Guest Annen

René & Anne

613 indlæg i dette emne

Hej alle i smukke kommende brude!!

Nu må jeg også hellere få lavet en tråd, så I og jeg selv har styr på hvad der skal ske de næste måneder..

Vi mødte hinanden for 3 år siden til an "Back to Back" koncert i min hjemby. Efter Rene´s udsagn så han mig komme gående op ad trappen, hvorefter han tænkte "Det er hende - den eneste ene" (Ææælsker når han fortæller om det..). Det lykkedes ham at komme i snak med mig, og fik efter lang tids stræben mit telefonnr. (skal siges at jeg kan være rigtig strid ved "scorekarle") Han fuglte mig hjem tidligt om morgenen.. Dagen efter (eller rettere nogle timer senere) begyndte en strom af SMSér, hvori han inderligt begrundede hvorfor han blev nødt til at komme at besøge mig. Meen...jeg giver mig ikke så let.. Efter ca. 45min intens SMS storm kunne jeg ikke modstå hans gå-på-mod, og vi aftalte han skulle komme forbi om eftermiddagen. I samme øjeblik han trådte ind af døren var jeg ikke i tvivl - Han var den eneste ene!!

Her, tre år efter går han stadig og minder mig om, at det bestemt er hans skyld vi er sammen i dag (hvilket han nok har ret i). Vi har boet sammen tre år (minus et par måneder til flytning), og har lige købt hus på landet. En måned efter overtagelsen af huset skal vi altså GIFTES -HAHA-

René og jeg er på mange måder modsætninger. Han er spontan, dygtig med sine hænder og har sin store intersse i biler. Jeg, skal helst have planlagt min måned, så jeg ved nøjagtig hvornår tingene sker og hvorfor. Jeg kan ikke banke et træskur op på en eftermiddag, men til gengæld er jeg glad for bøger og faglig viden (den lidt kedelige type) Jeg vil så sige, at det har været ret fantastisk at bryde sine gamle vaner, hvilket man er nødt til hvis man vil bo med min kæreste. Jeg synes vi supplerer hinanden rigtig godt - hvad den ene ikke er god til, kan den anden, og jeg er stadig ikke i tvivl - han er MANDEN i mit liv. :griner:-

Nå, men for at komme tilbage til det det hele drejer sig om; vi skal atlså giftes

- Lørdag den 30. juli 2005 kl. 16 i St. Darum Kirke (mellem Bramming og Esbjerg)

Festen skal holdes:

Fun Worlds´ Restaurant og selskabslokaler i Esbjerg

Gæster: 53 inviterede

Det vi har styr på:

- Brudekjole og sko

- Gommens tøj

- Festlokaler

- Kirken

- Fotografen

- Invitationer

- Musik

- Frisør

- Kørsel til og fra kirken

- Valg af forlover (Martin)

- Valg af brudepige (Tina)

Ting der mangler:

- Ringe

- Menu

- Brudebuket og blomster

Mangler sikkert mere... Men har faktisk ikke haft stress over noget som helst - endnu...

Billeder følger senere, når jeg har fundet ud af hvordan jeg laver billederne mindre. (Kan ikke få mine billeder ind..-HAHA-)

Tak for nu - Knus Anne :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen! :)

Endnu en der har datoen d.30. juli, det må klart være den mest bookede dato (af hvad jeg lige kan se) men det bliver jo også en super dag, men skønt vejr og romantik i luften! :hearts:

Vi glæder os til at se billeder! jeg kan desværre ikke hjælpe dig, jeg er selv vildt dårlig til det, men jeg tager mine billeder i et lille format (det indstiller jeg på kameraet) når det er billeder der skal herind, hvis de stadig er for store skærer jeg dem i Paint og gemmer dem som JPEG filer, det plejer at løse problemet. nu er der sikkert nogle der sidder og griner deres -HAHA- i laser, fordi der findes en meget nemmere måde, men SORRY girls jeg blev bare nødt til at tænke kreativt og nu gør jeg altså sådan hver gang billederne er for store. :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen! :)

Endnu en der har datoen d.30. juli, det må klart være den mest bookede dato (af hvad jeg lige kan se) men det bliver jo også en super dag, men skønt vejr og romantik i luften! :hearts:

Vi glæder os til at se billeder! jeg kan desværre ikke hjælpe dig, jeg er selv vildt dårlig til det, men jeg tager mine billeder i et lille format (det indstiller jeg på kameraet) når det er billeder der skal herind, hvis de stadig er for store skærer jeg dem i Paint og gemmer dem som JPEG filer, det plejer at løse problemet. nu er der sikkert nogle der sidder og griner deres -HAHA- i laser, fordi der findes en meget nemmere måde, men SORRY girls jeg blev bare nødt til at tænke kreativt og nu gør jeg altså sådan hver gang billederne er for store. :griner:-

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal i din stifinder højreklikke på og åbne billederne med et billed redigeringsprogram f.eks. Microsoft Photo editor tror jeg det hedder og derinde siger du blot tilpas størrelse og så sætter du størrelse ned til f.eks. 50% og det kan du gøre samme procedure indtil billedet er under 70KB. Håber det hjalp dig..

Knus Dd

0

Del dette indlæg

Halløjsa - og velkommen i krogen! -HAHA-

Dejligt med en ny og inspirerende tråd - glæder mig maaaaajet til at følge jer videre efter denne flotte start på tråden... :)

Vil gi' Mette ret I, at vi er mange der har bestilt sommeren til denne dato - vil du skrives på listen over brude den 30. juli...? Send mig en Pm eller skriv det her i tråden... -HAHA-

:griner:- Khio - der er glad for endnu en følge"svend" til den 30. juli... :heppe:

0

Del dette indlæg

Halløjsa - og velkommen i krogen! :)

Dejligt med en ny og inspirerende tråd - glæder mig maaaaajet til at følge jer videre efter denne flotte start på tråden... :)

Vil gi' Mette ret I, at vi er mange der har bestilt sommeren til denne dato - vil du skrives på listen over brude den 30. juli...? Send mig en Pm eller skriv det her i tråden... :)

:griner:-  Khio - der er glad for endnu en følge"svend" til den 30. juli... :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Khio

Jeg er da allerede med på listen -HAHA- Det er jo mig der skal giftes i nææææsten Esbjerg.. :)

Ellers tak for tilbudet -HAHA-

Anne - der skal ud at se på ringe idag :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Annen

Velkommen til krogen som Khio siger :griner:--HAHA- ......

jeg vil bare sige at det lyder som i har godt styr på tingene .........men vi glæder os nu til at se nogle billeder ......vi æææææælsker dem herinde......;)

Jeg syndes at det er en :) sød måde at i har mødt hinanden på ......

knuuuz mariemusen

0

Del dette indlæg

...Jeg er da allerede med på listen :griner:-  Det er jo mig der skal giftes i nææææsten Esbjerg.. :)

-HAHA--HAHA-:) Det er det da også - var nok lidt træt... :)

:) Khio - der ønsker dig en rigtig herlig ring-tur idag... :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er dine ringe så man kan se dem i din tråd og ikke behøves at downloade dem.  :heppe:

Tusind tak - du er en skat. :):griner:- Må jeg spørge hvordan du gør? Jeg har virkelig problemer med at få lagt mine billeder ind... :griner:-

Knus Anne -HAHA-

Der var så lidt :bearhug: Jeg går ind for at man kan se vedhæftningerne/billederne i tråden og ikke skal til at downloade dem.

Dette billede åbnede jeg bare ved at dobbeltklikke på din vedhæftning og trykkede på 'Save as' og valgte jpg-formet. Det åbnede i Paint.

Hvis du skal gøre et billede mindre kan du gøre det i div. billedbehandlingsprogrammer. PhotoShop, PhotoEditor osv. Jeg gør det i det software der hører med til mit digitalkamera.

0

Del dette indlæg

Sikke en fin hjemmeside :griner:- .

Jeg er helt vild med kjole nr. 5 den er sindsyg flot især fra siden :hearts: Men kjole 1+2 sidder altså rigtig godt på dig. Ja det gør de andre jo også, men de 3 er mine favoritter. Røber du ik for os hvilken en du har valgt ...på et tidspunkt??? Man er jo nysgerrig :griner:-

:) Anss

PS: Må jeg spørge hvad I skal slippe for ringene??? De er rigtig flotte. Jeg vil vildt gerne have stjernestøv i min ring, men forløbig bliver det kun til en sten så må resten komme med årene :bearhug:

0

Del dette indlæg

Sikke en fin hjemmeside  -HAHA- .

Jeg er helt vild med kjole nr. 5 den er sindsyg flot især fra siden  :hearts: Men kjole 1+2 sidder altså rigtig godt på dig. Ja det gør de andre jo også, men de 3 er mine favoritter. Røber du ik for os hvilken en du har valgt ...på et tidspunkt??? Man er jo nysgerrig  :griner:-

:) Anss

PS: Må jeg spørge hvad I skal slippe for ringene??? De er rigtig flotte. Jeg vil vildt gerne have stjernestøv i min ring, men forløbig bliver det kun til en sten så må resten komme med årene  :griner:-

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skal nok røbe hvilken kjole der er købt - senere. Vi har fået en special pris på ringene, så vi skal give 5000 alt incl.

Tak for svaret.

Knus Anne :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det jeg har gået at tænkt over hvad man skal gøre på bryllupsdagen for sin elskede. Skal man rejse sig og holde en tale? Skal man skrive en sang eller skal man synge en sang? Nu er det sådan at jeg har gået på musikkonservatoriet, og derfor er det ligesom om man forventer jeg rejser mig og synger en sang (hvilket jeg har gjort flere gange f.eks til min fars bryllups, min mors 50-års fødselsdag osv.) Så var spørgsmålet bare hvilken sang man skulle vælge. Jeg har været igennem flere ideer som "Can you feel the love tonight" fra Lion King, "A whole new world" fra Aladdin og "Come what may" fra Moulin Rouge. Selv sidder jeg som regel og STORTUDER over Moulin Rouge, selv om jeg har set den adskellige gange. Men jeg er blevet enig med mig selv om, at teksten vist nok er den der er bedst. Tjek den lige: :band:

“Come what may”

Never knew I could feel like this

Like I've never seen the sky before

I want to vanish inside your kiss

Every day I love more and more

Listen to my heart, can you hear it sings

Telling me to give you everything

Seasons may change, winter to spring

But I love you until the end of time

Chorus:

Come what may

Come what may

I will love you until my dying day

Suddenly the world seems such a perfect place

Suddenly it moves with such a perfect grace

Suddenly my life doesn't seem such a waste

But our world revolves around you

And there's no mountain too high

No river too wide

Sing out this song I'll be there by your side

Storm clouds may gather

And stars may collide

But I love you until the end of time

Chorus

Oh, come what may, come what may

I will love you, I will love you

Suddenly the world seems such a perfect place

Hvad synes I? Er det for kliche agtig? :)

:bearhug: Anne :griner:-

0

Del dette indlæg

Hej Anne og velkommen til :bearhug:

Jeg synes det er nogle skønne kjoler du har prøvet, er selv vild med 1´eren til dig. Er meget spændt på hvilken du har valgt.

Om det er for kliché agtigt med sangen, NEJ bestemt ikke.

Jeg synes den er enormt smuk og hvis du kan synge, så gør det.

Jeg ved at jeg ville blive rørt som gæst og mon ikke din mand også bliver det.

Go for it

:)

0

Del dette indlæg

Hej Anne og velkommen til  :griner:-

Jeg synes det er nogle skønne kjoler du har prøvet, er selv vild med 1´eren til dig. Er meget spændt på hvilken du har valgt.

Om det er for kliché agtigt med sangen, NEJ bestemt ikke.

Jeg synes den er enormt smuk og hvis du kan synge, så gør det.

Jeg ved at jeg ville blive rørt som gæst og mon ikke din mand også bliver det.

Go for it

:)

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det vil jeg så forsøge at gøre...Jo, jeg tror han bliver rørt -tør i hvert fald ikke kigge for meget på ham - så begynder jeg bare selv at tude. :bearhug: Han hørte mig synge for første gang til min fars bryllup sidste november, og allerede der var han ved at tude... :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer