Katebie

Kathrine og Poul Erik d. 15.oktober 2005

376 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære kathrine

Jeg vil først lige sige, at du er meget smuk i din kjole, den klæder dig så godt :heppe: Dernæst vil jeg sige at det nok er de færreste forretninger, der ikke egrne vil gøre en handel også selvom man ikke har købt kjole der, så jeg synes sagtens du kan købe skoene der, selvom kjolen ikke er derfra.

mht hælen: jeg har købt to par, og skal have et par meget højhælede på i kirken, da min kommende mand er 25 cm højere end jeg, men så senere tager jeg de flade på, så fødderne ikke bliver ødelagt. Kjolelængden passer alligevel til begge par og jeg tror det er en god investering http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Hey

Hvor er du bare smuk i din kjole... :hearts: :hearts: gemalen blir rørt når han ser dig....som en vidunderlig smuk brud....

Brudepigekjolen er også rigtig sød.... :hearts:

Det med dine sko ...kan du sagens købe dem i en butik hvor du ikke har købt kjolen ...det har jeg selv gjort så det er da bare at komme afsted....

Sød ring

0

Del dette indlæg

Hejsa piger -HAHA-

Jeg sad lige og funderede lidt over mit nuværende liv - det er det værste rod, jeg nogensinde har været ude i!!! Pt. er min kommende mand ikke færdig som lærer i Esbjerg og sidder derfor i vores lejlighed der, da jeg pr. 1. april jo fik nyt job som pædagog i en helt ny vuggestue i Silkeborg. Siden 1. april har jeg boet hjemme hos mor, far og lillesøster ved Skanderborg, fordi vi venter på at finde en lejlighed i Silkeborg. Men det vil bare ikke lykkes!!! Nu går jagten på 3. måned og heldet er stadig ikke med os... det er altså en lille smule hårdt at undvære sin eneste ene.. og så især, når jeg går og nusser med brylluppet :hearts: :hearts: Det gode er dog, at jeg har sådan en dejlig begivenhed at glæde mig til - den opvejer alt det trælse omkring lejligheds søgen..

Men lejligheden i Esbjerg varer ikke evigt - vi skal være ude af den d. 15. juni, hvorefter vi virkelig er hjemløse - indtil videre har vi indtaget "1. sal til venstre" på Madsens Minde, som der også er billeder af i min tråd.. Så indeni er jeg helt klart i Esbjerg, hvor min skat går og pakker vores 5 år i lejligheden ned i flyttekasser, mens han skal koncentrere sig om sine eksamener... Stakkel :blush:

Med lejligheden fulgte 3 vildkatte, som jeg har fulgt i alle 5 år.. De er faktisk blevet så tamme, at jeg føler de er mine - og nu forlader jeg dem - det er ikke særlig rart http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif .. Her er billeder af de dejlige dyr :hjerte: :hjerte:

Onsdag har jeg dog en aftale med en ejendomsmægler, som skal fremvise en lejlighed for mig - kryds fingre for mig - vi mangler VIRKELIGT et sted at bo nu!!

Lidt nyt herfra... Ha' en god aften allesammen :hearts:

Kathrine :bearhug:

post-11107-1118167423.jpg

post-11107-1118167442.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej allesammen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif

Så er weekenden ovre... suk! Jeg kunne godt have brugt meget mere af den slags!!!

Nu har vi hyret en pianist, som fra 18.30 til 23.00 skal underholde med lækker klavermusik og han koster 500 kr. i timen. Hmm... det er vel lidt dyrt, men på den anden side så ved vi at han er dygtig og at vi ikke vil undvære det. Han var en bekendt af min forhendværende musiklærer, som sammen med 2 gutter skal spille op til dans til den rigtige fest. :guitar: :bearhug: Uha, jeg glæder mig altså sådan til at fyre den af, når alt det man kan blive nervøs over er overstået!!! Juble juble smiley!!!!! :blush:

Nå, men til en helt anden ting - jeg har den dejligste lille hankat til salg... hans søster er lige rejst og han savner selskab http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif Han driver vist missemor til vanvid efterhånden :slag: Er der nogen der kunne være interesseret i sådan en lille steg??? Han befinder sig som sagt tæt ved Skanderborg... hedder Felix og er 10 uger gammel nu...

Nå, men det med musikken var en ting mere, som vi kan strege af listen!!! Det føles godt! :heppe:

Mange hilsener fra Kathrine :bearhug:

post-11107-1118697714.jpg

Redigeret af Katebie
0

Del dette indlæg

Hej igen :)

Nå, så er Felix desværre solgt... Vi har haft en annonce i avisen og har ikke rigtig haft nogen henvendelser indtil Sankt Hans aften lige før vi skulle afsted til bålet... SUK!! Jeg havde lige købt nyt kattesand til den lille dejlige mis, som faktisk var 100% renlig - en sjælden art, må jeg sige :bearhug:

Men de var der 10 min. senere og var meget interesserede og tog ham bare med, med det samme.. Jeg kunne se ham fare forvildet rundt i bilen og han var vist lidt bange.. Av, av - det gør altså ondt i hjertet... men solgt blev han. Heldigvis har jeg allerede set næste kuld blive "lavet".... der gik meget kort tid efter Felix var solgt til alle hankatte i miles omkreds gik tur med missemor... hmmm.. 9 uger fra nu ankommer næste sending af dejlige killinger :bearhug:

Nå, men hvad angår bryllup så er jeg ved at være lidt i panik i forhold til invitationerne.. Vi rejser til Italien i uge 27 og 28.. og så skal jeg da vist også i gang!!! Samtidig skal vi flytte ind i vores nye lejlighed i Silkeborg pr. 20. juli... så vi har noget at se til!!!! Jeg har en plan om at sende invitationer ud midt i august - ca. 2 måneder før brylluppet - er det mon ikke meget normalt???? :super:

Men hvad angår boligsituation, så har jeg boet hjemme hos mor og far - og min kæreste ligeså hos hans forældre siden 1. april - det har været hårdt, men jeg har bidt det meste i mig. Nu har vi endelig fået noget at bo i, så vi kan lære Silkeborg by at kende. Det glæder jeg mig faktisk til.

Nå, her var lidt nyt herfra.. Håber at I nyder den danske sommer! :hearts:

Kathrine :heppe:

0

Del dette indlæg

Hej piger :yllove:

Så er vi hjemvendt fra en DEJLIG weekend i København. Vi æææælsker Lisa Nilsson, og da hun i anledning af jazz festivalen spillede i Tivoli i går var vi fast besluttede på at tage turen fra Skanderborg til København og så lave en tur ud af det.... :hearts: Det trængte vi godt nok også til!!!! :super: Nu da vi begge i en periode bor hjemme hos mor og far hver for sig, ser vi ikke meget til hinanden, og når vi gør - så er det altid sammen med andre mennesker. Det er lidt hårdt og tærer lidt på den følsomme side :bearhug::bearhug:

Derfor overnattede vi på hotel og travede så gågaden tynd i dag - sikke et vejr, og sikke mange penge jeg på ingen tid kunne bruge... håber, at der stadig er lidt til overs på kistebunden, når vi når til oktober måned, hvor brylluppet står!!!!

Desuden dimitterede min kære kommende mand som lærer Skt. Hans aften - vi gik tur i Ribe, som er en vidunderlig og ganske romantisk by... her satte vi min søster til at tage et billede af os, for at teste hvordan vi vil tage os ud på de kommende bryllups fotos...det gik vist nogenlunde.

Fortsat god weekend fra en, der er helt salig af at have sin bedre halvdel helt for sig selv i 2 dage!!! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Kathrine :hearts:

post-11107-1120334880.jpg

post-11107-1120334892.jpg

Redigeret af Katebie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger :)

Her er det nyeste skud på stammen i min familie... En lille bitte killing, som den anden dag dukkede op på vores tereasse... Vi har en del "udekatte" som en gang imellem får killinger, men denne gang var der kun en eneste. Til gengæld er hun så kær, at hele min verden går i stå når hun er i nærheden. Hun får nemlig lov at komme ind og hygge sig engang imellem - det er hun helt vild med!

Ville bare lige dele det dejlige syn med jer!!!

Kathrine :)

post-11107-1120498229.jpg

post-11107-1120498242.jpg

post-11107-1120498367.jpg

Redigeret af Katebie
0

Del dette indlæg

:super: Hej igen derude :super:

Jeg har lige fundet "Bogen om kort" på tilbud i Bilka, og tror faktisk, at jeg har fundet frem til hvilket tema jeg vil gå efter ved indbydelse, menukort, bordkort og takkekort. Var ellers ved at gå helt i panik :) , fordi ingen af dem jeg har set, føles som noget der er "mig"...

Men nu er den der - ideen er bare helt super i mine øjne, så når jeg vender hjem fra Italien i uge 29 vil jeg gå i gang med produktionen - uha, jeg glæder mig til at se dem færdige!! :)

Knus fra Kathrine :super:

post-11107-1120589237.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa derude bridezillas :hearts:

Lige en opdatering af min situation som kommende brud. Lige nu mangler vi:

* Indhente prøvelsesattest.

* Invitationer, bordkort, menukort, gæstebog, takkekort samt kirkehæfter.

* Bordplan.

* Brudgommens tøj.

* Brudens sko.

* Smykker.

* Afhentning af ringe - er bestilt.

* Hår - mangler stadig den helt rigtige ide.

* Brudepigekjolen.

* Blomster - har ikke fundet det rette endnu.

* Sammensætning af menu - prøvespisning.

Og helt sikkert meget andet, som jeg endnu ikke er kommet i tanke om!!!

Vi er midt i flytterod, så rigtig mange ting er blevet væk fra mig... flere regninger er forsvundet og bliver nu "truet" med små søde, lyserøde kuverter med postbudet... uha, det er faktisk ikke rart :hug:

Vi har endelig fundet en lejlighed i Silkeborg, som godt nok ikke var lige det vi havde drømt om... Vi var dog nødt til at sige ja tak, da der ikke rigtig var andre muligheder, og da vi begge har boet hjemme hos vores forældre i flere måneder nu, var det på høje tid at flytte sammen - igen :horse: . Det er meget mærkeligt, vi starter lidt forfra med alle vores rutiner, og det giver lidt knas på linjen en gang imellem.. det er hårdt, men mon ikke vi når at falde på plads inden oktober, hvor det store slag skal stå??? Jeg håber det ... lige nu er vi begge lidt kede af det, alting roder og vi er i en helt ny by, hvor jeg dog heldigvis starter på mit arbejde, som jeg fik 1. april, igen på mandag efter en lang og dejlig ferie, som vi brugte på at være i Italien sammen med min familie - ganske nice kan I tro :heppe:

Nå, det var lidt nyt herfra... lidt billeder følger, når digitalkameraet er ladet op igen - vi har ikke selv fået computeren og nettet op at køre endnu, så alt klares hos "de gamle", når jeg er forbi...

Knus fra Kathrine :guitar:

Redigeret af Katebie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser :)

Dagens historie:

I dag tog vi til Vejle, da produktionen af vores invitationer meget snart skal igang (vi har en plan om, at de skal være ude midt i august, altså 2 måneder før vores bryllup). Derfor gik turen først og fremmest til Panduro Hobby... Her mødte jeg helt sikkert den sureste Panduro dame, der findes -HAHA- sikke da en mokke! Jeg gik efter transparent papir, som skal uden på kartonet ( se billede i forrige indlæg ), og da jeg, øh nej VI, langt om længe havde valgt den rette ud mellem 3 forskellige, lå der selvfølgelig kun 2 pakker papir på hylden, og der stod vi og skulle bruge 6 i alt - hvorfor er det bare så typisk???? Dejlig optimistisk, som mor nu en gang er, gik hun klart nok hen til "damen" for at spørge om der var mere på lager... næsten inden hun fik spurgt, konstaterede damen: "NEJ, det har vi sandelig ikke mere af!!!" .. "Kommer der mere hjem?" .."Ja, men jeg kan slet ikke sige jer hvornår..." Altså ingen hjælp at hente der, og da vi ledte efter små stickers, som skal sidde i hjørnerne afviste hun med det samme, at "DET har vi slet ikke noget af.." , hvorefter hun drejede rundt og gik tilbage til disken.. Jeg havde vel en eller anden ide om, at de i Panduro er vant til at give lidt hjælp og ekspertise fra sig - måske lidt hjælp til hvad jeg så kunne finde på i stedet, men næh - det havde mokken vist ikke tænkt sig :) Sikke noget, så vi fik ikke alt "udstyret" til invitationerne, men blev henvist til at handle over nettet. Tak for det - fantastisk service :heppe: . Jeg ærgrer mig en smule over at lægge 350 kr. i deres forretning for karton og transparent papir - men det var nu godt nok meget pænt :hug:

Tilfældigvis kom vi forbi Lilly og smuttede ind for at lure på brudepigekjoler til søster lagkage, som ikke har fundet det helt rigtige endnu.. men det gjorde hun idag!! Den dejligste elfenbensfarvede kjole med tynde stropper, som hun bare var super fin i :huh: Mor kørte dankortet igennem, og så var den også i vinkel!! Billeder følger senere...jeg ved, at I ikke lader jer spise af med en historie :crocodile:

For at slutte dagen rigtigt af, fik jeg troppen overbevist om at smutte forbi Panayotis, hvor jeg i sin tid prøvede kjoler og de fineste sko. Da jeg ikke købte kjole hos dem, ville jeg ikke være bekendt at købe skoene, men nu, hvor der er gået et par måneder siden, turde jeg godt gå derind i dag. Jeg gjorde mig et røverkøb synes jeg selv - købte prøvesko, som kun var lidt slidte under bunden for 100 kr. mindre - det var da fantastisk, og så er de noget blødere i skindet end de helt nye.. min kæreste var især glad for ideen om at spare penge :heppe: og jeg er godt tilfreds :hjerte:

En dejlig dag med flere ting at strege fra listen - puha, det letter hver gang :guitar:

Hej fra Kathrine :hearts:

post-11107-1122068966.jpg

0

Del dette indlæg

Sikke nogle smukke sko, du fik dig dér  :hjerte: - og så til rabat-pris!!  :heppe:  :heppe:  :hug:

:) Rikke

Hej Rikke,

TAK skal du ha' - jeg er også selv meget godt tilfreds! Skal dog lige eksperimentere lidt med compeed plaster tror jeg, for at sikre mig at jeg ikke får de største vabler på dagen... :huh:

Kathrine :)

0

Del dette indlæg

Sikke da en sur panduro dame :)

De fiiiine sko som du har købt, er de samme som dem jeg har :)

Jeg har gået dem til et par gange og det virker bestemt ikke som om de gir vabler, meeen tar nu alligevel plaster med på dagen, man kan jo aldrig vide :huh:

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Hej piger :huh:

For min egen skyld bør jeg vist lige opdatere hvad jeg har styr på, og så det der halter.... :)

BRUD: -HAHA-

* Kjole: Er købt, henter den mandag d. 10.oktober. Sløret er ligeledes købt.

* Smykker: Mangler. Øreringe er købt, mangler at finde det helt rette som halssmykke.

* Sko: Er købt i går, meget tilfreds.

* Brudebuket: Er bestilt og bliver leveret på dagen. Har en aftale med blomsterdekoratøren og har ønske om noget i lidt støvede farver: grøn, lyserød, lilla, beige - roser og en hjerteranke som binder det hele sammen.. har bare ikke det helt nøjagtige billede endnu.

* Strømpebånd: Kreeret af min mors forhenværende kollega, som elsker den tradition.

* Hår: Sættes af en frisør i nærheden kl. 9 på dagen. Hårnåle laves til dagen.

* Makeup og negle: Ordnes af min svigerindes søster på dagen - negle og prøvemakeup fredag d. 7. oktober.

* Undertøj: Er købt ;)

* Strømper: Mangler.

* Ansigtsbehandling: Torsdag d. 6. oktober.

BRUDGOMMEN: :lol:

* Tøj: Er købt: Jakkesæt, vest, kravat og skjorte.

* Sko: Er købt, et par sorte Lloyd på udsalg.

* Undertøj: Mangler, det sørger han selv for - tror jeg!

* Strømper: Er købt - gave fra min søster.

* Hår: Er klaret.

* Forlover: Hans far.

* Brystbuket: Bestilt med brudebuketten.

VIELSEN: :lol:

* Kirke: Vedslet kirke kl. 15.00 d. 15. oktober, er booket.

* Præst: Anne Kopperø. Møde med præst d. 5. oktober - er klaret.

* Prøvelsesattest: Er kommet.

* Musik i kirken: Organist, trompetist og korsanger er bestilt.

* Ringe: Er bestilt hos en guldsmed i Esbjerg, hentes lørdag d. 8. oktober.

* Transport fra kirken: Onkel Hans Peter er chauffør i hans fine, grønne Saab.

* Fotograf: Torben Thorhauge er bestilt. Skal kontaktes lidt inden bryllup.

* Blomster i kirken: Det sørger mor for, graver er kontaktet.

FESTEN: :lol:

* Feststed: Ry Parkhotel, er booket.

* Menu: Er ordnet ved røvespisning d. 6. oktober.

* Musik under og efter middag: Er booket, en pianist under middag, min musiklærer fra sem. + 2 venner spiller til festen bagefter.

* Toastmaster: Hans Peter Thygesen, er "bestilt".

* Blomster: Er bestilt, helt klar aftale laves fredag d. 7. oktober.

PRAKTISK: :(

* Invitationer: Er lavet og sendt ud.

* Menu- og bordkort, takkekort: Mangler, materialer er købt.

* Gæstebog: Er købt.

* Fotoalbum: Mangler, købes efter bryllup.

* Bordplan: Mangler, men den bliver vist ikke så svær.

* Overnatning: 15 værelser er reserverede på hotellet.

* Brudepiger: Lillesøster brudepigekjole er købt - hun er glad :denmarkflag: Brudepigebuketter: Bestilt med brudebuket.

* Ønskeliste: Er lavet.

* Gave til: Makeup artist, kirkesanger, trompetist, mors kollega: Mangler.

* Toastmasterklokke.

Hvad har jeg glemt?? Sikkert en masse, mon ikke jeg kommer i tanke om det??

Kathrine :hug:

Redigeret af Katebie
0

Del dette indlæg

Sikke da en sur panduro dame  :lol:

De fiiiine sko som du har købt, er de samme som dem jeg har  :)

Jeg har gået dem til et par gange og det virker bestemt ikke som om de gir vabler, meeen tar nu alligevel plaster med på dagen, man kan jo aldrig vide  -HAHA-

:hug:

Hej Millepige,

Ja tak - så sur en dame skal man vist lede længe efter.. aner ikke hvad jeg havde gjort galt.. hun stod og kiggede mærkeligt på mig mens jeg gik rundt i forretningen.. sure mokke :)

Mht. skoene, så er det vist der hvor skinder stopper forrest på foden, at det kan gi' ballade - mon du forstår hvad jeg mener... jeg havde ihvertfald lidt røde mærker, da jeg tog dem af i går aftes :huh: Jeg allierer mig med plaster :crocodile:

Kathrine :lol:

0

Del dette indlæg

Hej derude.... :)

Så er jeg næsten færdig med invitationerne... mangler bare lige det sidste og allersværeste - nemlig teksten til invitationerne.. hvad skriver man?? Vi ville gerne, at det bliver super personligt, men et eller andet sted er det bare så svært at finde på noget, der ikke virker kliche agtigt!!! :crocodile:

Hvad gør jeg mon?? Vi er i en ny bolig situation, der gør, at jeg IKKE har internet derhjemme - det er simpelthen forfærdeligt og jeg tror jeg har taget den helt store kolde tyrker... -HAHA- Det er faktisk ikke fedt!!! -HAHA- Min kæreste griner, og siger at det nok er godt for mig, men jeg er helt udenfor synes jeg selv, og har frygtelig travlt, når jeg så endelig sidder foran mine forældres computer!!! Puha, det er hårdt!!!

Men så snart jeg får billeder lagt ind, så får I sgu lige blærerækken.. ja, det har jeg lært herinde - det hedder det åbenbart!!! :toot:

Håber I har haft en dejlig sommer, og at alle de nye brude er i den syvende himmel :hearts:

Knus fra Kathrine.

0

Del dette indlæg

Hvad er der med de paduro-medarbejdere - jeg var selv i Panduro i sidste uge - og mødte IGEN en af de sure...Det er nemlig ikke første gang. Og jeg bliver bare så træt af dem, for vi spørger jo altså ikke om hjællp for at genere dem.

Johnny sagde også til mig, hvorfor jeg dog gad at handle der - men for pokker jeg ved ikke hvor jeg ellers skal købe ind :)

Uha manglende internet - Vi skal selv flytte 1. september og jeg kan godt blive lidt nervøs for at jeg kommer til at mangle internet det første stykke tid, men jeg håber at jeg slipper :toot:

Hvad man skriver i indbydelserne - Vi starter med HJælp vi skal giftes....og så er det bare en gængs kedelig en -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger :cheerleader3:

Så er invitationerne færdige og sendt ud!!! Pyha, hvor har det altså været hårdt og til tider lidt irriterende at sidde der med lim og papir ud over det hele!! Men resualtatet blev præcist som jeg villa ha' det, og det er vel det, der tæller!! :cheerleader3::cheerleader3:

Her får I lidt billeder af det fine resultat:

Desuden har jeg produceret en scrap bog, som jeg er begyndt at skrive lidt i - det er bare så enormt hyggeligt og vist ret tøse-agtigt....

Ha' en god weekend!

Knus fra Kathrine http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

post-11107-1124568573.jpg

post-11107-1124568584.jpg

post-11107-1125172480.jpg

Redigeret af Katebie
0

Del dette indlæg

Hej igen,

Her er et billede af invitationerne indeni og et bagfra.... Nu har alle gæster fået et eksemplar og vi har tilmed fået oprettet vores hjemmeside - det er vi helt vildt stolte af !! :) :champis2:

Det er så skønt at få tilbagemeldinger fra alle de, som glæder sig til at fejre dagen sammen med os - jubiiii!!!

Min scrapbog vokser og vokser, måske er jeg nødt til at anskaffe mig udgave 2 i serien... jeg har bare så mange billeder og ting jeg er nødt til at klistre ind i den...

Jeg lover, at jeg snart lige får taget billeder af mit arbejde..

Go' weekend til jer alle.

Kathrine :carrot:

post-11107-1125172579.jpg

post-11107-1125172592.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer