Guest maria1

Polterabend???????

14 indlæg i dette emne

Hejsa,

Helt uden at snage har jeg fået lidt oplysninger om mit kommende polterabend.. :yeah:

En veninden skrev en dag en sms og bad om nummeret til en anden af mine veninder!!!! Og de to kender ikke hinanden normalt, så ups, regnede jeg jo ud det havde lidt med polter halløj at gøre. Da jeg skulle fortælle en tredje veninde det samt min mor kunne de ikke rigtig holde masken.

Med hvad.........Jeg ved jo det sker, så egentlig ved jeg ikke andet end de er ved at arrangere (som jeg vel også havde forventet :( )

Et er sikkert jeg glæder mig, er jo lidt nervøs for hvad de finder på....... :toot:

Er der andre der har opsnuset lidt detaljer om deres kommende Polterabend???

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif fra Maria

Redigeret af maria1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik for et par uger siden besked på, "at jeg vil altså gerne lige have en liste over de tøser du godt kunne tænke dig at se på din polterabend..... med telefonnummer og mail...........TAK".

Som min kære veninde mflask sagde.......... det er jo ingen overraskelse, at der kommer en polterabend for dig, så kan vi lige så godt få numrene af dig.

Og det har hun da egentlig ret i, også fordi jeg har nogle veninder i en gruppe, som intet kender til den anden gruppe, og de vil så nødigt misse nogen.... alle skal ihvertfald have budet om at være med.

MEEEEEEEEEN..... skal da indrømme, at jeg blev lidt paf over at de allerede er ved at tage tilløb til at planlægge det.

Så starter paranoiaen.........

Knus Trisse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg var helt overbevist om at ville lugte lunten, men nej!!

Jeg havde fået at vide hvornår min mand skulle poltres og det havde jeg fortalt min veninde da jeg tænkte at så kunne vi blive poltet samme dag.

På et tidspunkt ringer min bedste veninde og spørger om jeg vil ud at shoppe med hende efter et par sko som hun skal bruge til brylluppet - og det ville jeg da gerne. Så vi aftalte at mødes efter arbejde fredag eftermiddag ugen inden brylluppet. Samtidig havde vi en aftale om at hun skulle komme ud til mig for at vi kunne lave en generalprøve på kjolepåtagningen om lørdagen inden brylluppet - her skulle min mand jo poltes så der var fri bane derhjemme.

Det faktum at vi aldrig mødes to dage i træk og at min mand skulle poltes gjorde at jeg var helt overbevist om at vores aftale lørdag kun var et påskud til at "bortføre" mig til min polterabend.

Derfor møder jeg fredag eftermiddag intet anende op på mødestedet inde i byen. Da min veninde siger at hun trænger til en kop kaffe undrer jeg mig lidt, for hun er en pige der til enhver tid hellere vil shoppe end drikke kaffe! Men OK, jeg tænker ikke videre over det. Så vi går ind på en cafe og får en kaffe.

Lige pludselig kommer der så to andre piger---

Og så skulle der poltes!

Så selvom jeg troede jeg havde regnet den ud, vidste jeg intet!

Lørdag kom min veninde og vi holdt vores generalprøve, så jeg var helt galt på den http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Hilsen, Oktoberbrud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har bedt om en aften, hvor vi bare er sammen og ikke en decideret polterabend, da det ikke rigtig er min stil. Jeg ved derfor, at de arrangerer en hyggeaften, hvor vi skal spise sammen og drikke god vin, hvilket jeg glæder mig meget til. Dette virker måske mærkeligt på nogle, men det er sådan jeg gerne vil have det og det har alle "tøserne" respekteret.

Den endelige dato ved jeg ikke, men jeg er et par gange blevet spurgt, hvad jeg gerne vil have aftenen skal indeholde

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om der bliver nogen polterabend for mig, men jeg har lidt på fornemmelsen at der måske bliver og at jan han får er jeg næsten sikker på. En af vores gode venner har bedt om navne og tlf på både drenge og piger skrev til mig ang. drenge og til jan ang. piger på samme tid, så vi kunne jo godt lugte lunten og så skulle jeg spørge jan hvad han kunne tænke sig at lave så der kommer nok en polterabend for ham men for mig er jeg ikke sikker på, men nu får vi se

0

Del dette indlæg

Vi har allerede været på "snyde-polterabend", hvor vi var ude og indspille en cd sammen.

Men derudover ved jeg at vi skal på den rigtige polterabend d.9 april. Jeg ved faktisk også godt nogle af de ting, der skal ske.. men det ødelægger nu heller ikke noget for mig, at der ikke er de vilde overraskelser på dagen. For mig er det vigtigste at det bliver en hyggelig dag.

Min kommende mand aner intet om hverken dato eller dagens program.

0

Del dette indlæg

Jeg fik for et par uger siden besked på, "at jeg vil altså gerne lige have en liste over de tøser du godt kunne tænke dig at se på din polterabend..... med telefonnummer og mail...........TAK".

Som min kære veninde mflask sagde.......... det er jo ingen overraskelse, at der kommer en polterabend for dig, så kan vi lige så godt få numrene af dig.

Og det har hun da egentlig ret i, også fordi jeg har nogle veninder i en gruppe, som intet kender til den anden gruppe, og de vil så nødigt misse nogen.... alle skal ihvertfald have budet om at være med.

MEEEEEEEEEN..... skal da indrømme, at jeg blev lidt paf over at de allerede er ved at tage tilløb til at planlægge det.

Knus Trisse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Søde skat, jeg har jo noget at leve op til, så det er jo bare med at komme i gang ik'?

Du må jo også lige tænke på, at du holder bryllup i slutningen af sommerferieperioden, og vi derfor skal have en dato ud hurtigt, før alle dine gale veninder flygter til alle de steder, hvor der rent faktisk bliver noget, som ligner sommervejr...

Desuden kender du jo mig, der skal være orden i sagerne. Vil heller sidde og glo på en sort skærm i biffen i et kvarter, end gå glip af den første trailer :tosset:

Og fra nu af, kan du godt blande dig helt uden om, for uanset hvad, skal vi nok få taget :toot: på dig...

:hjerte: :( :hjerte:

Partyplanner Mette :drink2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Søde skat, jeg har jo noget at leve op til, så det er jo bare med at komme i gang ik'?

Du må jo også lige tænke på, at du holder bryllup i slutningen af sommerferieperioden, og vi derfor skal have en dato ud hurtigt, før alle dine gale veninder flygter til alle de steder, hvor der rent faktisk bliver noget, som ligner sommervejr...

Desuden kender du jo mig, der skal være orden i sagerne. Vil heller sidde og glo på en sort skærm i biffen i et kvarter, end gå glip af den første trailer :tosset:

Og fra nu af, kan du godt blande dig helt uden om, for uanset hvad, skal vi nok få taget (y) på dig...

:hjerte: :toot: :hjerte:

Partyplanner Mette :drink2:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg blander mig HELT udenom, bare I ikke tager en dag, hvor jeg skal på Langå Kro.

Knus Trisse :( - som fra nu af ikke tør lave aftaler med Mette af NOGEN art :banned:

0

Del dette indlæg

Det kan jeg da så udemærket godt forstå søde ven, jeg ville heller ikke stole på mig, hvis jeg var dig...Postet billede

Hvis vi ikke skal tage nogle af de dage, hvor du skal på kroen, så må du jo give os besked om de dage ik'?

Mette

0

Del dette indlæg

Faktisk er jeg lige blevet poltet her i weekenden - mange af mine veninder kender ikke hinanden, men på en eller anden måde var det lykkedes dem at få kontaktet hinanden, hvilket jeg var meget overrasket over.

Dog overhørte jeg aftenen før en samtale, som vist ikke var meningen. Jeg var ude hos en veninde, der havde fødselsdag, hvor den anden selvfølgelig ringer og øsnker tillykke. Jeg tænker ikke videre over det, før jeg hører ret højt "husk, du må ikke sige noget". Vupti, jeg spurgte selvfølgelig, hvad det var om... :bearhug:

Min veninde blev helt stille og øjnene flakkede. Vi blev dog enige om, ikke at snakke om det og ordet POLTERABEND blev ikke nævnt med ét ord. Jeg spillede komedie hele aftenen før, hvor en 3. veninde var forbi til boller og lagkage, og jeg skulle blive og overnatte, hvorpå vi om morgenen tog afsked, som ville vi ikke ses før til brylluppet... hvilket jo ville have været, hvis det ikke lige var fordi, de havde lagt planer for mig!! :)

0

Del dette indlæg

Nu er der godt nok næste syv måneder til jeg skal giftes - så der er jo tid endnu, men nej jeg aner intet om noget.

Nogen gange tænker jeg om der overhovedet bliver noget for mig?!

Men mon ikke?! Har i hvert fald en veninde og en søster som jeg ikke tror går glip af chance og arrangere noget. Vi får se......!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige siden mine veninder for snart 6½ år siden fik at vide at jeg skulle giftes, snakkede de polterabend, så jeg ved godt at de planlægger (og at det nu er for alvor). De har derfor også bedt mig om at skrive telefonnumre ned på alle jeg kender, som er af hunkøn (på den måde ved jeg ikke hvem de vælger, indbyder!). Desuden henviser jeg til dem, når der er andre der spørger om jeg kender noget til min polterabend. De har også fået min kaldender, over ting jag skal de sidste måneder, og får besked hvis der kommer ændringer, så de ikke ramler ind i de runde fødslesdage og brylluper jeg skal til!

Da de nu har snakket om det i så mange år, ha jeg da også fået MANGE ting snuset op, så mange, at jeg har valgt ikke at lytte mere (for så mange ting kan man ikke nå på en dag eller en weekend!!) Men jeg stoler nu på dem, så jeg tænker ikke så meget over det mere!

:bearhug: Cyen

0

Del dette indlæg

jeg ved de har gang i noget, men hvad ved jeg ikke, men jeg ved det bliver i april, for min ene veninde kom til at tale lidt over sig, da hun ringede og brokkede sig over økonomien, så lidt ved jeg da....

*ss*

knus fra mig

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer