været i knap 16 måneder. FCK-fan for husfredens skyld :whistle: Jeg er født og opvokset i Jylland - nærmere bestemt Limfjordsøen Mors, hvor jeg også gik i gymnasiet. Herefter rejste jeg et år til Australien, hvorefter jeg - efter otte hårde måneder som tjener - flyttede til Odense for at læse til journalist. I februar 2005 blev jeg færdig, og i maj 2005 startede jeg på mit nuværende job.

Interesser... Bryllupsklar :whistle:, fotografi, computernørderi - primært billedbehandling og web og selvfølgelig specialøl, som jeg bruger en hel del tid på :biggrin: Har for nylig været med til at starte en kvindeloge med fokus på øl, hvilket giver anledning til mange, lange hyggelige aftener med tøserne...

Os

Vi mødte hinanden i september 2001, da vi kom på samme hold på studiet. Den 23. november var der fest hos en af vores medstuderende, og jeg satte som mït mål den aften at score ham. Efter lang tids kamp lykkedes det (han var ikke så hurtig til at fange en hentydning), og vi har været sammen lige siden.

I sommeren 2002 flyttede vi sammen i Odense, og sommeren efter flyttede vi til København, hvor vi har boet siden. For to år siden var vi så heldige at få fingrene i en dejlig andelslejlighed i Vanløse, men vi drømmer da om mere plads. Men det kræver nok en stor lotto-gevinst:)

Den 22. august faldt han på knæ på Svaneke Havn, og vi skal giftes i sommeren 2007 - endelig dato kommer forhåbentlig snart :iloveyou:

Flere detaljer, så tjek min tråd. Eller spørg :(

0

Del dette indlæg

Jamen, så må jeg jo også hellere bekende kulør.

Jeg er selv 39 år, fylder 40 den 24. juli 2007, så jeg når lige brylluppet inden. Og så er jeg jo journalist ligesom Louise - blev færdig juni 1997 fra DJH i Århus. Mødte iøvrigt min elskede, mens jeg var i gang med sidste års studier. Sjovt nok var han fra Århus, men boede da i Odense, så vi løb ind i hinanden på et værtshus i min normale hjemby. Han stod og syntes, han var nødt til at holde meget fast ved en søjle. Stak mig efter lidt samtale sit visitkort, som røg ned i pungen. Jeg fandt det så 3 måneder senere, og kom i tanke om, at han da vist havde snakket om en middag, hvis jeg havde tid. Og så endte det jo med mere end lige en middag. I dag har vi to børn sammen, hus, biler og alt det andet gejl - mangler vel egentlig kun at gøre det officielt. Christian er en smækker lækker fyr på 42, slank - næsten 190 høj og ingeniør. Jeg fatter simpelthen ikke, at ingen har snuppet ham før - måske fordi han er så nørdet, at han ikke aner, han er lækker.

Og jeg glæder mig - elsker ham i dag mere end for 10 år siden.

- Laila

Redigeret af NoCandyfloss
0

Del dette indlæg

Jamen hejsa

Mit navn er Lotte og jeg skal giftes med Jens, forhåbentlig den 28 juli 2007 i Ubby kirke. Jeg er 34 år gammel og Jens er 38 år. Vi mødtes på Dating.dk i efteråret 2003, det var kærlighed ved første blik og 3 mrd. efter var jeg gravid. Jeg har i forvejen en datter Nina på nu 17 år. På det tidspunkt boede jeg i Vestjylland og han i Vestsjælland, så vi flyttede sammen den 10 juni 2004 i Jens´s hus nær Kalundborg. Den 10 sep. 2004 så vores dejlige datter Nadia dagens lys, hun ligner både sin mor og far, på den bedste måde og er derfor en yndig pige (siger mor her).

Jeg er for nylig uddannet Social-og sundhedshjælper og er nu igang med at læse til Assistent, det er jeg færdig med sommeren 2008, håber jeg. Jens er laborent på Novo.

Den 14 sep. 2006 faldt Jens mere eller mindre pludselig på knæ, på en sød lille kro, Reersø Kro, og friede, det var dejligt impulsivt og romantisk oven på en dejlig køretur på motorcykel derud, så jeg har en masse forberedelse sammen med mine lektier det næste stykke tid.

Siden vi mødtes har vi været igennem en del og det har bestemt ikke skadet vores forhold; Først kunne jeg ikke få en jordmoder her ovre og måtte i Ekstrabladet for at få en, så gik jeg arbejdsløs, hjemme med den lille og det har strammet økonomien til det maximale, der har været eksamener, jeg har fået kørekort, svigerfar har fået en tribel bypass (de tre sidste ting på samme tid) Men vi er ikke sådan at slå ud, nu køre økonominen nogenlunde og vi har lånt op i huset for at betale bilen ud, købt en motorcykel og få lidt ekstra til os selv, og det bliver så til et bryllup.

Vi bor i det hus Jens havde da vi mødtes, det sætter vi i stand, som der nu er råd til og så har vi en have vi skal knokle med, når vi engang om 100 år får tid. Hvis ikke vi astfaltere den helt inden da. Vi har 4 katte (en grå, 2 lysegråstribede og en lille sort) og jeg har mit dejlige drivhus (som Jens har givet mig).

Jeg er meget kreativ, syr, klipper og klistre og ELSKER at lave mad, der er ikke det jeg ikke kan, så længe jeg vil. Jens ELSKER sine toge og radiostyrede fly og heldigvis også mig. Jeg regner med at vi helt selv og med alle vores evner, kan lave indbydelser og bord/menu kort.

Det har været en stor omvældtning for mig, at rive mine meget fastgroede rødder op og flytte her til, med en dengang 15 årig datter, men vi var åbenbart klar til det, for alt går godt og selv min datter fandt sin kæreste her, som hun har endnu, snart i 2 år. det har været en god og sund forandring.

Nu ser vi alle frem til den store dag.

LEgaa

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer