Guest pwp83

Hjælp til bordpynt

9 indlæg i dette emne

Vi skal giftes den 30. april. Men jeg mangler stadig en idé til bordpynt/dekoration. Jeg vil meget gerne have noget enkelt. Jeg har tænkt mig at stille nogle (2-3 stk.) bloklys på et spejl, men hvad skal mere skal der være der og hvordan skal blomsterne være. det skal være helt røde blomster, og så skal bloklysene og evt. blomster/vaser pyntes med guldperler.

Håber der er en af jer der har en rigtigt god ide.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey

Jeg ønsker lige som dig¨en meget enkelt borddekoration.

Vi har udover bloklys valgt, at stille små kolonier af langstilkede rosa og røde roser i høje enkelt vaser. (Muligvis med lidt brudeslør) De var på tilbud i Bilka i sidste uge til 10 kr. stk. Men det er ikke umuligt at finde dem til den pris andre steder.

Servietterne former vi som et hjerte og lukker det med den guldtråd der vil følge invitationerne mm. På den måde, håber vi, at få skabt den enkelthed og røde tråd som vi ønsker.

Ved ikke om det gir´ inspiration, men pænt ser det ud.

Go´Weekend Hilsner fra Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

til min 40 års fødselsdag i sommers lavede jeg dekoration og lys i et.

Har desværre ingen billede, men prøver at forklare

En lille flad glasskål.

et bloklys

grøn våd oasis

bloklyset blev sat præcis i midten af oasisen, derefter stak jeg crysantenumer i i alle farver omkring lyset.

samt lidt grønt hist og pist.

de var rigtig flotte og blev rost meget

0

Del dette indlæg

Hej Camilla.

Jeg har også tænkt på de høje tynde vaser, men synes bare det ser man så tit, men det er jo meget flot og enkelt, som jeg vil have det.

Ved du Cilas, hvis man lægger friske rosenblade, om de holder sig pænt hele dagen/aftenen eller om det er bedst med tørrede blade?

Tak for ideerne. pwp

Hey

Jeg ønsker lige som dig¨en meget enkelt borddekoration.

Vi har udover bloklys valgt, at stille små kolonier af langstilkede rosa og røde  roser i høje enkelt vaser. (Muligvis med lidt brudeslør) De var på tilbud i Bilka i sidste uge til 10 kr. stk. Men det er ikke umuligt at finde dem til den pris andre steder.

Servietterne former vi som et hjerte og lukker det med den guldtråd der vil følge invitationerne mm. På den måde, håber vi, at få skabt den enkelthed og røde tråd som vi ønsker.

Ved ikke om det gir´ inspiration, men pænt ser det ud.

Go´Weekend Hilsner fra Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer